Clubnieuws
-
Re: Clubnieuws
Jazeker dat wel, maar idd het is een klucht algemeen gezien, wat is hier nu de laatste 2 jaar al gepasseerd?
Daar ben ik het met je eens. Maar op deze manier kan men eindelijk nog eens op een duurzame manier starten met een volwaardige T1.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Voila. Schone lei, zowel qua spelers als trainer. En met een betere basis dan toen we Oosterzonen erfden.
A propos: ik kan die terugblikken op de Facebook wel smaken. Dat 'you'll never walk alone' filmpje: kippevel.
Ok daarin heb je zeker gelijk maar dan stoten we ons gewoon 2 keer aan dezelfde steen en was het terughalen van US een paniekreactie...
Vooral korte termijn denk ik. Maar paniek kan ook wel. Ik denk dat ze de bui over mogelijke degradatie voelden hangen en ze wensten terug te keren naar het recept van vorig jaar. Zelfde spelersgroep en dergelijke.David wrote: ↑Tue Mar 24, 2020 1:07 pmOk daarin heb je zeker gelijk maar dan stoten we ons gewoon 2 keer aan dezelfde steen en was het terughalen van US een paniekreactie...
Zoals jullie zeggen een kans om met een propere sportieve lei te beginnen. Hopelijk weten we snel hoe het voor volgend seizoen zit.KRKN wrote: ↑Tue Mar 24, 2020 1:26 pmVooral korte termijn denk ik. Maar paniek kan ook wel. Ik denk dat ze de bui over mogelijke degradatie voelden hangen en ze wensten terug te keren naar het recept van vorig jaar. Zelfde spelersgroep en dergelijke.
Er komt veel budget vrij, maar ik denk wel dat we, net zoals veel andere ploegen, toch heel wat sponsergeld gaan zien teruglopen. Toch ook voorzichtig zijn dus.David wrote: ↑Wed Mar 25, 2020 8:36 amZoals jullie zeggen een kans om met een propere sportieve lei te beginnen. Hopelijk weten we snel hoe het voor volgend seizoen zit.
Vrijdag zou hier een beslissing over vallen;David wrote: ↑Wed Mar 25, 2020 8:36 amZoals jullie zeggen een kans om met een propere sportieve lei te beginnen. Hopelijk weten we snel hoe het voor volgend seizoen zit.
Nog vier scenario’s voor voetbal in lagere reeksen, deze week beslissing?
Voetbal Vlaanderen hakt wellicht nog deze week de knoop door over het al dan niet stopzetten van de competitie in de lagere reeksen. Dat heeft voorzitter Marc Van Craen gezegd. “Het is een heel moeilijke beslissing, maar we hopen uiterlijk vrijdag te landen, zodat we dan onze beslissing officieel kenbaar kunnen maken”, zei Van Craen maandag op ROB-tv.
Volgens de voorzitter liggen momenteel vier scenario’s op tafel. “In eerste instantie is dat een poging om de competitie volledig uit te spelen”, aldus Van Craen. “Scenario 2 is de competitie uitspelen, maar zonder eindronde en dan op basis van de rangschikking beslissen. Maar ik denk dat we allemaal wel voelen dat de evolutie der dingen maakt dat dat misschien wel schier onmogelijk gaat zijn. En dan zijn er scenario’s drie en vier, waarbij de competitie stopgezet wordt. Bij scenario drie wordt de rangschikking opgemaakt en worden de klimmers en dalers bepaald aan de hand van bepaalde criteria (lees: de huidige klassering), scenario vier tot slot is de competitie neutraliseren. Nogmaals, dit is een heel moeilijke beslissing en wij hopen op solidariteit en begrip van onze clubs.”
Voor een goed begrip: de beslissing van Voetbal Vlaanderen geldt niét voor het profvoetbal, maar wel voor de clubs uit de amateur-, provinciale en jeugdreeksen en de recreatieve bonden liefhebbersbond en KVV.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Met dien verstande dat Lokeren en Oostende vermoedelijk/misschien nog uit het profvoetbal verdwijnen. Dus dan weet je nog niet zeker hoe de reeks er zal uitzien.Axassin wrote: ↑Wed Mar 25, 2020 8:48 amVrijdag zou hier een beslissing over vallen;
Nog vier scenario’s voor voetbal in lagere reeksen, deze week beslissing?
Voetbal Vlaanderen hakt wellicht nog deze week de knoop door over het al dan niet stopzetten van de competitie in de lagere reeksen. Dat heeft voorzitter Marc Van Craen gezegd. “Het is een heel moeilijke beslissing, maar we hopen uiterlijk vrijdag te landen, zodat we dan onze beslissing officieel kenbaar kunnen maken”, zei Van Craen maandag op ROB-tv.
Volgens de voorzitter liggen momenteel vier scenario’s op tafel. “In eerste instantie is dat een poging om de competitie volledig uit te spelen”, aldus Van Craen. “Scenario 2 is de competitie uitspelen, maar zonder eindronde en dan op basis van de rangschikking beslissen. Maar ik denk dat we allemaal wel voelen dat de evolutie der dingen maakt dat dat misschien wel schier onmogelijk gaat zijn. En dan zijn er scenario’s drie en vier, waarbij de competitie stopgezet wordt. Bij scenario drie wordt de rangschikking opgemaakt en worden de klimmers en dalers bepaald aan de hand van bepaalde criteria (lees: de huidige klassering), scenario vier tot slot is de competitie neutraliseren. Nogmaals, dit is een heel moeilijke beslissing en wij hopen op solidariteit en begrip van onze clubs.”
Voor een goed begrip: de beslissing van Voetbal Vlaanderen geldt niét voor het profvoetbal, maar wel voor de clubs uit de amateur-, provinciale en jeugdreeksen en de recreatieve bonden liefhebbersbond en KVV.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Geen eindronde wie degradeert dan ? Normaal 13 de eindronde. Dus dan zou 13 de erin blijven maar in 2 de amateur alleen de kampioenen stijgen !