Shirts 2024-2025
Re: Shirts 2024-2025
Op de officiële website staat: "met oog voor detail, geschiedenis en geel-zwart".
Oog voor detail: Het logo van de club staat niet gecentreerd op de geel-zwarte scheidingslijn en ja, dat stoort. Er staat een witte streep op de shorts, waren de shorts met een gele streep niet meer verkrijgbaar? Ook de grote witte nummer op de shorts i.p.v. in het geel, waarom toch?
Oog voor geschiedenis: Euhm, dat moeten ze toch eens uitleggen vrees ik, want dit gaat alvast niet over onze geschiedenis dan.
Oog voor geel-zwart: Volgens mij is het zwart niet echt zwart, maar dat kan best wel (hopelijk) aan de belichting van de foto's liggen.
Oog voor detail: Het logo van de club staat niet gecentreerd op de geel-zwarte scheidingslijn en ja, dat stoort. Er staat een witte streep op de shorts, waren de shorts met een gele streep niet meer verkrijgbaar? Ook de grote witte nummer op de shorts i.p.v. in het geel, waarom toch?
Oog voor geschiedenis: Euhm, dat moeten ze toch eens uitleggen vrees ik, want dit gaat alvast niet over onze geschiedenis dan.
Oog voor geel-zwart: Volgens mij is het zwart niet echt zwart, maar dat kan best wel (hopelijk) aan de belichting van de foto's liggen.
Last edited by Netzer on Wed Aug 14, 2024 10:00 pm, edited 1 time in total.
Formerly known as Lisp-boy
Wat het design betreft gelijkend op Antwerp. Dat heb je met dezelfde kledingsponsor. Kijk naar het EK, alle truitjes van Adidas hadden hetzelfde motief, met de doorlopende streep op het broekje. Dus ik vrees dat de club hier niet veel aan kan doen.Lisp-boy wrote: ↑Wed Aug 14, 2024 4:18 pmNiet dat ik het niet mooi vind, maar er zijn toch een aantal spijtige zaken.
Het is het seizoen waarin we eindelijk opnieuw K. Lierse S.K. zijn en we tonen het niet.
Dit was het ideale moment om opnieuw, uit historisch oogpunt, met onze 3 vertikale strepen voor de dag te komen.
In de plaats daarvan is er gekozen voor het design van Antwerp van vorig seizoen.
Het is dat je het gewoon niet aanvoelt, dat is mijn mening erover.
En ik hoop dat het de foto's zijn, maar ik heb de indruk dat het zwart niet echt zwart is.
Ik vind het ver van lelijk maar ik heb het gevoel van een gemiste kans, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen zeker ...
Ik merk ook dat Luc zijn Robotland niet meer op de shirts staat?
Dit is geen standaard design van jako, dat design hebben ze laten aanmaken.
Pas op, ik vind het in zijn geheel best wel mooi op een aantal details na, maar ik vind het een gemiste kans gezien onze naamsverandering naar K. Lierse S.K. Daar hebben we met zijn allen naar uitgekeken en dit moment hadden ze extra in de verf kunnen zetten. Ik vind het gewoon jammer dat de club dit niet heeft aangevoeld.
Hadden ze met dit design volgend seizoen afgekomen, ik had ze bejubeld. Nu zit ik met een wrang gevoel.
Ik zie op de teamfoto 2 spelers met reclame van Suske en Wiske op het shirt.
Wat is daar de bedoeling van?
Wat is daar de bedoeling van?
Als ik mij niet vergis heeft Luc het Suske en Wiske museum een tijdje geleden gekocht?
- Justhomuch
Was heel wat te over te doen in Kalmthout, zou gaan verdwijnen, al een geluk hebben we onze voorzitter nog die daar waarde aan hecht!
Wij komen áltijd terug!
Ja dat weet ik, maar is het de bedoeling dat dat dan ook shirtreclame wordt?Justhomuch wrote: ↑Sun Aug 18, 2024 7:02 amWas heel wat te over te doen in Kalmthout, zou gaan verdwijnen, al een geluk hebben we onze voorzitter nog die daar waarde aan hecht!
Onder 18 jaar dus mogen niet spelen met gokreclame. Ook al bij andere ploegen gezien.Lisp-boy wrote: ↑Sun Aug 18, 2024 9:54 amJa dat weet ik, maar is het de bedoeling dat dat dan ook shirtreclame wordt?Justhomuch wrote: ↑Sun Aug 18, 2024 7:02 amWas heel wat te over te doen in Kalmthout, zou gaan verdwijnen, al een geluk hebben we onze voorzitter nog die daar waarde aan hecht!
- Justhomuch
Legit uitleg, thx.TV2002 wrote: ↑Sun Aug 18, 2024 1:48 pmOnder 18 jaar dus mogen niet spelen met gokreclame. Ook al bij andere ploegen gezien.Lisp-boy wrote: ↑Sun Aug 18, 2024 9:54 amJa dat weet ik, maar is het de bedoeling dat dat dan ook shirtreclame wordt?Justhomuch wrote: ↑Sun Aug 18, 2024 7:02 am
Was heel wat te over te doen in Kalmthout, zou gaan verdwijnen, al een geluk hebben we onze voorzitter nog die daar waarde aan hecht!
Wij komen áltijd terug!