Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Op welk interview doel je? Zijn brief aan de fans?Thomas1906 wrote: ↑Wed Apr 01, 2020 7:20 pmWat is onze ambitie voor komend seizoen?
Uit het interview van Luc concludeer ik dat ze gaan besparen. Dus minder profs of nog kleinere namen?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Besparen kan je ook door 22 profs in de kern te hebben ipv 31...en met Wils en Buyens, Doumbia, Geens.... vallen de zwaarste contracten al weg.. Je kan dus meer geven aan aan enkele betere spelers en toch nog besparenThomas1906 wrote: ↑Wed Apr 01, 2020 7:20 pmWat is onze ambitie voor komend seizoen?
Uit het interview van Luc concludeer ik dat ze gaan besparen. Dus minder profs of nog kleinere namen?
Ik zie Wils nog niet zeker vertrekken ,
Het is nu duidelijk gebleken dat dat een zet was van US om hem en Buyens uit de kern te zetten , en als van Imschoot hem wel op zijn positie zet kan die ons zeker nog van dienst zijn !
Het is nu duidelijk gebleken dat dat een zet was van US om hem en Buyens uit de kern te zetten , en als van Imschoot hem wel op zijn positie zet kan die ons zeker nog van dienst zijn !
wils is enkel nog goe om te strijk te doen
- Justhomuch
Overdreven uitspraak, zet die op zijn juiste positie en die kan zeker nog mee.
Wij komen áltijd terug!
Het was toch een goede zet om het duo niet meer op te nemen in de kern … gevolg een onverwachte 7 op 9 na hun verwijdering .. dit was de redding mannekes ieder zijn mening uiteraard!
Wils is een clubman, maar niet meer dan dat. Als voetballer (ook op zijn "beste" plaats) altijd al een alibi-voetballer geweest. Bal afpakken of aannemen, naar achter draaien en naar achter inspelen. Zelden of nooit eens naar voor. Een verdedigende middenvelder moet geen topscorer zijn, maar hoeveel doelpunten heet Wils in al die jaren gemaakt? En hoeveel assists. Denk dat ik er met 0-0 niet ver af zal zijn.
- Justhomuch
Als stofzuiger moet je idd niet scoren of assists geven...Lipser wrote: ↑Thu Apr 02, 2020 9:47 am
Wils is een clubman, maar niet meer dan dat. Als voetballer (ook op zijn "beste" plaats) altijd al een alibi-voetballer geweest. Bal afpakken of aannemen, naar achter draaien en naar achter inspelen. Zelden of nooit eens naar voor. Een verdedigende middenvelder moet geen topscorer zijn, maar hoeveel doelpunten heet Wils in al die jaren gemaakt? En hoeveel assists. Denk dat ik er met 0-0 niet ver af zal zijn.
Wij komen áltijd terug!
Hmm, de Van Lommelse zijn keukenverkopers. Typische geldkoeien die een onbeduidende club als Oosterzonen in 1 amateur kregen omdat ze er het meeste geld tegenaan smeten.
Nu komt het aan op vakkennis. Goeie jonge voetballers halen
Met visie een kern samenstellen die een paar jaar groeit (cfr Deinze en Thes)
Dus neen, de VL zijn eerder een rem dan een motor.
Laat de algemene leiding over aan LVT. Zoek een bekwaam sportief manager.
En heb geduld. Weiger die zelfmoord promotie indien ze zich aandient. Binnen een paar jaar is dat circus hier hervormd en komen wij er sterker uit.