Aanvang seizoen 2021-2022
- Justhomuch
Re: Aanvang seizoen 2021-2022
Heb al iets aan de hand, maar hou de data in't oog.
Wij komen áltijd terug!
Ik lees dat er een Q&A was met de voorzitter. Toevallig iemand hier die erbij was en een verslagje heeft? Ik ben wel benieuwd naar oa het stadion, toekomstplannen,...
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Onze vriend KRKN zal hier vandaag nog wel een samenvatting neerpennen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Niet zoveel nieuws dat hier nog niet geschreven is denk ik. Ik heb het idee dat het stadion nog wel even kan duren. Qua spelers zal er inderdaad nog wel iets bijkomenw al is het grote werk inderdaad af.
Verder maakte TVI een goeie en rustige indruk vond ik. Ze hebben duidelijk gemaakt dat sportief er dit jaar minder excuses zijn. Ze zien vooral Westerlo en Deinze als grote favorieten. De ambitie is om een rustig seizoen te draaien.
Verder ook qua praktische info: zoals het er nu naar uitziet zouden er mogelijks vanaf september terug uitsupporters mogelijk zijn. Er gaat nog meer info komen na de match met Dender (die is nog met bubbels, maar de matchen daarna dus niet meer ivm Covid safe ticket).
Verder maakte TVI een goeie en rustige indruk vond ik. Ze hebben duidelijk gemaakt dat sportief er dit jaar minder excuses zijn. Ze zien vooral Westerlo en Deinze als grote favorieten. De ambitie is om een rustig seizoen te draaien.
Verder ook qua praktische info: zoals het er nu naar uitziet zouden er mogelijks vanaf september terug uitsupporters mogelijk zijn. Er gaat nog meer info komen na de match met Dender (die is nog met bubbels, maar de matchen daarna dus niet meer ivm Covid safe ticket).
-
Naessens weer al out, is nu eens echt altijd hetzelfde met die kerel.
2.... Daar vreesde ik voor bij zijn transfer. Een fitte naesens is top, maar dat is hij veel te weinig . Ik zou toch nog spits zoeken !KLSK190630 wrote: ↑Sat Aug 07, 2021 8:29 amNaessens weer al out, is nu eens echt altijd hetzelfde met die kerel.
Iemand nog een update over de abo's? Ik neem aan dat er na de match tegen Dender nog wel aardig wat verkocht zullen zijn.
Toen ik tickets tegen Heist ging halen, zaten ze op 1.600. Dat is ondertussen een 3-tal weken geleden dus ik vermoed dat ze binnenkort wel een filmpje posten met de 1906de abonnee.
Rond de 2.000 zou ik trouwens redelijk ok vinden, zeker gezien de omstandigheden;
- Corona waardoor veel mensen afwachten
- Zwakke sportieve prestaties de laatste jaren
Ik las een tijdje geleden een artikel op sporza met de verkochte abonnementen in 1A, en zelfs daar zitten we ook goed; https://sporza.be/nl/2021/07/13/het-gro ... 190026677/
Wij hebben er op dit moment al meer dan Eupen (500) en Seraing (1.000) en zitten in dezelfde categorie als STVV (2.200), KVO (2.300) en Kortrijk (2.060).
STEL dat je binnen x-aantal jaar een ploeg hebt die kan meedoen voor promotie (iedereen mag dromen ), je draait op een positieve flow bovenin mee en je slaagt erin te promoveren. Dat moeten wij toch naar de 3.000-4.000 kunnen gaan? Ploegen die in die categorie zitten en die we dan zouden passeren; Cercle (3.000), OHL (3.800), Union (3.212) en Zulte Waregem (3.500). Dan draai je toch maar mooi mee in de linker kolom qua aantallen. Hypothetisch maar nu ook weer niet heel onrealistisch imo.
Ben het daarmee wel eens. Ik gok dat na Dender & Deinze we wel rond de 1900 a 2K zullen zitten. 2K zou ik een mooi aantal vinden, maar daar mogen we toch niet mee op onze lauweren rusten. We gaan eerst echter wat sportieve succesjes moeten hebben om de mensen te overtuigen. 't Is net iets teveel kommer & kwel geweest de afgelopen jaren. En ja, die aantallen zijn zeker realistisch, als je (ooit) weet te promoveren. Maar voorlopig teken ik voor een rustig seizoen en een pakweg 4e a 5e plek. En wie weet een mooi bekerverhaal.Axassin wrote: ↑Mon Aug 09, 2021 11:43 amToen ik tickets tegen Heist ging halen, zaten ze op 1.600. Dat is ondertussen een 3-tal weken geleden dus ik vermoed dat ze binnenkort wel een filmpje posten met de 1906de abonnee.
Rond de 2.000 zou ik trouwens redelijk ok vinden, zeker gezien de omstandigheden;
- Corona waardoor veel mensen afwachten
- Zwakke sportieve prestaties de laatste jaren
Ik las een tijdje geleden een artikel op sporza met de verkochte abonnementen in 1A, en zelfs daar zitten we ook goed; https://sporza.be/nl/2021/07/13/het-gro ... 190026677/
Wij hebben er op dit moment al meer dan Eupen (500) en Seraing (1.000) en zitten in dezelfde categorie als STVV (2.200), KVO (2.300) en Kortrijk (2.060).
STEL dat je binnen x-aantal jaar een ploeg hebt die kan meedoen voor promotie (iedereen mag dromen ), je draait op een positieve flow bovenin mee en je slaagt erin te promoveren. Dat moeten wij toch naar de 3.000-4.000 kunnen gaan? Ploegen die in die categorie zitten en die we dan zouden passeren; Cercle (3.000), OHL (3.800), Union (3.212) en Zulte Waregem (3.500). Dan draai je toch maar mooi mee in de linker kolom qua aantallen. Hypothetisch maar nu ook weer niet heel onrealistisch imo.