3e Amateur
Re: 3e Amateur
Ik denk dat het dan de bedoeling is om de jeugdpleinen in vremde etc definitief te verlaten, kan het net zoals jij moeilijk inschatten.
DIe 1000 ligt nog niets vast, men mag er een stadion voorzien met maximum 3000 plaatsen. Sowieso zal men realistisch bouwen met uitbreidingsmogelijkheden . Ter info tijdens topmatchen zit er 1500 man in Berlaar terwijl we tijdens ons dipje in de 2e periode hoogstens 700 man mochten verwelkomen.
-
Ferm overdreven cijfers. Tegen Tienen thuis 2000man.En dan nog de grootste hoop genodigden en abo's jeugdspelers. Op ternesse in totaal 254 betalende, wetende dat ternesse zelf ongeveer 80 betalende heeft. Die mensen hadden ook een volle zaal en gedeelte kantine eters voorzien, jullie bestuur en supps hebben na reservatie hun kat gestuurd! Zeer beleefd. Hoe dat ik dat weet? Ik ga al verscheidene jaren naar ternesse kijken(behalve als lierse speelt) en ken de mensen van het bestuur! En u zei dipje? Zeg maar gerust dip. Kijk he, voor mij ben je hier zeker welkom. Maar breng die ziekte van het pallieterforum niet naar hier aub!Saki wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 9:14 amIk denk dat het dan de bedoeling is om de jeugdpleinen in vremde etc definitief te verlaten, kan het net zoals jij moeilijk inschatten.
DIe 1000 ligt nog niets vast, men mag er een stadion voorzien met maximum 3000 plaatsen. Sowieso zal men realistisch bouwen met uitbreidingsmogelijkheden . Ter info tijdens topmatchen zit er 1500 man in Berlaar terwijl we tijdens ons dipje in de 2e periode hoogstens 700 man mochten verwelkomen.
Thuis tegen Nijlen 1200 man betalend. En dan daarbij natuurlijk de jeugd en genodigden.Yellow black joe wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 10:35 amFerm overdreven cijfers. Tegen Tienen thuis 2000man.En dan nog de grootste hoop genodigden en abo's jeugdspelers. Op ternesse in totaal 254 betalende, wetende dat ternesse zelf ongeveer 80 betalende heeft. Die mensen hadden ook een volle zaal en gedeelte kantine eters voorzien, jullie bestuur en supps hebben na reservatie hun kat gestuurd! Zeer beleefd. Hoe dat ik dat weet? Ik ga al verscheidene jaren naar ternesse kijken(behalve als lierse speelt) en ken de mensen van het bestuur! En u zei dipje? Zeg maar gerust dip. Kijk he, voor mij ben je hier zeker welkom. Maar breng die ziekte van het pallieterforum niet naar hier aub!Saki wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 9:14 amIk denk dat het dan de bedoeling is om de jeugdpleinen in vremde etc definitief te verlaten, kan het net zoals jij moeilijk inschatten.
Op Racing Mechelen dik 500 man.
Met cijfers haal je altijd je gelijk.
Joe,Yellow black joe wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 10:35 amFerm overdreven cijfers. Tegen Tienen thuis 2000man.En dan nog de grootste hoop genodigden en abo's jeugdspelers. Op ternesse in totaal 254 betalende, wetende dat ternesse zelf ongeveer 80 betalende heeft. Die mensen hadden ook een volle zaal en gedeelte kantine eters voorzien, jullie bestuur en supps hebben na reservatie hun kat gestuurd! Zeer beleefd. Hoe dat ik dat weet? Ik ga al verscheidene jaren naar ternesse kijken(behalve als lierse speelt) en ken de mensen van het bestuur! En u zei dipje? Zeg maar gerust dip. Kijk he, voor mij ben je hier zeker welkom. Maar breng die ziekte van het pallieterforum niet naar hier aub!Saki wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 9:14 amIk denk dat het dan de bedoeling is om de jeugdpleinen in vremde etc definitief te verlaten, kan het net zoals jij moeilijk inschatten.
ik weet niet over welke 'ziekte' je het hebt maar ik spreek over thuiswedstrijden: Tijdens een dip(je) hoogstens 700 man en tijdens topwedstrijden 1500.
Jouw repliek: 2000 thuis tegen Tienen, en 250 op verplaatsing ik zie niet in waar ik dan met spek schiet...
Last edited by Saki on Mon Mar 04, 2019 3:36 pm, edited 1 time in total.
