Aboverkoop seizoen 2023-2024
Re: Aboverkoop seizoen 2023-2024
Gisterenavond nog een stuk of 60 abo's verkocht precies, vooral op den berg. We gaan dus idd wel voorbij het aantal van vorig jaar zitten, wel met de kanttekening dat er een stuk van die -12 jarige abo's gaan bijzitten. Ik denk dat we de 2500 wel moeten kunnen halen.
Nu vraag ik mij af, de losse tickets van patro worden bij de abonnees toch ook aangeduid omdat die bezet zijn tege patro, en na het weekend terug opengezet?
Het was gisteren vooral hallucinant dat mensen die een gewoon ticket wilden kopen , ellendig lang hebben staan aanschuiven , hier hadden ze toch op kunnen anticiperen lijkt mij , door minstens 1 loket extra open te doen .
Op de koop toe gaat mijn 15 jarige zoon na jaren nog eens mee met 3 vrienden , blijkt vandaag dat ze voor een ticket van 20 euro allemaal 25 euro hebben betaald .
Op de koop toe gaat mijn 15 jarige zoon na jaren nog eens mee met 3 vrienden , blijkt vandaag dat ze voor een ticket van 20 euro allemaal 25 euro hebben betaald .
Devyd wrote: ↑Mon Aug 21, 2023 7:56 pmHet was gisteren vooral hallucinant dat mensen die een gewoon ticket wilden kopen , ellendig lang hebben staan aanschuiven , hier hadden ze toch op kunnen anticiperen lijkt mij , door minstens 1 loket extra open te doen .
Klopt. Ticketverkoop was ronduit 4de provinciale niveau. Duurde 5 min per persoon voor een kaartje en was maar 1 loket open. Heb zelfs mensen terug zien vertrekken...
Ik ook iets meegemaakt op amateur niveau! Aan het oplaadpunt,er staat nog 2,5 op kaart.vraag om dat bedrag over te zetten op nieuwe abbo zoals vermeld stond.antwoord te druk was na match ik telde 4 man. De man voor mij bijna 10 min ! Toen werd ik war boos en zei ze mij dat ze het eigenlijk allemaal zelf moet uitzoeken.ik begon met de dame echt compassie te krijgen en heb excuses aangeboden.kan de club hun mensen dat niet aanleren.op den duur was het gelukt heb gezegd dat ik mail zal sturen naar de club. De dame zei mij letterlijk dit blijf ik niet doen begrijpelijk.zo houd je geen vrijwilligers in een club he .
Heb inderdaad veel van dat soort verhalen gehoord en da's verre van professioneel. Anderzijds snap ik niet zo goed dat zoveel mensen het vertikken om online te kopen. Is goedkoper en je hebt geen wachtrijen (en werkt tegenwoordig echt wel goed, al was dat in het verleden anders). Is bovendien nog goedkoper ook (en die 5 euro duurder was al even bekend). Opladen van drankkrediet ging bij mij ook vlekkeloos.
Wat de abotracker betreft is het heel moeilijk om te volgen nu (gezien de 'gewone' matchen erdoor komen). Ik gok dat we rond de 2150 zitten. Zullen dus ongeveer op hetzelfde afklokken als vorige jaar.
Wat de abotracker betreft is het heel moeilijk om te volgen nu (gezien de 'gewone' matchen erdoor komen). Ik gok dat we rond de 2150 zitten. Zullen dus ongeveer op hetzelfde afklokken als vorige jaar.
- Justhomuch
Ik stond in de wachtrij een half uur voor de match begon en heb net op tijd het matchbegin kunnen zien, maar 2 loketjes open, en dan in de volle zon staan aanschuiven...
En dan achteraf zagen dat je geen vrijwilligers vindt, je moet die op handen dragen.
En dan achteraf zagen dat je geen vrijwilligers vindt, je moet die op handen dragen.
Wij komen áltijd terug!
Online ticket kopen en kaart opladen ging perfect bij mij
Zondag geen problemen ondervonden om iets te bestellen
PS : op Antwerp is het blijkbaar niet veel beter op dat gebied (zeker niet om de bekers in te wisselen)
Zondag geen problemen ondervonden om iets te bestellen
PS : op Antwerp is het blijkbaar niet veel beter op dat gebied (zeker niet om de bekers in te wisselen)
Heel jammer om zo'n verhalen te lezen. Ik hoop dat het gewoon door tekort aan helpers is, vakantie etc.
Op m'n vorige werk was ik verantwoordelijk voor de programmatie van Contact Centers, hierbij werden ook bewust weinig mensen ingezet op de telefoonlijnen zodat klanten online hun weg zouden zoeken. Ik hoop oprecht dat dit hier niet het geval is
Op m'n vorige werk was ik verantwoordelijk voor de programmatie van Contact Centers, hierbij werden ook bewust weinig mensen ingezet op de telefoonlijnen zodat klanten online hun weg zouden zoeken. Ik hoop oprecht dat dit hier niet het geval is