Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse kunnen hier besproken worden.
Saki
Re: Clubnieuws

Post by Saki » Thu Dec 05, 2019 8:14 am

KRKN wrote:
Wed Dec 04, 2019 9:23 pm
Saki wrote:
Wed Dec 04, 2019 6:38 pm
Flor wrote:
Wed Dec 04, 2019 3:21 pm

Ik vind dat toch een dubieuze theorie. Zelfs als LL in haar opzet slaagt en in 1e amateur gaat shotten: gaat dat zoveel meer man opleveren dan nu? Ik hoop het voor jullie maar betwijfel het echt. En stel dan nog dat dat het geval is, gaat dat volk zijn dat nu bij LK zit?

Als dat al het geval is gaat dat niet meer deuken maken dan dat het nu al doet.
De andere redenen lijken me wel realistischer: het is ergens vrij absurd om 2 stadions te hebben.
Sportief succes levert meer fans op, er zitten volgens mij nog veel oud Lierse fans thuis ;-).
Ja, maar ik denk niet dat er veel het onderscheid maken tussen 1e amateur en 3e amateur. Het is allebei matig voetbal, op matige velden met weinig fans en quasi geen ronkende namen.
Tegen dan zijn we wel 2 keer gepromoveerd, ach we zullen zien.
Vind het vreemd wat jullie voorzitter allemaal uitsteekt als de geruchten kloppen.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Thu Dec 05, 2019 1:38 pm

Saki wrote:
Thu Dec 05, 2019 8:14 am
KRKN wrote:
Saki wrote:
Wed Dec 04, 2019 6:38 pm

Sportief succes levert meer fans op, er zitten volgens mij nog veel oud Lierse fans thuis ;-).
Ja, maar ik denk niet dat er veel het onderscheid maken tussen 1e amateur en 3e amateur. Het is allebei matig voetbal, op matige velden met weinig fans en quasi geen ronkende namen.
Vind het vreemd wat jullie voorzitter allemaal uitsteekt als de geruchten kloppen.
Heb al heel veel geruchten gehoord langs jullie kant, maar er was er nog geen enkel van waar, zou me dus verbazen moest het nu wel waar zijn.
Wij komen áltijd terug!

Saki

Post by Saki » Thu Dec 05, 2019 2:18 pm

Justhomuch wrote:
Thu Dec 05, 2019 1:38 pm
Saki wrote:
KRKN wrote:

Heb al heel veel geruchten gehoord langs jullie kant, maar er was er nog geen enkel van waar, zou me dus verbazen moest het nu wel waar zijn.
Ik heb er al minstens evenveel hier gelezen :)

KRKN

Post by KRKN » Thu Dec 05, 2019 3:21 pm

Voorlopig snap ik de heisa nog steeds niet.

Stel dat Luc dat echt allemaal zou willen: hij kan jullie toch niet verplichten om dat te doen? En als de plannen voor het LL-stadion evenwel al zo vergevorderd zijn als langs LL-kant gezegd wordt kan LVT nog zoveel willen met HV maar gaat daar toch niks mee gebeuren. Die plannen waren immers toch al goedgekeurd?

Axassin

Post by Axassin » Thu Dec 05, 2019 3:30 pm

KRKN wrote:
Thu Dec 05, 2019 3:21 pm

Stel dat Luc dat echt allemaal zou willen: hij kan jullie toch niet verplichten om dat te doen? En als de plannen voor het LL-stadion evenwel al zo vergevorderd zijn als langs LL-kant gezegd wordt kan LVT nog zoveel willen met HV maar gaat daar toch niks mee gebeuren. Die plannen waren immers toch al goedgekeurd?
Ik dacht wel dat LVT zelf ook aanspraak kon maken op de HV maar dat hij hier initieel afstand van gedaan had. Althans, dat is toch wat ik een paar maanden geleden heb horen waaien. Geen idee wat er nu speelt.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Justhomuch

Post by Justhomuch » Thu Dec 05, 2019 3:59 pm

Saki wrote:
Thu Dec 05, 2019 2:18 pm
Justhomuch wrote:
Thu Dec 05, 2019 1:38 pm
Saki wrote:

Ik heb er al minstens evenveel hier gelezen :)
Door uw rood-witte bril dan toch? :P
Wij komen áltijd terug!

Eric

Post by Eric » Thu Dec 05, 2019 5:21 pm

Axassin wrote:
Thu Dec 05, 2019 3:30 pm
KRKN wrote:
Thu Dec 05, 2019 3:21 pm

Ik dacht wel dat LVT zelf ook aanspraak kon maken op de HV maar dat hij hier initieel afstand van gedaan had. Althans, dat is toch wat ik een paar maanden geleden heb horen waaien. Geen idee wat er nu speelt.
Vond dat ook bizar, toen al. Misschien zijn de verwachtingen naar beneden bijgesteld?

En het klopt dat dergelijke geruchten er langs beide kanten zijn.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Fri Dec 06, 2019 12:18 pm

Waarom wordt kempenzonen er bij betrokken? Waarom een gemeenschappelijk stadion?
Wij komen áltijd terug!

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Fri Dec 06, 2019 12:21 pm

Justhomuch wrote:
Fri Dec 06, 2019 12:18 pm
Waarom wordt kempenzonen er bij betrokken? Waarom een gemeenschappelijk stadion? Lijkt wel een beetje of ze bij LL hun eigen boontjes niet kunnen doppen? Of over niet genoeg financiele middelen beschikken?
De brief gelezen? Die eis komt van de Stad hé. Ik denk niet dat ze bij LL zitten te juichen achter een gemeenschappelijk stadion. :D
Nee, dit is een vreemde zet van het stadsbestuur en vermoedelijk doorgeduwd door oa een Walter, Marleen, Pets etc. Het is geen publiek geheim dat ze enkel voor ons aandacht hebben en LL liever kwijt dan rijk zijn.

Maar het zou dus ontzettend dom zijn van LVT om naar HV te trekken want dan moeten er nieuwe vergunningen aangevraagd worden voor een grote capaciteit. Anders kan je 1B gewoon al vergeten hé.
En dan snap ik ook niet waarom je het Lips en Kessel koopt.

Post Reply