Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Er is al een officiële reactie op de clubsite. Zou mij ook eerder straf lijken. Niet het eerste riooljournalistisch artikel van Voetbalkrant.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
-
Dan is het toch wAt ik vermoede moest het waar zijn. Het gaat gewoon niet en dat zie je aan de onbrekende swoem in heel het LK gedoen.
Voetbalkrant heeft het artikel recht verwijderd. Dus ze zullen wel beseffen op Voetbalkrant dat ze moeten uit kijken met zulke publicaties ! Al meer geweest bij Voetbalkrant dat ze dingen schrijven waar achteraf helemaal niks van aan is !
Blij met de communicatie (en dat die uberhaupt gekomen is). Dus we kunnen terug focussen op de sportieve ellende
Ongelukkig artikel dat onnodig voor onrust gezorgd heeft. Konden we missen als kiespijn.
Focus op Deinze nu!
Focus op Deinze nu!
Inmiddels halen we wel sporza met onze malaise!
Slechte pers is ook pers zeker?
Slechte pers is ook pers zeker?
Volgens mij wel ja stel mij de vraag wat kost het meest zijn ontslag of degradatie ! Als hij er alleen nog maar is omdat hij diploma heeft en niks mag doen is hij dure vogel !