Clubnieuws
- Justhomuch
Re: Clubnieuws
Raar toen ze hem terug haalde zeiden ze dat voor zijn functie geen licentie nodig was ! En uit het artikel haal je uit dat ze niet op dezelfde lijn zaten !Justhomuch wrote: ↑Mon Mar 23, 2020 5:26 pmVan horen zeggen dat het om het licentie te doen zou zijn.
- Justhomuch
Zolang je geen RSCA noemt is dat wel een issue.Carlke wrote: ↑Mon Mar 23, 2020 6:08 pmRaar toen ze hem terug haalde zeiden ze dat voor zijn functie geen licentie nodig was ! En uit het artikel haal je uit dat ze niet op dezelfde lijn zaten !Justhomuch wrote: ↑Mon Mar 23, 2020 5:26 pmVan horen zeggen dat het om het licentie te doen zou zijn.
Wij komen áltijd terug!
Allez mannen. Dit seizoen was US toch duidelijk binnengehaald om ons op korte termijn te depaneren?Carlke wrote: ↑Mon Mar 23, 2020 6:08 pmRaar toen ze hem terug haalde zeiden ze dat voor zijn functie geen licentie nodig was ! En uit het artikel haal je uit dat ze niet op dezelfde lijn zaten !Justhomuch wrote: ↑Mon Mar 23, 2020 5:26 pmVan horen zeggen dat het om het licentie te doen zou zijn.
US lijkt me ook iemand die meer op het veld wil staan dan zich met de contracten bezig te houden. Ik ben blij dat we van deze schizofrene situatie verlost zijn.
All the best wel voor Urbain. Dit seizoen wel een beetje door de mand gevallen vind ik.
-
Goed dat deze paljas weg is,een blaam voor het bestuur die hem eerst hebben aangenomen.
Dirk terug naar de jeugd en een duidelijke T1 aan het roer. Dat was eigenlijk mijn grootste wens op transfergebied dus dit is al een stap in de goeie richting.
Het blijft trouwens stil over de licentie. Zijn de twee gelinkt?
Het blijft trouwens stil over de licentie. Zijn de twee gelinkt?
Kan iemand het artikel van HLN met commentaar yorrick torreele posten? Ik kan dit niet zien wegens geen abonnee
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
De paljas heeft wel mooie resultaten geboekt met LK en vooral dit seizoen in zeer moeilijke omstandigheden .. net zoals destijds bij Beerschot-Wilrijk-Rupel Boom .. de grootste blaam die je het bestuur kan geven is om ooit een onervaren-onbekwame trainer aan te stellen de naam mag je zelf invullen! Dat is pas een blaam waard ….Thomas1906 wrote: ↑Mon Mar 23, 2020 8:00 pmGoed dat deze paljas weg is,een blaam voor het bestuur die hem eerst hebben aangenomen.
Mij lijkt het toch noodzakelijke stap. Als je een echte T1 wil hebben volgend seizoen dan gaat dat niet samen met Urbain. Die kan zich toch niet aan zijn rol als TD houden. En Urbain als T1 is niet mogelijk omwille van het licentieprobleem.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.