Aanvang seizoen 2020-2021

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse kunnen hier besproken worden.

Ben je van plan om voor het seizoen 2020-2021 een abo te kopen?

Ja
38
56%
Vroeger kocht ik een abo, dit jaar doe ik dat niet meer
12
18%
Ik weet het nog niet
10
15%
Nee, ik koop altijd losse tickets
8
12%

Total votes: 68

Justhomuch
Re: Aanvang seizoen 2020-2021

Post by Justhomuch » Sat May 16, 2020 9:54 am

KRKN wrote:
Sat May 16, 2020 8:28 am
Nu de reeks gekend is verwacht ik snel de opstart van de aboverkoop. Hoe sneller hoe beter in iedergeval.

Ik hoop ook dat de supporters hun geld niet gaan terugvragen. NIet dat ik die tendens niet snap, maar de club gaat het al zwaar genoeg hebben. Desnoods wat gratis drank op 't abo als compensatie.
Karmeliet van’t vat!!
Wij komen áltijd terug!

Edsnirp

Post by Edsnirp » Sat May 16, 2020 10:18 am

De reeks is gekend, maar dat is ook alles. Mogen er supporters in het stadion? Van af wanneer en hoever moeten ze van mekaar zitten of staan? Ik denk dat er nog heel wat vragen zijn en nog behoorlijk wat problemen zullen moeten opgelost worden voor er een degelijke abo verkoop kan opgestart worden.

Eric

Post by Eric » Sat May 16, 2020 11:54 am

Edsnirp wrote:
Sat May 16, 2020 10:18 am
De reeks is gekend, maar dat is ook alles. Mogen er supporters in het stadion? Van af wanneer en hoever moeten ze van mekaar zitten of staan? Ik denk dat er nog heel wat vragen zijn en nog behoorlijk wat problemen zullen moeten opgelost worden voor er een degelijke abo verkoop kan opgestart worden.
Ja, je moet je als club wel wat indekken. Maar al heel wat andere ploegen zijn er inmiddels ook mee gestart.
Desnoods verlaag je de prijzen wat, rekening houdend dat misschien niet alles gaat kunnen doorgaan (wat met een piek bij de herfst bv?)

Ik vind toch ook dat we al moeten starten. Elke abo-houder telt.

Edsnirp

Post by Edsnirp » Sat May 16, 2020 7:57 pm

Eric wrote:
Sat May 16, 2020 11:54 am
Edsnirp wrote:
Ja, je moet je als club wel wat indekken. Maar al heel wat andere ploegen zijn er inmiddels ook mee gestart.
Desnoods verlaag je de prijzen wat, rekening houdend dat misschien niet alles gaat kunnen doorgaan (wat met een piek bij de herfst bv?)

Allemaal goed en wel,maar de zitplaatsen zijn zowat 60 cm breed en de rijen zowat 80 cm. Als de 1,50 m blijft gelden kan men slechts om de twee rijen en om de drie zitplaatsen iemand een abo bezorgen. Dat is totaal anders dan nu, men zal dus terug van nul moeten beginnen voor de zitplaatsen.

Flor

Post by Flor » Sun May 17, 2020 9:38 am

Edsnirp wrote:
Sat May 16, 2020 7:57 pm
Eric wrote:
Sat May 16, 2020 11:54 am
Edsnirp wrote:

Allemaal goed en wel,maar de zitplaatsen zijn zowat 60 cm breed en de rijen zowat 80 cm. Als de 1,50 m blijft gelden kan men slechts om de twee rijen en om de drie zitplaatsen iemand een abo bezorgen. Dat is totaal anders dan nu, men zal dus terug van nul moeten beginnen voor de zitplaatsen.
Daar zit iets in, maar dat lijkt me niet onoverkomelijk. Nu, als vaste 'staander' weet ik daar eigenlijk niet zoveel zijn. Zijn mensen zo verknocht aan hun zitje?

Hoe dan ook: met de nodige afstand gaat de sfeer er een stuk anders aan toe gang. Kan me ook moeilijk voorstellen dat iedereen daar zich aan gaat houden.

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Sun May 17, 2020 5:14 pm

Met het totaal aantal toeschouwers dat maar is gekomen afgelopen seizoen en hoe groot ons stadion wel is, kan die afstand houden perfect.
Desnoods open je de P maar terug, misschien heb je zelfs zo een minder lege indruk.
Ik vrees echter dat niet iedereen een abo koopt om nog 2 andere redenen: eigen financiële situatie (hoor toch van sommigen die nog altijd technisch werkloos zijn of in hun bedrijf al mensen zijn ontslagen) + ons erbarmelijk slecht voetbal afgelopen seizoen met gebrek aan realistische ambitie (Luc die toen we voorlaatste stonden zei dat eindronde nog kan).
En misschien hekelen sommigen zich ook nog wel aan de passage van trainers, ondertussen ook al een goede 7 op 2 seizoenen zeker?

