Oud Lierse spelers
Oud Lierse spelers
Tony Watt heeft weer een transfer beet, ditmaal CSKA Sofia.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Re: Oud Lierse spelers
Had nochtans verwacht dat hij naar LK zou komen.
Ik neem aan dat je er mee aan het lachen bent?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ben nog eens door z’n statistieken aan het gaan van de voorbije jaren. Niet bepaald om vrolijk van te worden.
Blijft wel een cultheld. Hopelijk kan hij daar nog eens schitteren. Volgens mij kondigen ze hem nog altijd aan met dat doelpunt tegen Barcelona
Als je KV zon pijn kan doen heb je sowieso een plekje in het hart van de Liersesupporter
Daarstraks heeft Stein Huysegems (BPOST) een pakje bij me afgeleverd. Leuk begin van de dag. Toffe dat een ex-rode duivel zo bescheiden kan zijn!
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
-
Ik denk eerder een bijverdienste. Hij doet dit al enkele jaren, steeds met de glimlach. Thuis zitten lijkt me ook saai.
- Justhomuch