Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Saki
Re: Clubnieuws

Post by Saki » Fri Dec 06, 2019 12:26 pm

Thomas1906 wrote:
Fri Dec 06, 2019 12:21 pm
Justhomuch wrote:
Fri Dec 06, 2019 12:18 pm
Waarom wordt kempenzonen er bij betrokken? Waarom een gemeenschappelijk stadion? Lijkt wel een beetje of ze bij LL hun eigen boontjes niet kunnen doppen? Of over niet genoeg financiele middelen beschikken?
De brief gelezen? Die eis komt van de Stad hé. Ik denk niet dat ze bij LL zitten te juichen achter een gemeenschappelijk stadion. :D
Nee, dit is een vreemde zet van het stadsbestuur en vermoedelijk doorgeduwd door oa een Walter, Marleen, Pets etc. Het is geen publiek geheim dat ze enkel voor ons aandacht hebben en LL liever kwijt dan rijk zijn.

Maar het zou dus ontzettend dom zijn van LVT om naar HV te trekken want dan moeten er nieuwe vergunningen aangevraagd worden voor een grote capaciteit. Anders kan je 1B gewoon al vergeten hé.
En dan snap ik ook niet waarom je het Lips en Kessel koopt.
Deze opmerking zegt voor mij alles Justhowmuch, Wij zijn ABSOLUUT geen vragende partij om jullie ploeg op de hoge velden te zien spelen.

Lyra Lierse communiceert open over haar financiële status, heb jij al cijfers gezien van de 3 vennootschappen die jullie club rijk is ?
Dit ruikt voor mij persoonlijk als een handig truukje om de boel te vertragen, zoals ik zei worden er een aantal mensen serieus zenuwachtig en zijn ze LL in liever kwijt dan rijk.

Maar hey was jij niet ingelicht ?

Lierenaar

Post by Lierenaar » Fri Dec 06, 2019 12:54 pm

Dit is dus waarschijnlijk wat ik begin deze week hoorde waaien.
Ook net het nieuwsbericht en de brief van de stad gelezen. Het is mij nu eigenlijk nog altijd niet duidelijk of de vraag nu van ons gekomen is om ook op de hoge velden te spelen of van de stad zelf. Want ik vraag mij af dat de stad zoiets toch aftoetst bij alle geïnteresseerde partijen die op die site iets willen doen?

KRKN

Post by KRKN » Fri Dec 06, 2019 1:12 pm

Saki wrote:
Fri Dec 06, 2019 12:26 pm
Thomas1906 wrote:
Justhomuch wrote:

Waarom wordt kempenzonen er bij betrokken? Waarom een gemeenschappelijk stadion? Lijkt wel een beetje of ze bij LL hun eigen boontjes niet kunnen doppen? Of over niet genoeg financiele middelen beschikken?
De brief gelezen? Die eis komt van de Stad hé. Ik denk niet dat ze bij LL zitten te juichen achter een gemeenschappelijk stadion. :D
Nee, dit is een vreemde zet van het stadsbestuur en vermoedelijk doorgeduwd door oa een Walter, Marleen, Pets etc. Het is geen publiek geheim dat ze enkel voor ons aandacht hebben en LL liever kwijt dan rijk zijn.

Maar het zou dus ontzettend dom zijn van LVT om naar HV te trekken want dan moeten er nieuwe vergunningen aangevraagd worden voor een grote capaciteit. Anders kan je 1B gewoon al vergeten hé.
Deze opmerking zegt voor mij alles Justhowmuch, Wij zijn ABSOLUUT geen vragende partij om jullie ploeg op de hoge velden te zien spelen.

Lyra Lierse communiceert open over haar financiële status, heb jij al cijfers gezien van de 3 vennootschappen die jullie club rijk is ?
Dit ruikt voor mij persoonlijk als een handig truukje om de boel te vertragen, zoals ik zei worden er een aantal mensen serieus zenuwachtig en zijn ze LL in liever kwijt dan rijk.

Dit ruikt mij vooral naar paranoia :) die 200 man die extra naar LL gaat komen mochten jullie in 1e amateur spelen gaat het verschil niet maken voor LK. Verder is jullie huidige voorstel voor een stadion daar, als ik het me goed herinner, ook niet op voorzien. Dat zal qua nervositeit dus wel meevallen.

Ik betwijfel sterk of LVT mee zou willen stappen in een nieuw stadionverhaal op de HV. Het lijkt mij vooral dat hij het belangrijk vindt om zelf eigenaar te zijn, wat me op de HV moeilijk lijkt. Ik zie LL geen huur betalen aan LVT.

