Sc rond Antwerpen
- Justhomuch
Sc rond Antwerpen
Ik zoek nog een supportersclub rond Mortsel of Borsbeek, hoef ik niet elke keer bob te spelen.
Vroeger had je ééntje in Mortsel maar daar vind ik niets over terug, mss naar LL?
Vroeger had je ééntje in Mortsel maar daar vind ik niets over terug, mss naar LL?
Wij komen áltijd terug!
Re: Sc rond Antwerpen
Ik denk inderdaad dat die er niet meer is. In Vremde is er wel nog een, maar das niet veel dichter natuurlijk.Justhomuch wrote: ↑Sat Apr 06, 2019 3:50 pmIk zoek nog een supportersclub rond Mortsel of Borsbeek, hoef ik niet elke keer bob te spelen.
Lijkt me wel dat daar een markt voor zou zijn. Mortsel/Borsbeek/Boechout zou mij ook goed uitkomen.
Wij zaten inderdaad vroeger in Mortsel en Boechout, nu zitten we in de Pelikaan in Vremde.
Je bent steeds welkom.
Aangezien onze "roots" in Mortsel en Boechout lagen, hebben we ook nog wel wat leden uit Edegem, Boechout. Maar ook supporters uit Borsbeek, Ranst, Antwerpen, Deurne,... rijden geregeld mee.
Ik ben het alvast gewoon om met mijne fiets om de twee weken van edegem naar vremde te rijden.
Je bent steeds welkom.
Aangezien onze "roots" in Mortsel en Boechout lagen, hebben we ook nog wel wat leden uit Edegem, Boechout. Maar ook supporters uit Borsbeek, Ranst, Antwerpen, Deurne,... rijden geregeld mee.
Ik ben het alvast gewoon om met mijne fiets om de twee weken van edegem naar vremde te rijden.
Is dat Lierse on tour?wim wrote: ↑Sat Apr 06, 2019 9:00 pmWij zaten inderdaad vroeger in Mortsel en Boechout, nu zitten we in de Pelikaan in Vremde.
Je bent steeds welkom.
- Justhomuch
Thx! Net opgezocht en van Borgerhout extra muros is het 21 min fietsen tot de Pelikaan. Goed te doen duswim wrote: ↑Sat Apr 06, 2019 9:00 pmWij zaten inderdaad vroeger in Mortsel en Boechout, nu zitten we in de Pelikaan in Vremde.
Je bent steeds welkom.
Wij komen áltijd terug!
Ik rij trouwens tegen RWDM voor het eerst mee vanuit de Pelikaan!Justhomuch wrote: ↑Sun Apr 07, 2019 10:01 amThx! Net opgezocht en van Borgerhout extra muros is het 21 min fietsen tot de Pelikaan. Goed te doen duswim wrote: ↑Sat Apr 06, 2019 9:00 pmWij zaten inderdaad vroeger in Mortsel en Boechout, nu zitten we in de Pelikaan in Vremde.
Je bent steeds welkom.
- Justhomuch
Ik wou tegen RWDM ook voor de eerste keer mee, als er kog tickets zijn en plaats op de bus is that is.KRKN wrote: ↑Sun Apr 07, 2019 10:55 amIk rij trouwens tegen RWDM voor het eerst mee vanuit de Pelikaan!Justhomuch wrote: ↑Sun Apr 07, 2019 10:01 amThx! Net opgezocht en van Borgerhout extra muros is het 21 min fietsen tot de Pelikaan. Goed te doen duswim wrote: ↑Sat Apr 06, 2019 9:00 pmWij zaten inderdaad vroeger in Mortsel en Boechout, nu zitten we in de Pelikaan in Vremde.
Je bent steeds welkom.
Wij komen áltijd terug!
Bestellen kan nog tot vanavond 22.00 dacht ik (mailen naar lierseontour@gmail.com met uw naam).Justhomuch wrote: ↑Sun Apr 07, 2019 2:30 pmIk wou tegen RWDM ook voor de eerste keer mee, als er kog tickets zijn en plaats op de bus is that is.KRKN wrote: ↑Sun Apr 07, 2019 10:55 amIk rij trouwens tegen RWDM voor het eerst mee vanuit de Pelikaan!Justhomuch wrote: ↑Sun Apr 07, 2019 10:01 am
Thx! Net opgezocht en van Borgerhout extra muros is het 21 min fietsen tot de Pelikaan. Goed te doen dus
Wie weet tot dan!
- Justhomuch
Gisteren mail gehad, bus zit vol, helaas!KRKN wrote: ↑Sun Apr 07, 2019 3:24 pmBestellen kan nog tot vanavond 22.00 dacht ik (mailen naar lierseontour@gmail.com met uw naam).Justhomuch wrote: ↑Sun Apr 07, 2019 2:30 pmIk wou tegen RWDM ook voor de eerste keer mee, als er kog tickets zijn en plaats op de bus is that is.
Wie weet tot dan!
Wij komen áltijd terug!
De volgende keer meer dan welkom we proberen er terug iets leuks voor te maken
En extra volk is meer dan welkom
En extra volk is meer dan welkom