De dag dat we jeugd en genodigden niet meer mee 'mogen' tellen gaan de bezoekersaantallen in de Belgische stadions drastisch zakken denk ik zo3970 wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 3:04 pmThuis tegen Nijlen 1200 man betalend. En dan daarbij natuurlijk de jeugd en genodigden.Yellow black joe wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 10:35 amFerm overdreven cijfers. Tegen Tienen thuis 2000man.En dan nog de grootste hoop genodigden en abo's jeugdspelers. Op ternesse in totaal 254 betalende, wetende dat ternesse zelf ongeveer 80 betalende heeft. Die mensen hadden ook een volle zaal en gedeelte kantine eters voorzien, jullie bestuur en supps hebben na reservatie hun kat gestuurd! Zeer beleefd. Hoe dat ik dat weet? Ik ga al verscheidene jaren naar ternesse kijken(behalve als lierse speelt) en ken de mensen van het bestuur! En u zei dipje? Zeg maar gerust dip. Kijk he, voor mij ben je hier zeker welkom. Maar breng die ziekte van het pallieterforum niet naar hier aub!Saki wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 9:14 am
Ik denk dat het dan de bedoeling is om de jeugdpleinen in vremde etc definitief te verlaten, kan het net zoals jij moeilijk inschatten.
Op Racing Mechelen dik 500 man.
Met cijfers haal je altijd je gelijk.

Toch jammer dat ons supporterslegioen verscheurd is door één luttele persoon,ook het énige waar hij spijtig genoeg in geslaagd is!
-
De ziekte van de cijfers op te blazen. Als ge uw 350 jeugdspelers telkens mee telt in de toeschouwersaantallen, terwijl de grootste hoop zelfs niet aanwezig is! Is het nu zo moeilijk om toe te geven dat het heel wat minder is dan jullie laten uitschijnen.Saki wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 3:31 pmJoe,Yellow black joe wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 10:35 amFerm overdreven cijfers. Tegen Tienen thuis 2000man.En dan nog de grootste hoop genodigden en abo's jeugdspelers. Op ternesse in totaal 254 betalende, wetende dat ternesse zelf ongeveer 80 betalende heeft. Die mensen hadden ook een volle zaal en gedeelte kantine eters voorzien, jullie bestuur en supps hebben na reservatie hun kat gestuurd! Zeer beleefd. Hoe dat ik dat weet? Ik ga al verscheidene jaren naar ternesse kijken(behalve als lierse speelt) en ken de mensen van het bestuur! En u zei dipje? Zeg maar gerust dip. Kijk he, voor mij ben je hier zeker welkom. Maar breng die ziekte van het pallieterforum niet naar hier aub!Saki wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 9:14 am
ik weet niet over welke 'ziekte' je het hebt maar ik spreek over thuiswedstrijden: Tijdens een dip(je) hoogstens 700 man en tijdens topwedstrijden 1500.
Jouw repliek: 2000 thuis tegen Tienen, en 250 op verplaatsing ik zie niet in waar ik dan met spek schiet...
-
Élke club rapporteert op verkochte toegangskaarten Joe... Lyra-Lierse, Ternesse,Barcelona, Milan en ja ook Lierse Kempenzonen.Yellow black joe wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 3:42 pmDe ziekte van de cijfers op te blazen. Als ge uw 350 jeugdspelers telkens mee telt in de toeschouwersaantallen, terwijl de grootste hoop zelfs niet aanwezig is! Is het nu zo moeilijk om toe te geven dat het heel wat minder is dan jullie laten uitschijnen.Saki wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 3:31 pmJoe,Yellow black joe wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 10:35 am
Ferm overdreven cijfers. Tegen Tienen thuis 2000man.En dan nog de grootste hoop genodigden en abo's jeugdspelers. Op ternesse in totaal 254 betalende, wetende dat ternesse zelf ongeveer 80 betalende heeft. Die mensen hadden ook een volle zaal en gedeelte kantine eters voorzien, jullie bestuur en supps hebben na reservatie hun kat gestuurd! Zeer beleefd. Hoe dat ik dat weet? Ik ga al verscheidene jaren naar ternesse kijken(behalve als lierse speelt) en ken de mensen van het bestuur! En u zei dipje? Zeg maar gerust dip. Kijk he, voor mij ben je hier zeker welkom. Maar breng die ziekte van het pallieterforum niet naar hier aub!
De Egyptenaar maar ieder zijn mening en gedacht he Yellow Black Joe, blijft dit zeer pijnlijk vinden!