Challenger Pro League
Re: Challenger Pro League
Tshimanga naar Beerschot. Toch ook niet echt meer geweldig.
- Justhomuch
Een blik op de openingsmatch leert ons dat er weinig echte krakers op het programma staan:
- RSCA Futures tegen Beerschot: benieuwd hoe RSCA het verlies van Stassin gaat opvangen, maar Beerschot heeft toch echt wel veel kwaliteit ingeboet. Benieuwd.
- Liège tegen Dender: hier ben ik wel curieus naar. Niet bepaald een droomaffiche maar misschien wel een eerste kans om de kwaliteit van beide ploegen in te schatten. Dender nipt favoriet denk ik.
Patro tegen Deinze: vooral benieuwd naar wat Patro op de mat kan leggen, gezien dat onze eerste tegenstander thuis is de week erop.
Jong Genk tegen Beveren: zou Beveren toch vlotjes moeten winnen, hoewel er wel nog veel werk op de planken ligt daar over 't water
Oostende tegen Lommel: ik denk dat dit wel eens een harde opener en kennismaking met 1B kan worden voor Oostende. Ik gok op een nipte overwinning voor Lommel.
Zulte tegen Francs Borain: lijkt me een eerste hapje voor Vossen en Vormer.
Zin in!
- RSCA Futures tegen Beerschot: benieuwd hoe RSCA het verlies van Stassin gaat opvangen, maar Beerschot heeft toch echt wel veel kwaliteit ingeboet. Benieuwd.
- Liège tegen Dender: hier ben ik wel curieus naar. Niet bepaald een droomaffiche maar misschien wel een eerste kans om de kwaliteit van beide ploegen in te schatten. Dender nipt favoriet denk ik.
Patro tegen Deinze: vooral benieuwd naar wat Patro op de mat kan leggen, gezien dat onze eerste tegenstander thuis is de week erop.
Jong Genk tegen Beveren: zou Beveren toch vlotjes moeten winnen, hoewel er wel nog veel werk op de planken ligt daar over 't water

Oostende tegen Lommel: ik denk dat dit wel eens een harde opener en kennismaking met 1B kan worden voor Oostende. Ik gok op een nipte overwinning voor Lommel.
Zulte tegen Francs Borain: lijkt me een eerste hapje voor Vossen en Vormer.
Zin in!
-
Ik las dat Beerschot,Beveren en Lierse niet op tv te volgen zijn,dat is goed nieuws want dat verhoogt mss het aantal abo's?Bij Beveren heb je al zitje voor 150 euro.Helaas volg ik de Spurs en Milan op tv.
Jawel alleen als het op de belofteploegen is .Guust Flater wrote: ↑Mon Jul 31, 2023 12:48 amIk las dat Beerschot,Beveren en Lierse niet op tv te volgen zijn,dat is goed nieuws want dat verhoogt mss het aantal abo's?Bij Beveren heb je al zitje voor 150 euro.Helaas volg ik de Spurs en Milan op tv.
De titel van dat artikel was heel misleidend.
Uiteraard bewust zodat jij er op zou klikken.
Enkel wanneer Lierse op verplaatsing speelt bij een belofteclub kan je de match niet op tv zien.
Uiteraard bewust zodat jij er op zou klikken.
Enkel wanneer Lierse op verplaatsing speelt bij een belofteclub kan je de match niet op tv zien.
Dender gewonnen van KVM.
KV Oostende-RWDM won met 0-2. Zou kunnen zeggen dat die uitstekend is afgelopen met een spannende 2-1 overwinning op RWDM, maar het blijft toch een spaarzame opening van RWDM. Ik denk dat Oostende goed is begonnen en dat de komende rondes inderdaad belangrijk kunnen zijn voor de club.
Ook FC Turnhout won met 2-0 tegen KSV Roeselare. Dat is prettig om te zien, maar toch een iets saaiere opening van Turnhout dan bijvoorbeeld Oostende en RWDM.
Zal het voor de rest van het seizoen zelfs nog aardiger worden?
Zal het voor de rest van het seizoen zelfs nog aardiger worden?
Nog 1 weekje en we beginnen er weer aan
aftellen.