Stadion
Re: Stadion
2Netzer wrote: ↑Fri Oct 11, 2024 6:19 pmSympathie voor dat clubje?Axassin wrote: ↑Thu Oct 10, 2024 1:32 pmKlopt. Zeer triest dat ze nu via de politiek ook alles op Het Lisp willen tegenwerken. Mijn sympathie voor dat clubje zakt, als supporter die in het begin naar beide ging zien, verder en verder weg.Devyd wrote: ↑Thu Oct 10, 2024 12:43 pmhttps://www.facebook.com/share/v/TMCxJMin4GWLjN32/
Voor degene die nog denken dat missie2500 goed wil doen voor heel Lier .
Vergeet het ! Het is een LL gerelateerd politiek clubje
De vrouw die je hier trouwens haar beklag hoort doen , is de vrouw van Maxime penen die vroeger elke thuismatch van Lierse ook aanwezig was alvorens met zijn vrienden mee LL op te richten .
Ik denk niet dat ze dit zou ophalen moest haar man nog op het lisp vertoeven .
Nooit gehad en dat zal er ook nooit komen, het is en blijft Lyra en die hebben ons nooit het licht in de ogen gegund.
Zootje ongeregeld of niet ze hebben wel ruim 24% van de mensen kunnen overtuigen! Stel je maar eens voor dat de nep-nationalisten in zee gaan met de tweede grootste partij... Beginnen snuffelen aan elkaar en wetende dat er idd een paar Lyravijgen in hun rangen zitten..........polydor wrote: ↑Thu Oct 10, 2024 10:37 pmZonder aan politiek te willen doen, kan je zeggen dat de lijst van Missie2500 een zootje ongeregeld is. Wie daar op stemt, kent Lier en zijn recente geschiedenis niet...TV2002 wrote: ↑Thu Oct 10, 2024 7:09 pmEn op de lijst van Missie2500 staan ook 2 mannen die een functie hebben bij LL.Devyd wrote: ↑Thu Oct 10, 2024 12:43 pmhttps://www.facebook.com/share/v/TMCxJMin4GWLjN32/
Voor degene die nog denken dat missie2500 goed wil doen voor heel Lier .
Vergeet het ! Het is een LL gerelateerd politiek clubje
De vrouw die je hier trouwens haar beklag hoort doen , is de vrouw van Maxime penen die vroeger elke thuismatch van Lierse ook aanwezig was alvorens met zijn vrienden mee LL op te richten .
Ik denk niet dat ze dit zou ophalen moest haar man nog op het lisp vertoeven .
De komende 5 jaar spelen we in de AsterX Group-F Arena.
Ik lees vooral: "Met de naamgeving AsterX Group-f Arena boort Lierse op die manier aanzienlijke extra inkomsten aan, die moeten bijdragen aan een verdere groei en succes." en "Voor Lierse betekent de komst van beide partners één van de grootste commerciële deals sinds de heropstart in 2018."
Verder valt ook te lezen dat tegen eind december de nieuwe uittribune volledig overdekt zou zijn.
Ik lees vooral: "Met de naamgeving AsterX Group-f Arena boort Lierse op die manier aanzienlijke extra inkomsten aan, die moeten bijdragen aan een verdere groei en succes." en "Voor Lierse betekent de komst van beide partners één van de grootste commerciële deals sinds de heropstart in 2018."
Verder valt ook te lezen dat tegen eind december de nieuwe uittribune volledig overdekt zou zijn.
Dit vind ik een slimme beslissing. Is toch op veel plaatsen zo?
Die naam wordt enkel soms gebruikt op tv maar elke supporter blijft toch zeggen : het lisp of achter de kazerne of de bosuil of camp nou?
Die naam wordt enkel soms gebruikt op tv maar elke supporter blijft toch zeggen : het lisp of achter de kazerne of de bosuil of camp nou?
Ik vind dat prima nieuws. Ik zie weer mensen wat emotioneel reageren, maar zo kan je tenminste wat stappen zetten en verder opbouwen. Je noemt het nog zelf hoe je 't wel heTV2002 wrote: ↑Thu Oct 24, 2024 2:46 pmDe komende 5 jaar spelen we in de AsterX Group-F Arena.
Zeer goed nieuws, stap voor stap...TV2002 wrote: ↑Thu Oct 24, 2024 2:46 pmDe komende 5 jaar spelen we in de AsterX Group-F Arena.
- Justhomuch
Ik ga mezelf de irritatie besparen van de debielen die op fb weer negatief gaan doen, hoe kan je dit zelfs negatief opvatten? Extra inkomsten...
Wij komen áltijd terug!
Die extra inkomsten zijn alleen maar positief te noemen.Justhomuch wrote: ↑Thu Oct 24, 2024 8:19 pmIk ga mezelf de irritatie besparen van de debielen die op fb weer negatief gaan doen, hoe kan je dit zelfs negatief opvatten? Extra inkomsten...
De nieuwe stadionnaam klinkt niet al te mooi, maar dat zullen we er bij moeten nemen.
Formerly known as Lisp-boy
-
Hopelijk geeft de verkoop van de stadionnaam de club de financiele boost die we echt wel nodig hebben, mooi gedaan.
Tip, idee: KVM heeft de grootste LED board geplaatst in Belgie en ver er buiten om de visibiliteit van de sponsors te verhogen, met als doel meer inkomsten te genereren, zou dit ook niks voor ons zijn?...
Tip, idee: KVM heeft de grootste LED board geplaatst in Belgie en ver er buiten om de visibiliteit van de sponsors te verhogen, met als doel meer inkomsten te genereren, zou dit ook niks voor ons zijn?...
En ondertussen zijn de eerste stoeltjes van de nieuwe tribune ook al afgebroken
Last edited by Devyd on Mon Oct 28, 2024 7:58 pm, edited 1 time in total.