Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse kunnen hier besproken worden.
Thomas1906
Re: Clubnieuws

Post by Thomas1906 » Sun Jun 21, 2020 5:55 pm

Justhomuch wrote:
Sat Jun 20, 2020 1:20 pm
Thomas1906 wrote:
Sat Jun 20, 2020 9:15 am
Ook aan de gebouwen?
Mijn inziens leek het mij vooral de velden en omgeving die onder handen wordt genomen. Grotendeels gebeurde dit ook door vrijwilligers.
Ik had begrepen dat er ook iets zou gedaan worden aan de gebouwen, lees: afbreken en iets nieuw.
Zijn toch herschilderd enzo geweest?
Ik heb het niet over een likje verf maar echt de constructie zelf. Want eerlijk, die gebouwen waren 10-15 jaren geleden al versleten.
Ik vind investeringen in dit soort zaken belangrijker en een beter teken voor onze club dan bepaalde spelers of trainers (sebiet word ik weer geciteerd dat het de schuld van Rocky was) aantrekken zoals de afgelopen 2 jaar al wel eens is voorgevallen.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sun Jun 21, 2020 7:35 pm

Thomas1906 wrote:
Sun Jun 21, 2020 5:55 pm
Justhomuch wrote:
Sat Jun 20, 2020 1:20 pm
Thomas1906 wrote:
Ook aan de gebouwen?
Mijn inziens leek het mij vooral de velden en omgeving die onder handen wordt genomen. Grotendeels gebeurde dit ook door vrijwilligers.
Ik had begrepen dat er ook iets zou gedaan worden aan de gebouwen, lees: afbreken en iets nieuw.
Zijn toch herschilderd enzo geweest?
Ik heb het niet over een likje verf maar echt de constructie zelf. Want eerlijk, die gebouwen waren 10-15 jaren geleden al versleten.
Ik vind investeringen in dit soort zaken belangrijker en een beter teken voor onze club dan bepaalde spelers of trainers (sebiet word ik weer geciteerd dat het de schuld van Rocky was) aantrekken zoals de afgelopen 2 jaar al wel eens is voorgevallen.
Schilderen doe je pas als laatste he, dus ik neem aan dat da rest wel allemaal daarvoor al eens gebeurd is.
Wij komen áltijd terug!

Devyd

Post by Devyd » Thu Jun 25, 2020 11:19 am

Thomas1906 wrote:
Ook aan de gebouwen?
De firma d'hulst staat daar bijna elke dag met 1 of 2 camionetten , lijkt me niet dat die komen voor te schilderen .
Dus ja aan de gebouwen zal ook 1 en ander gedaan zijn

KRKN

Post by KRKN » Tue Jun 30, 2020 9:03 am

KEUKENS VAN LOMMEL BLIJFT LIERSE TROUW!

30.06.2020
Lierse kan fier melden dat Keukens Van Lommel ook komend seizoen onze hoofdsponsor zal zijn. Keukens Van Lommel zal een aanzienlijke investering doen in onze club, die het toelaat verder te groeien. Keukens Van Lommel zal dan ook net als vorig seizoen op onze shirts prijken!

Stefan en Herwig Van Lommel met een eerste reactie naar aanleiding van dit vernieuwd sponsorcontract “We zijn enorm blij dat we onze samenwerking kunnen verlengen. Lierse blijft een gevestigde waarde in de Kempen en ver daarbuiten. Het is mooi dat we ons familiebedrijf aan deze club kunnen blijven verbinden en zo onze visibiliteit in de regio versterken. We blijven de club en de jeugdwerking steunen. De Lierse jeugd moet terug een begrip worden in België en we willen hier als hoofdsponsor aan meehelpen”

Kennismaking Keukens Van Lommel:

Keukens Van Lommel is een familiezaak opgericht in 1991, met aan het hoofd Herwig Van Lommel en echtgenote Marleen Aertgeerts. Met zoon Stefan is de opvolging verzekerd.

Kwalitatieve keukens, dressings, badkamers en slaapkamers worden in eigen beheer vervaardigd. Met toonzalen in Westerlo en Aarschot, productie en magazijnen te Olen, is Keukens Van Lommel een gevestigde waarde met een onberispelijke reputatie, van in de Zuiderkempen tot diep in het Hageland.

Wie bij Van Lommel aanklopt kiest voor maatwerk, kwaliteit en service.

