Clubnieuws
-
Re: Clubnieuws
Held.KRKN wrote: ↑Thu Apr 23, 2020 11:01 amGevonden op gva:
De eerste amateurclub komt volgende week al aan bod. Patro Eisden Maasmechelen, dat net als Seraing, AFC Tubeke en Winkel Sport, geen licentie voor de nationale amateurklasse kreeg, moet zijn licentiedossier dinsdag 28 april (17u00) verdedigen. Een dag later komt Winkel Sport (om 14u00) voor, gevolgd door AFC Tubize (30 april, 18u00). Lierse K. heeft zitting op 2 mei (10u00) en Seraing United brengt zijn advocaten net als KV Oostende op 4 mei (14u00) in stelling.
Vandaag dag op dag 10 jaar geleden dat we de titel pakten in de Exqi league.
Heel toffe beelden om terug te zien op de Facebook. Dat was een zalige dag
Heel toffe beelden om terug te zien op de Facebook. Dat was een zalige dag
Toch wat nostalgisch bij die beelden
Hopelijk toch nog eens kunnen vieren zoals toen..
Hopelijk toch nog eens kunnen vieren zoals toen..
- Justhomuch
Kiekevlees... Die van LL hebben ook beelden gepost trouwens, ook de moeite.
Wij komen áltijd terug!
-
Ik vond het toen vreemd dat er sommigen afhaakten omdat hun gevoel niet 100% was met wat er aan het gebeuren was.
Achteraf heb ik sommigen nog terug gezien buiten de voetbal en heb ik ze gelijk moeten geven.
Achteraf heb ik sommigen nog terug gezien buiten de voetbal en heb ik ze gelijk moeten geven.
En toch: uiteraard gaan we niet snel zo'n mensenmassa terug op het Lisp zien. Het geeft toch wel echter een beetje moed dat er toch nog wat volk zit met een Liersehart dat zich kan laten overtuigen.
Wie weet waar we binnen 5 jaar staan
Wie weet waar we binnen 5 jaar staan
- Justhomuch
Alles hangt ook van successen af, successupporters heb je overal.
Wij komen áltijd terug!
Klopt, maar ook die heb je nodig. We hebben een heel sterke basis vind ik, ik hoop alleen dat die ‘succesmarge’ ook snel terugkomt als er wat gewonnen wordt.Justhomuch wrote: ↑Sun Apr 26, 2020 6:40 pmAlles hangt ook van successen af, successupporters heb je overal.
Ik wacht op de eerste geelzwarte mondmaskers die ik ten voordele van de club / jeugd / zorgverleners kan kopen!