Clubnieuws
Re: Clubnieuws
2500 nu! Das erg mooi. Hopelijk morgen nog een klets erbij. Evenaring met vorig jaar zit er dus zeker in.
Ik denk dat we erover zijn hoor. En dat vorig jaar reeds met jeugd bij was.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Vorig jaar was rond de 2750 dacht ik. Zou deze 2500 ook al niet met de jeugd zijn?
Vorig jaar hadden we dat aantal niet bij de eerste thuismatch. Zit perfect op schema.
Zeker als je vergelijkt met sommige 1a clubs mogen we best trots zijn met dit aantal.
Zeker als je vergelijkt met sommige 1a clubs mogen we best trots zijn met dit aantal.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Klopt. Ik ben benieuwd waar dit gaan eindigen! Maar het is in iedergeval nu toch al wel een succes te noemen. Hopelijk zien we de tribunes ook echt voller lopen, dat zou me een groot plezier doen
Ik geloof ook wel een beetje in een sneeuwbaleffect op dat gebied. Nu meer mensen weten te overtuigen, die op hun beurt weer iemand meepakken,..
Dus morgen moet RWDM voor de bijl en dan hebben we er weer wat abo's bij
-
Vermoedelijk al wel met jeugd erbij, ondanks het Frans-effect ineens zo veel erbij? Hmmm betwijfel het.
En eerlijk zelfs als het 3000 worden valt het in ons te grote stadion jammer genoeg niet goed op. Zeker wanneer de jeugd niet opdaagt blijft het achter de goal erg leeg. En afgelopen seizoen leek de berg soms heel leeg.
Ik ben dus benieuwd en denk dat je pas ergens in november kan concluderen of er nu echt volk is bijgekomen.
En eerlijk zelfs als het 3000 worden valt het in ons te grote stadion jammer genoeg niet goed op. Zeker wanneer de jeugd niet opdaagt blijft het achter de goal erg leeg. En afgelopen seizoen leek de berg soms heel leeg.
Ik ben dus benieuwd en denk dat je pas ergens in november kan concluderen of er nu echt volk is bijgekomen.
Zal simpelweg van de resultaten afhangen.Thomas1906 wrote: ↑Fri Sep 06, 2019 9:01 pmVermoedelijk al wel met jeugd erbij, ondanks het Frans-effect ineens zo veel erbij? Hmmm betwijfel het.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
-
Klopt, dan op een eerste plaats staan en geen 5 à 6000 mensen lokken, is problematisch. Beerschot-wilrijk trok dit soort aantallen toen ook.
Dat lijkt me helemaal niet realistisch eerlijkgezegd. Misschien bij een promotiematch, maar anders ook niet.Thomas1906 wrote: ↑Fri Sep 06, 2019 10:18 pmKlopt, dan op een eerste plaats staan en geen 5 à 6000 mensen lokken, is problematisch. Beerschot-wilrijk trok dit soort aantallen toen ook.
Vorig seizoen gemiddeld een 3300 ? Dan lijkt 5000 mij erg ambitieus.
-
Nja wat ga je dan in de hogere reeksen doen?
Beerschot-wilrijk trekt daar zelfs minder volk dan toen ze in de amateurklasse speelde.
Beerschot-wilrijk trekt daar zelfs minder volk dan toen ze in de amateurklasse speelde.