Breng zeker een bezoek aan de toonzalen van Keukens Van Lommel!

Toonzaal Westerlo Toonzaal Aarschot

Olenseweg 127 Mouthorensteenweg 10,

2260 Westerlo 3201 Aarschot

Justhomuch

Post by Justhomuch » Tue Jun 30, 2020 11:17 am

Ik lees: een aanzienlijke investering :mrgreen:
Wij komen áltijd terug!

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Tue Jun 30, 2020 4:37 pm

Justhomuch wrote:
Tue Jun 30, 2020 11:17 am
Zou dat extra op vorig jaar zijn of gewoon dezelfde als de vorige jaren?

Flor

Post by Flor » Tue Jun 30, 2020 4:51 pm

KLSK190630 wrote:
Tue Jun 30, 2020 4:37 pm
Justhomuch wrote:
Tue Jun 30, 2020 11:17 am
Zou dat extra op vorig jaar zijn of gewoon dezelfde als de vorige jaren?
Status quo zou al goed zijn, als je kijkt naar het huidige economische klimaat. Denk dat die aardig wat neertellen.

Lipser

Post by Lipser » Tue Jun 30, 2020 11:25 pm

erwijl de nieuwkomers de voorbije weken beetje bij beetje hun weg naar het Lisp vonden, werd maandag met de lijst van 18 vertrekkers pas echt duidelijk hoe groot het personeelsbestand bij Lierse K. straks door elkaar zal gegooid worden. Even schrikken? Jawel. Maar onlogisch? Absoluut niet.
LEES OOK. Lierse K. krijgt compleet ander gelaat en laat achttien spelers vertrekken

Zowat een heel seizoen lang toefde Lierse in de kelder van de eerste amateurklasse. Toeval? Geenszins. Mis liep het al in de erg stroeve voorbereiding, gedirigeerd door de onvoldoende gewapende Rocky Peeters als hoofdtrainer en verdergezet door een falende spelersgroep, die onvoldoende kwaliteit en homogeniteit verenigde. In die omstandigheden was het geen toeval dat Lierse na een dramatische competitiestart een hele campagne lang zou blijven achtervolgen. Pas toen de Lierenaars met de vervroegde exit van Yoni Buyens en Thomas Wils een schokeffect teweeg brachten, trok het in laatste instantie nog ternauwernood het behoud over de streep.

Heeft Lierse lessen getrokken uit die periode? Best wel. Met Tom Van Imschoot werd een bekwame hoofdcoach ingehaald, de nieuwkomers beantwoorden veel meer dan vorig seizoen aan de beoogde profielen om straks een goed figuur te slaan in (wellicht) de eerste amateurklasse. Eindelijk opnieuw een erg betrouwbaar sluitstuk, een solide defensie, snelheid voorin. Ze zullen de saus alleszins meer smaak geven.

Al is er straks nog net iets meer nodig om Lierse sowieso tot de titelkandidaten te durven rekenen. Met helemaal bovenaan het lijstje een extra spits. Ook nog opvallend: Lierse toont zich vandaag helemaal Belgisch. Een trend die ze in Lier na jaren van Egyptische invasie alleen maar zullen toejuichen. Maar laat het de club straks niet beletten om in de zoektocht naar een o zo belangrijke aanvaller toch even over het muurtje te durven kijken als de Belgische markt te beperkt blijkt. Het wordt immers cruciaal om de puzzel helemaal te kunnen leggen. Idem dito wat een bijkomende aanvallende middenvelder betreft overigens. Een kleine buitenlandse inbreng en een grote Kempense verwevenheid is immers altijd al de kracht geweest van Lierse. Prioriteit is nu dat die twee posities straks nog succesvol worden ingevuld. Pas dan mag geel-zwart opnieuw dromen van een sterk seizoen in de eerste amateurklasse en wie weet een happy-end. Want aan een feestje is die hondstrouwe aanhang na alweer een dramatisch jaar echt wel toe.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Tue Jul 07, 2020 6:16 am

Ik heb weet van een leuke transfer, maar ik mag nog niets zeggen :mrgreen:
Wij komen áltijd terug!

Axassin

Post by Axassin » Tue Jul 07, 2020 6:32 am

Justhomuch wrote:
Tue Jul 07, 2020 6:16 am
Ik heb weet van een leuke transfer, maar ik mag nog niets zeggen :mrgreen:
Echt of voor te lachen? :mrgreen:
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Post Reply