Propere Handen
Re: Propere Handen
Vanavond Pano met Veljkovic. Serieus benieuwd. Daar gaan toch wat lijken uit de kast vallen denk ik.
Niet helemaal denk ik. Is een interview van een klein jaar geleden blijkbaar, dat nog niet mocht worden uitgezonden door het lopende onderzoek. Ondertussen zijn de meeste namen uit het interview al gelekt.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Zou NDC nog schrik hebben of zouden die feiten verjaard zijn?
Want vergis jullie niet, die man liep op het Lisp rond en was pas weg als NDC weg was als CEO.
Want vergis jullie niet, die man liep op het Lisp rond en was pas weg als NDC weg was als CEO.
De naam van Zukanovic kwam ook héél even aan bod als speler waarbij geld is blijven plakken aan de handen van trainers en bestuursleden. Ik herinner mij een supportersavond waarop Chris Janssens, die toen T1 was, zwaar teleurgesteld dat de transfer van Zukanovic naar Lierse op het allerlaatste nippertje was afgesprongen. Zou heel deze affaire daar ook iets mee te maken hebben?
Ik heb ook net gekeken. Toch vrij onthutsend allemaal. Als die makelaars, trainers en spelers zo nauw verbonden zijn heeft dat ook sportieve impact. Blij dat dit aan het daglicht komt
Te veel clubs en dergelijke bij betrokken,en dan nog topclubs.zal weer in doofpot verdwijnen vrees ik
Dat wist ik zelfs niet. Eén ding weet ik wel zeker. KLSK heeft Neeltje geen windeieren gelegd en dit vooral onder Samy. Zoals de spandoek in vak L ooit luidde: crimiNeelThomas1906 wrote: ↑Tue Dec 14, 2021 9:49 pmZou NDC nog schrik hebben of zouden die feiten verjaard zijn?
Ik denk dat veel clubs zich in onschuld gaan wassen omdat de namen die genoemd zijn vaak niet meer actief zijn in de club.
Nu, we moeten daar niet onnozel over doen. Dit soort financiële doping zorgt voor sportieve voordelen die clubs die het 'fair' spelen niet hebben. Ik hoop dan ook dat de betrokken clubs gaan moeten ophoesten.