Stadion

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
KRKN
Re: Stadion

Post by KRKN » Wed Dec 22, 2021 8:46 am

eric c wrote:
Tue Dec 21, 2021 9:52 pm
Gezien het verleden van LVT kan je er vrij zeker van zijn dat Ghelamco het zal gaan bouwen, dus je gaat hoogstwss een kleinere versie van de bosuil krijgen.
Welkom op het forum!

Kan inderdaad wel. Zou dat niet zo erg vinden. Ik vind de Bosuil erg indrukwekkend op dit moment.

Wel een kanttekening: vanuit 'de lucht' gezien gaat er dus ook nog wat meer bijkomen dan louter het voetballende he. Zoals op het stadion dat Axassin aanhaalde: dat is puur het veld met daarrond de tribunes (wat er altijd mooi uitziet). Bij ons gaat er (eigenlijk zoals nu al het geval is) nog een blok aanzitten omwille van het extrasportieve. Dat ga je in de tribunes weliswaar niet werken maar van bovenaf wel.

Devyd

Post by Devyd » Tue Dec 28, 2021 5:46 pm

Hoor het nu allemaal wel al een tijdje waaien , maar als de bouwaanvraag kortelings verstuurd word ,
Hoop ik stilaan wel eens een echt plan te zien van wat de bedoeling is . In deze tijd is een mooie 3D toch snel gemaakt he 😁

Flor

Post by Flor » Tue Dec 28, 2021 10:03 pm

Devyd wrote:
Tue Dec 28, 2021 5:46 pm
Hoor het nu allemaal wel al een tijdje waaien , maar als de bouwaanvraag kortelings verstuurd word ,
Hoop ik stilaan wel eens een echt plan te zien van wat de bedoeling is . In deze tijd is een mooie 3D toch snel gemaakt he 😁
Liefst nog een filmke zelfs 8-) Maar goed, voor een 3D tekening zou ik op dit moment ook al wel wat geven.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sun Feb 13, 2022 12:34 pm

Iemand nog nieuws? Ik blijf het wel moeilijk hebben met dat kunstgras merk ik.
Wij komen áltijd terug!

Mark

Post by Mark » Sun Feb 13, 2022 12:37 pm

Justhomuch wrote:
Sun Feb 13, 2022 12:34 pm
Ook ik ben absoluut tegen kunstgras, kan men nergens anders parkeerplaatsen creëren dan onder het veld ??

TV2002

Post by TV2002 » Sun Feb 13, 2022 3:04 pm

Mark wrote:
Sun Feb 13, 2022 12:37 pm
Justhomuch wrote:
Ook ik ben absoluut tegen kunstgras, kan men nergens anders parkeerplaatsen creëren dan onder het veld ??
Ik hoop echt dat onze voorzitter toch nog zal inzien dat een kuntsgrasveld in het profvoetbal compleet achterhaald is. Ik mag er echt niet aan denken dat er binnenkort op het Lisp kunstgras ligt. Ik heb het daar ook echt heel moeilijk mee.

Ik heb dit seizoen in de tribunes horen waaien dat ze na het seizoen het veld zouden uitgraven. Maar ik weet niet of dit klopt, zal misschien nog wat snel zijn.

Magico

Post by Magico » Sun Feb 13, 2022 5:29 pm

Ik hoop alleen dat men op de club beseft dat op kunstgras de betere voetballers altijd boven komen.. Laat ons nu net de club in deze reeks zijn die het van werk kracht, organisatie en dergelijke moet hebben.. Wat in mijn ogen betekent dat je thuis meestal in het nadeek zal zijn.. Toch stof om over na te denken

KRKN

Post by KRKN » Sun Feb 13, 2022 6:14 pm

TV2002 wrote:
Sun Feb 13, 2022 3:04 pm
Mark wrote:
Sun Feb 13, 2022 12:37 pm
Justhomuch wrote:
Ik hoop echt dat onze voorzitter toch nog zal inzien dat een kuntsgrasveld in het profvoetbal compleet achterhaald is. Ik mag er echt niet aan denken dat er binnenkort op het Lisp kunstgras ligt. Ik heb het daar ook echt heel moeilijk mee.

Ik heb dit seizoen in de tribunes horen waaien dat ze na het seizoen het veld zouden uitgraven. Maar ik weet niet of dit klopt, zal misschien nog wat snel zijn.
Snap ik, maar ik vrees dat dat toch is waar we naartoe gaan. Dat hangt vast aan die (aanzienlijke) subsidies. Denk niet dat ze daar af van gaan stappen. Mij stoort het persoonlijk iets minder, al gaat mijn voorkeur ook uit naar 'echt' gras. Ik kan me daar wel over zetten. De tribunes zelf vind ik vele malen belangrijker en zou daar graag iets van zien. Hopelijk snel een volgende, concrete update.

tompax

Post by tompax » Mon Feb 14, 2022 12:29 am

Is een ondergrondse parking en echt gras dan zo onverenigbaar? Voorzien een iets dikkere vloerpakket met een degelijke laag aarde en steek uw parking een halve meter dieper?

Flor

Post by Flor » Mon Feb 14, 2022 9:12 am

tompax wrote:
Mon Feb 14, 2022 12:29 am
Is een ondergrondse parking en echt gras dan zo onverenigbaar? Voorzien een iets dikkere vloerpakket met een degelijke laag aarde en steek uw parking een halve meter dieper?
Ik denk dat één van de argumenten ook was dat de beloften/jeugd op het veld moest kunnen spelen van de stad, en dat een 'gewone' grasmat daardoor te snel kapot zou zijn.

Post Reply