Shirts 2020-2021
Shirts 2020-2021
Hoe zou het zijn met de shirts voor het nieuwe seizoen ?
Een tijdje geleden mochten de supporters voorstellen en designs indienen maar sindsdien is het windstil geworden daarrond.
Een update hieromtrent zou fijn zijn.
Een tijdje geleden mochten de supporters voorstellen en designs indienen maar sindsdien is het windstil geworden daarrond.
Een update hieromtrent zou fijn zijn.
Formerly known as Lisp-boy
Re: Shirts 2020-2021
De laatste keer werden die getoond in de oefenmatch tegen Westerlo (half augustus). Ik verwacht dat ze dus een aantal weken daarvoor bekend gemaakt worden.
Nu, ik moet zeggen dat er weinig communicatie is de laatste tijd. Weinig rond de shirts, weinig rond de abo’s...
Nu, ik moet zeggen dat er weinig communicatie is de laatste tijd. Weinig rond de shirts, weinig rond de abo’s...
Tja, totaal geen nieuws errond. Eerst verkondigen dat de supporters creaties mogen insturen en dan vervolgens niets meer laten horen is toch vrij teleurstellend allemaal.
Denk dat bestuursleden dezer dagen andere dingen aan hun hoofd hebben.. Die shirts moeten nog lang aan de kapstok blijven hangen
Competitie begint over een week, ze mogen toch stilaan voorgesteld worden.
Misschien kunnen ze ineens hun nieuwe spits erin voorstellen
Misschien kunnen ze ineens hun nieuwe spits erin voorstellen

-
Waar zijn die mannen mee bezig? Buiten luxueuze loges bouwen doen die precies NIKS, niet aan de ploeg niet aan de shirts ik begin echt ongeduldig te worden elke dag is een dag te laat ivm spelers.
We merken hetKLSK190630 wrote: ↑Sat Aug 15, 2020 7:24 pmWaar zijn die mannen mee bezig? Buiten luxueuze loges bouwen doen die precies NIKS, niet aan de ploeg niet aan de shirts ik begin echt ongeduldig te worden elke dag is een dag te laat ivm spelers.

Ik hoop dat ze daar geen tijd voor hebben omdat ze aanvallende versterking aan zoeken zijn !
Zouden ze nog met een grote sponsor aan het spreken zijn? Vanwaar anders de vertraging met de truitjes?
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
-
Als Katrien dit nog altijd mee moet regelen, ligt dat gewoon aan de incompetentie..
Dat was vroeger ook al zo, wanneer andere ploegen al maanden hun shirts hadden gekozen, moest zij er nog aan beginnen.