Shirts 2020-2021
Re: Shirts 2020-2021
Op dat vlak?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Smaken verschillen natuurlijk. Een retro-shirt had mooi geweest, maar zoiets in jubileumjaren lijkt me dan misschien toch 'specialer'.Lisp-boy wrote: ↑Fri Aug 28, 2020 7:16 pmPersoonlijke mening : ik snap het niet.
Je laat de kleindochter van de allereerste voorzitter op een emotionele wijze een "verrassing" aankondigen dus iedereen verwacht retro-truitjes uit die periode. Vervolgens kom je af met een design dat dus geen jota met de clubgeschiedenis te maken heeft en gaat het enkel over die "1906" vooraan op het shirt. Ik vind het zelfs niet mooi, enkel het licht doorkomende Lierse-logo onderaan het shirt is knap. Dit heeft niks met Lierse te maken, dit is eerder iets voor NAC Breda of dergelijke. Zo lang moeten wachten op zoiets, ik ben ferm teleurgesteld maar ik weet dat ik misschien wel te kritisch ben op dat vlak.
Ik heb het idee dat de meeste reacties best positief zijn.
Da's waar. Ik merk wel dat de grote meerderheid heel enthousiast is. Er zitten ook wel knappe elementen in. Ikzelf ben ook fan van het klassieke retro-shirt met verticale strepen, maar dit is toch al 10x mooier dan het gedrocht uit het eerste seizoen lierse kempenzonen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Inderdaad, smaken verschillen, maar ik krijg er geen "Lierse"-gevoel bij.
En als ik het niet mooi vind ga ik ook niet zeggen dat ik het wel mooi vind speciaal om bepaalde mensen hier gelukkig te maken
Dat wel, daar heb je gelijk in.
En wat ook positief is is die webshop, en wss eindelijk binnenkort de spelers in het nieuwe shirt op de website, want nu staat er niets.
Komen er ook nieuwe uit-shirts ?
Last edited by Netzer on Fri Aug 28, 2020 7:39 pm, edited 2 times in total.
Formerly known as Lisp-boy
Amai nog niAxassin wrote: ↑Fri Aug 28, 2020 7:28 pmDa's waar. Ik merk wel dat de grote meerderheid heel enthousiast is. Er zitten ook wel knappe elementen in. Ikzelf ben ook fan van het klassieke retro-shirt met verticale strepen, maar dit is toch al 10x mooier dan het gedrocht uit het eerste seizoen lierse kempenzonen.
Vind ze ook niet super . Maar was wel het model met de meeste stemmen .
Dus de meerderheid dat gestemd heedt vond dit het mooiste
Dus de meerderheid dat gestemd heedt vond dit het mooiste
Eerlijk ik lig daar niet van wakker zie liever resultaten ! Mijn mening hé
-
Ik vind het heel ferme shirts! Kijk er nu nog meer naar uit om onze ploeg terug op het lisp te kunnen aanschouwen
Gaan er ook nieuwe uit-shirts komen aan de hand van de meeste stemmen ?
Formerly known as Lisp-boy