Clubnieuws
Re: Clubnieuws
De kaap van 1906 abo’s is gepsseerd. Mooi zo hopelijk snel de 2000 voorbij en dan nog een boost bij de eerste matchen.
- Justhomuch
Vorig jaar zaten we in een positieve flow omdat we dan toch nog een Lierse zouden kunnen zien op het Lisp. Dit jaar zitten we in een negatieve flow dus ik ben er wel zeker van dat we niet even veel abbo’s gaan halen.
Wij komen áltijd terug!
-
Ik heb het al eens hier ergens gepost maar ik heb het gevoel dat men niet echt wil of kan ( kapitaal ) voor de swoem naar 1B te etalleren! En dat gaat gepaard met negatieve abbo verkoop. Supp.willen met dit stadion en achtergeschiedenis terug lierse2 beleving en dat mis ik hier toch enorm.Justhomuch wrote: ↑Tue Aug 20, 2019 12:09 pmVorig jaar zaten we in een positieve flow omdat we dan toch nog een Lierse zouden kunnen zien op het Lisp. Dit jaar zitten we in een negatieve flow dus ik ben er wel zeker van dat we niet even veel abbo’s gaan halen.
We zouden content moeten zijn dat er tenminste nagedacht wordt voor de portemonnee blindelings opengetrokken wordt; rekening houdend met vorige jaren. Ik wil ook erg graag naar 1B, maar laten we dat doen met een gezonde visie.Vergaaneglorie wrote: ↑Tue Aug 20, 2019 1:34 pmIk heb het al eens hier ergens gepost maar ik heb het gevoel dat men niet echt wil of kan ( kapitaal ) voor de swoem naar 1B te etalleren! En dat gaat gepaard met negatieve abbo verkoop. Supp.willen met dit stadion en achtergeschiedenis terug lierse2 beleving en dat mis ik hier toch enorm.Justhomuch wrote: ↑Tue Aug 20, 2019 12:09 pmVorig jaar zaten we in een positieve flow omdat we dan toch nog een Lierse zouden kunnen zien op het Lisp. Dit jaar zitten we in een negatieve flow dus ik ben er wel zeker van dat we niet even veel abbo’s gaan halen.
Ivm abo’s: begin sept hadden we er 2600 vorig jaar. Dat is een erg mooi aantal en dat lijkt inderdaad nog wel ver af. Nu, ik denk dat je pas na de eerste thuismatch echt een balans kan opmaken. Ik vind 1900+ abo’s lang niet slecht als je erover nadenkt in 1e amateur. Die 2000 passeren we vlotjes; ver zullen we van vorig jaar niet stranden. Ik weet dat er vorig jaar trouwens opeens een grote sprong was in abo’s; misschien met de jeugd erbij? Zit dat al in dit cijfer?
- Justhomuch
Dit dus, liever 20 jaar in 1e amateur dan over een paar jaar trug overkop en nog eens een fusie te moeten aangaan om in leven te blijven. Zo’n visie heeft trouwens tijd nodig he.Eric wrote: ↑Tue Aug 20, 2019 2:08 pmWe zouden content moeten zijn dat er tenminste nagedacht wordt voor de portemonnee blindelings opengetrokken wordt; rekening houdend met vorige jaren. Ik wil ook erg graag naar 1B, maar laten we dat doen met een gezonde visie.Vergaaneglorie wrote: ↑Tue Aug 20, 2019 1:34 pmIk heb het al eens hier ergens gepost maar ik heb het gevoel dat men niet echt wil of kan ( kapitaal ) voor de swoem naar 1B te etalleren! En dat gaat gepaard met negatieve abbo verkoop. Supp.willen met dit stadion en achtergeschiedenis terug lierse2 beleving en dat mis ik hier toch enorm.Justhomuch wrote: ↑Tue Aug 20, 2019 12:09 pm
Vorig jaar zaten we in een positieve flow omdat we dan toch nog een Lierse zouden kunnen zien op het Lisp. Dit jaar zitten we in een negatieve flow dus ik ben er wel zeker van dat we niet even veel abbo’s gaan halen.
Ivm abo’s: begin sept hadden we er 2600 vorig jaar. Dat is een erg mooi aantal en dat lijkt inderdaad nog wel ver af. Nu, ik denk dat je pas na de eerste thuismatch echt een balans kan opmaken. Ik vind 1900+ abo’s lang niet slecht als je erover nadenkt in 1e amateur. Die 2000 passeren we vlotjes; ver zullen we van vorig jaar niet stranden. Ik weet dat er vorig jaar trouwens opeens een grote sprong was in abo’s; misschien met de jeugd erbij? Zit dat al in dit cijfer?
Wij komen áltijd terug!
-
Laten we dan maar hopen dat er nu al niet in het rood wordt gegaan want met zo'n groot stadion en zo weinig volk hebde veel onderhoudskosten die nodig zijn maar niets opbrengen.
Ik denk dat er wel wat geld in rook opgaat, maar dat de schade toch wel beperkt wordt. Ik zou graag de jaarrekening bekijken, al denk ik dat we vooral nog 1 a 2 jaar moeten wachten voor we de financiele gezondheid kunnen beoordelen.Thomas1906 wrote: ↑Tue Aug 20, 2019 6:00 pmLaten we dan maar hopen dat er nu al niet in het rood wordt gegaan want met zo'n groot stadion en zo weinig volk hebde veel onderhoudskosten die nodig zijn maar niets opbrengen.
-
Slechter dan onder Maged is bijna onmogelijk natuurlijk.
We hebben gelukkig ook geen academie waar we van moeten gebruiken.
We hebben gelukkig ook geen academie waar we van moeten gebruiken.