Clubnieuws
-
Re: Clubnieuws
Als ze een reeks van 18 maken niet, maar gaan ze dat doen?
Kunnen ze niet maken tov westerlo...
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Iemand enig idee wat een voorstel zou zijn dat iedereen ziet zitten? 2 reeksen 1ste klasse met de 2 eerste van elke reeks die spelen voor de Europese plaatsen ofzo mss?
-
Er is geen voor iedereen kontent voorstel mogelijk.
Ik zou wb laten zakken en maar 1 laten opgaan , ohl of bw. Maar dan valt Lk er uit.
Het momentum is daar om grondige veranderingen aan te brengen.
Weg met het 1B gedrocht.
1A met 20 ploegen (het zal juridisch niet mogelijk worden om WB te laten zakken en OHL/BW niet te laten stijgen zonder de matchen te spelen).
1B afschaffen en er nu 1 grote tweede klasse van maken met huidige 1B en Am 1 - met fatsoenlijke kansen om te stijgen.
Wat gaat blijven is dat deze reeks waarschijnlijk weerom ondergewaardeerd gaat blijven qua aandacht op TV, in de pers en financiële compensatie.
En dat 1A waarschijnlijk weer weinig promotie-kansen zal toelaten.
Weg met het 1B gedrocht.
1A met 20 ploegen (het zal juridisch niet mogelijk worden om WB te laten zakken en OHL/BW niet te laten stijgen zonder de matchen te spelen).
1B afschaffen en er nu 1 grote tweede klasse van maken met huidige 1B en Am 1 - met fatsoenlijke kansen om te stijgen.
Wat gaat blijven is dat deze reeks waarschijnlijk weerom ondergewaardeerd gaat blijven qua aandacht op TV, in de pers en financiële compensatie.
-
Waarom zal het niet mogelijk zijn WB te laten zakken, staan laatste en is een wereld probleem deze pandemie! Dan kan CL Brugge ook geen kampioen zijn.Ik verlies er ook veel inkomsten door en niet ik alleen.
Het is een absoluut kluwen. Zeker met alle (financiële) belangen die eraan vasthangen.Vergaaneglorie wrote: ↑Wed May 13, 2020 10:45 amWaarom zal het niet mogelijk zijn WB te laten zakken, staan laatste en is een wereld probleem deze pandemie! Dan kan CL Brugge ook geen kampioen zijn.Ik verlies er ook veel inkomsten door en niet ik alleen.
WB kon zich nog redden als alles meezat, de finale OHL/BW kon ook nog alle kanten uit. Dus die kunnen procederen.
PO1 kon ook nog alle kanten uit en de Uitkomst van PO 1 en de bijhorende Europese plaatsen zullen we ook nooit weten zonder de matchen. Zou CB wel kampioen geworden zijn?
Zonder hervatting zullen we dit nooit weten.
Net zomin als alle rest: zou LK zich gered hebben? Zou LL kampioen geworden zijn?
Begin er maar aan.
Zoals hoger gesteld wat er ook uit de bus komt: er zijn altijd winnaars en verliezers.
Maar dat 1B een gedrocht is, staat buiten kijf. Het knijpt de ploegen dood door te al te kleine kans op promotie.
Laat toch 2 à 3 teams stijgen. 1A zal er dan moeten voor spelen en tweede klasse heeft toch iets van perspectief.
Het gaat vooral om het juridische. Ik gok (en snap) dat ze zoveel mogelijk rechtzaken willen vermijden.
Stel je voor dat ze nu bv zeggen dat WB in 1A mag blijven, ze leggen hiervoor spelers vast en dan moeten ze door een rechtzaak plots zakken.
Stel je voor dat ze nu bv zeggen dat WB in 1A mag blijven, ze leggen hiervoor spelers vast en dan moeten ze door een rechtzaak plots zakken.
-
Ik volg je volledig in jouw idee en vrees ook hetzelfde over dat laatste.Fiero67 wrote: ↑Wed May 13, 2020 10:23 amHet momentum is daar om grondige veranderingen aan te brengen.
Weg met het 1B gedrocht.
Voor ons geen 1b aub, 4 keer dezelfde ploegen, absolute rotmatchen op de meest onmogelijke uren dan nog eens. Nee zo ga je geen volk lokken.