KRKN

Post by KRKN » Sun May 17, 2020 6:13 pm

Thomas1906 wrote:
Sun May 17, 2020 5:14 pm
Met het totaal aantal toeschouwers dat maar is gekomen afgelopen seizoen en hoe groot ons stadion wel is, kan die afstand houden perfect.
Desnoods open je de P maar terug, misschien heb je zelfs zo een minder lege indruk.
Ik vrees echter dat niet iedereen een abo koopt om nog 2 andere redenen: eigen financiële situatie (hoor toch van sommigen die nog altijd technisch werkloos zijn of in hun bedrijf al mensen zijn ontslagen) + ons erbarmelijk slecht voetbal afgelopen seizoen met gebrek aan realistische ambitie (Luc die toen we voorlaatste stonden zei dat eindronde nog kan).
En misschien hekelen sommigen zich ook nog wel aan de passage van trainers, ondertussen ook al een goede 7 op 2 seizoenen zeker?
Ik gok dat we een 200 abo’s minder gaan verkopen. Status quo blijven zou heel goed zijn gezien de omstandigheden.
Ik hoop dat ze er snel aan beginnen.

LeNNeMaN

Post by LeNNeMaN » Sun May 17, 2020 7:02 pm

Justhomuch wrote:
Sat Apr 04, 2020 1:47 pm
KRKN wrote:
Sat Apr 04, 2020 1:36 pm
mmarinus wrote:
Sat Apr 04, 2020 12:22 pm
Een abo koop ik al even niet meer aangezien het niet altijd even makkelijk is om iemand mee te krijgen.
Ik zit voornamelijk met Genkies en Kakkers in mijn nabije vriendenkring. :oops: En de neutrale supporter krijg je de laatste jaren niet zo makkelijk meer mee naar het Lisp. En alleen is ook maar alleen hé :roll:
Ge zijt altijd welkom om ne keer aan te sluiten :)

Geldt voor iedereen hier trouwens.

Vorig jaar voor het eerst abo op den L. Vond ik wel tof; quasi altijd goeie sfeer. Nu er wat minder volk is op den berg zelf trekt de sfeer vaak iets minder door als ge wat verder van de spionkop staat.
Nu: als er anderen meegingen (met losse tickets) trokken we wel vaak gewoon naar den berg. Apart staan is ook wat te loos natuurlijk.
Ik sta zelf altijd net onder de spionkop, dit seizoen al paar keer als “wees” gaan kijken, dus altijd down om mensen van’t forum hier te leren kennen.

KRKN, ga jij nog wel eens met De Pelikaan mee?
Ik kom uit het Mechelse maar uiteraard helemaal alleen. Sluit graag aan bij iemand / groepje. Altijd leuker dan alleen op den berg!
Want geel en zwart ligt nauw aan't hart

KRKN

Post by KRKN » Sun May 17, 2020 7:27 pm

LeNNeMaN wrote:
Sun May 17, 2020 7:02 pm
Justhomuch wrote:
KRKN wrote:
Sat Apr 04, 2020 1:36 pm

Ge zijt altijd welkom om ne keer aan te sluiten :)

Geldt voor iedereen hier trouwens.

Vorig jaar voor het eerst abo op den L. Vond ik wel tof; quasi altijd goeie sfeer. Nu er wat minder volk is op den berg zelf trekt de sfeer vaak iets minder door als ge wat verder van de spionkop staat.
Nu: als er anderen meegingen (met losse tickets) trokken we wel vaak gewoon naar den berg. Apart staan is ook wat te loos natuurlijk.
Ik sta zelf altijd net onder de spionkop, dit seizoen al paar keer als “wees” gaan kijken, dus altijd down om mensen van’t forum hier te leren kennen.

Ik kom uit het Mechelse maar uiteraard helemaal alleen. Sluit graag aan bij iemand / groepje. Altijd leuker dan alleen op den berg!
Altijd welkom hier! Lijkt me zeker tof om af en toe eens een pintje te drinken op den berg met iemand van het forum. En ook die geplande awayday moeten we zeker trachten doorvoeren. Komt ge met de trein of auto?
Ik twijfel nog een beetje of ik ga verlengen op de L of gewoon terug N pak zoals vroeger. Lichte voorkeur voor L: beter zicht ook. Zal wat van de rest afhangen.

Axassin

Post by Axassin » Sun May 17, 2020 8:28 pm

KRKN wrote:
Sun May 17, 2020 7:27 pm
LeNNeMaN wrote:
Sun May 17, 2020 7:02 pm
Justhomuch wrote:

Altijd welkom hier! Lijkt me zeker tof om af en toe eens een pintje te drinken op den berg met iemand van het forum. En ook die geplande awayday moeten we zeker trachten doorvoeren. Komt ge met de trein of auto?
Ik twijfel nog een beetje of ik ga verlengen op de L of gewoon terug N pak zoals vroeger. Lichte voorkeur voor L: beter zicht ook. Zal wat van de rest afhangen.
Ik heb steeds aan abonnement op tribune 1 tegenwoordig maar wil na de match gerust wel eens afspreken. Zeker nu de vroegere socio toegankelijk is na de match kunt ge goed een pint samen pakken.

Van zodra de kalender beschikbaar is, kunnen we een leuke away prikken en hier werk van maken. Wil hier gerust mee mijn schouders onder zetten.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Post Reply