Dat gezegd zijnde blijf ik het een rationele oefening vinden die wel eens gedaan mag worden. De levensduur van het Lisp is beperkt. LL heeft een stadion nodig. Als stadsbestuur mag of moet je zelfs zo’n vragen kunnen stellen.

Verder: kalmte zal ons redden. Wat ik her en der lees slaagt op bitter weinig. Doet me denken aan toen sommige mensen in een kramp schoten omdat er een networkevent op ‘t Lisp gepland stond. Dat overlapte met een event op LL en het kot was te klein. Allemaal bewuste sabotage natuurlijk.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Fri Dec 06, 2019 1:34 pm

Saki wrote:
Thomas1906 wrote:
Justhomuch wrote:

Volgens mij hebben jullie LVT gewoon nodig zo blijkt? Want waar gaan jullie al dat geld ineens vandaan halen? Gaat over heel veel geld he Saki, dit bericht van LL lijkt vooral veel geblaat.

Verder boeien die venootschappen mij aller minst aangezien zoals hier al vermeld dit in veel bedrijven gebeurd. Eerlijkheid loont trouwens niet in het moderne voetbal, jammer maar helaas...
Wij komen áltijd terug!

Saki

Post by Saki » Fri Dec 06, 2019 2:11 pm

LVT zit financieel in vieze papieren volgens mij en heeft een verborgen agenda. Noem het gerust paranoia en vestig jullie vertrouwen gerust in die man.
Ll heeft jullie echt niet nodig hoor :)

3970

Post by 3970 » Fri Dec 06, 2019 2:29 pm

Justhomuch wrote:
Fri Dec 06, 2019 1:34 pm
Saki wrote:
Thomas1906 wrote:

Volgens mij hebben jullie LVT gewoon nodig zo blijkt? Want waar gaan jullie al dat geld ineens vandaan halen? Gaat over heel veel geld he Saki, dit bericht van LL lijkt vooral veel geblaat.

Verder boeien die venootschappen mij aller minst aangezien zoals hier al vermeld dit in veel bedrijven gebeurd. Eerlijkheid loont trouwens niet in het moderne voetbal, jammer maar helaas...
Euhm, als het je interesseert moet je eens naar een info avond van LL gaan. De financiering vh stadion is daar uitgebreid aan bod gekomen.

Verder heeft LK het niet breed. Vooral het stadion is een kostenrekening. LVT is dus naar de stad gestapt en heeft gezegd ook interesse te hebben in het pachten vd gronden. Wat eigenlijk zijn recht is als goed huisvader.
Hij heeft echter de oplossing al aangebracht, LL speelt op het Lisp en de stad betaalt de huur. Omdat hij ook wel weet dat een club in amateurklasse dat nooit kan ophoesten.

De volgende stap zou een fusie kunnen zijn. Dat laatste is louter mijn deductie hoor.

Noch het Lisp, noch een fusie staat echter bij LL op de planning.

Dus zal LVT moeten aanbrengen wát hij precies wil bouwen op de HV. Ik ben benieuwd.

KRKN

Post by KRKN » Fri Dec 06, 2019 3:49 pm

Ik geloof ook dat die financiering van een stadion op de HV (op maat van LL) er wel met eigen middelen kan komen, met de nodige tijd en moeite.

3970

Post by 3970 » Fri Dec 06, 2019 4:03 pm

Ach, ik hoop dat beide clubs hun objectieven halen en gelukkig zijn.
Dat zijn we aan de Sportkring zaliger verplicht.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Fri Dec 06, 2019 4:05 pm

Saki wrote:
Fri Dec 06, 2019 2:11 pm
LVT zit financieel in vieze papieren volgens mij en heeft een verborgen agenda. Noem het gerust paranoia en vestig jullie vertrouwen gerust in die man.
Ll heeft jullie echt niet nodig hoor :)
En ik hoor dat jullie toch niet zoveel geld hebben dan jullie laten uitschijnen. Ik denk dat jullie nog niet half weten hoeveel geld LVT heeft, net robotland in Essen gezet in de vroegere hangar, dus zo armzalig zal em niet zijn he Saki, volgens mij kakken jullie gewoon collectief in uw broek omdat hij meer financiele daadkracht heeft en het plannetje om naar de hoge velden te gaan wel eens kan gaan dwars bomen. 2 seizoenen lang zitten jullie constant op die mens te kakken, mss heeft hij wel gelijk als hij het toch doet.
Wij komen áltijd terug!

Foxterriër

Post by Foxterriër » Fri Dec 06, 2019 4:11 pm

Veel kak hier.

Post Reply