Aanvang seizoen 2021-2022
Re: Aanvang seizoen 2021-2022
Bij mij komt het er ook een van de weken van.
Ik hoop echt dat we een mooi aantal abo's kunnen verkopen.
Inmiddels een helder en duidelijk antwoord gekregen: korting blijft gelden, ook als je van vak zou veranderen.
Indien je voor optie 2 zou gaan, wordt de korting wel berekend op de prijs van je abonnementsplaats van vorig jaar.
Bij deze: abo gekocht! Hopelijk volgen er veel hier!
Indien je voor optie 2 zou gaan, wordt de korting wel berekend op de prijs van je abonnementsplaats van vorig jaar.
- Justhomuch
Als ze verder willen professionaliseren zullen ze toch meer moeten gaan inspelen op service, een mailtje beantwoorden is nu niet zo moeilijk he.KRKN wrote: ↑Mon Jun 07, 2021 12:16 pmInmiddels een helder en duidelijk antwoord gekregen: korting blijft gelden, ook als je van vak zou veranderen.
Dat gezegd zijnde, ik had aangeduid dat ik twijfelde maar de transfers en de honger naar de voetbal zijn te groot, ik zwicht en ga ook 1 van de verlengen.
Wij komen áltijd terug!
Zo mag ik het horenJusthomuch wrote: ↑Mon Jun 07, 2021 11:16 pmAls ze verder willen professionaliseren zullen ze toch meer moeten gaan inspelen op service, een mailtje beantwoorden is nu niet zo moeilijk he.KRKN wrote: ↑Mon Jun 07, 2021 12:16 pmInmiddels een helder en duidelijk antwoord gekregen: korting blijft gelden, ook als je van vak zou veranderen.
Dat gezegd zijnde, ik had aangeduid dat ik twijfelde maar de transfers en de honger naar de voetbal zijn te groot, ik zwicht en ga ook 1 van de verlengen.
Vandaag wordt ons seizoen ingezet met het eerste deel van de medische testen. Toch al even geleden dat ik zo heb uitgekeken naar een nieuw seizoen en de daarbij horende oefenmatchen. Laat maar komen!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Helemaal mee eens. Ga vermoedelijk wel de eerste matchen moeten missen wegens conge
geen abo meer voor onze groep (8 st)