Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Teken dat zij ons toch volgen dan en ons niet vergeten zijnVergaaneglorie wrote: ↑Wed Feb 12, 2020 5:52 pmDat ik die brief op het Lyra forum moet gaan lezen....

- Justhomuch
Sorry wou hem nog posten maar was het vergeten!Vergaaneglorie wrote: ↑Wed Feb 12, 2020 5:52 pmDat ik die brief op het Lyra forum moet gaan lezen....
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
Onze club ligt veel gevoeliger dan ze daar durven toegeven...Carlke wrote: ↑Wed Feb 12, 2020 6:51 pmTeken dat zij ons toch volgen dan en ons niet vergeten zijnVergaaneglorie wrote: ↑Wed Feb 12, 2020 5:52 pmDat ik die brief op het Lyra forum moet gaan lezen....![]()
Wij komen áltijd terug!
-
Geen probleem hoorJusthomuch wrote: ↑Wed Feb 12, 2020 7:19 pmSorry wou hem nog posten maar was het vergeten!Vergaaneglorie wrote: ↑Wed Feb 12, 2020 5:52 pmDat ik die brief op het Lyra forum moet gaan lezen....

Die aankopen zitten niet in de vzw. Geen significante stijging van het vast actief. En zo’n zaken mogen ook niet rechtstreeks in kosten worden geboekt.Justhomuch wrote: ↑Thu Feb 06, 2020 7:12 pmZou goed kunnen, logisch ook he, vanaf 0 beginnen, stadion (loges enz) aangepakt, kessel gekocht en aangepakt.
Als je als bedrijf winst wil maken moet je ooit investeren.
- Justhomuch
Wat zit er dan wel in de vzw?Cold wrote: ↑Wed Feb 12, 2020 11:12 pmDie aankopen zitten niet in de vzw. Geen significante stijging van het vast actief. En zo’n zaken mogen ook niet rechtstreeks in kosten worden geboekt.Justhomuch wrote: ↑Thu Feb 06, 2020 7:12 pmZou goed kunnen, logisch ook he, vanaf 0 beginnen, stadion (loges enz) aangepakt, kessel gekocht en aangepakt.
Wij komen áltijd terug!
Mij lijkt enkel het sportieve:Justhomuch wrote: ↑Thu Feb 13, 2020 6:09 amWat zit er dan wel in de vzw?Cold wrote: ↑Wed Feb 12, 2020 11:12 pmDie aankopen zitten niet in de vzw. Geen significante stijging van het vast actief. En zo’n zaken mogen ook niet rechtstreeks in kosten worden geboekt.Justhomuch wrote: ↑Thu Feb 06, 2020 7:12 pm
Zou goed kunnen, logisch ook he, vanaf 0 beginnen, stadion (loges enz) aangepakt, kessel gekocht en aangepakt.
Verkoop tickets en drank
Lonen spelers en personeel
Huur stadion
Vraag me af wat dat laatste zou zijn.Cold wrote: ↑Thu Feb 13, 2020 8:13 amMij lijkt enkel het sportieve:
Verkoop tickets en drank
Lonen spelers en personeel
Huur stadion
Enfin: die brief. Eens met de aanval op bestuur. Maar US mag meer in het visier komen dan de spelers. De inzet is er daar wel.