De Sportvriend (Podcast)
Re: De Sportvriend (Podcast)
Goed en helder gesprek. LIjkt een communicatief zeer sterk iemand, maar ik ben toch een tikje skeptisch. Niet vergeten dat hij nog maar 29 is en de facto in deze rol nog niet heel veel bewezen heeft. Toch een beetje een gok. Sow was een goede zet, maar uiteindelijk aangebracht door JC. Tirpan en SVDB zijn wel al voltreffers geweest. In december weten we al een stuk meer waarop en waaraf. Ik ben erg blij met de nieuwe wind en nieuwe visie, dus wil zeker niet te negatief zijn. De goesting in het nieuwe seizoen neemt alleen maar toe.
De nieuwste sportvriend aangenaam om luisteren .
Yorrik zoals we hem kennen , zeer sterk in wat hij doet maar soms wa zoekende naar de juiste woorden .
Wat hij zegt klopt ook allemaal .
Als ik dan een minpuntje mag zeggen is dat die wordt opgenomen en zonder na te luisteren online gezet word .
Op een gegeven moment bedoelt yorrik dat als wij er niet zouden zijn , dat Lierse dan geen Profvoetbal meer heeft .
Maar hij zegt dat lier dan geen voetbal meer heeft , en dan gaan er weer een paar gebruiken om de boel proberen op te stoken
Yorrik zoals we hem kennen , zeer sterk in wat hij doet maar soms wa zoekende naar de juiste woorden .
Wat hij zegt klopt ook allemaal .
Als ik dan een minpuntje mag zeggen is dat die wordt opgenomen en zonder na te luisteren online gezet word .
Op een gegeven moment bedoelt yorrik dat als wij er niet zouden zijn , dat Lierse dan geen Profvoetbal meer heeft .
Maar hij zegt dat lier dan geen voetbal meer heeft , en dan gaan er weer een paar gebruiken om de boel proberen op te stoken
- Justhomuch
Aan't luisteren, down to earth zoals we hem kennen, niets gehoord waar ik mij niet in zou kunnen vinden, vind die alleen wel vaak onzeker overkomen, vaak zoeken naar de juiste woorden zoals je zegt, naar het einde toe klonk hij wel vlotter waardoor het ook aangenaam is om te luisteren.
Wij komen áltijd terug!
Yorrick is advocaat en weet goed waar hij over praat, is steeds vriendelijk en helpt altijd waar hij kan, kwam mee sneeuw ruimen indertijd met zijn kind. Net zoals zijn baas die elke dag wel in het stadion iets aan het repareren is. Nooit gezien zo'n voorzitter. Beide staan hun bureaus af om in de concierge woning hun bureau te maken. Zodat men deze kan verhuren waar veel vraag naar is.
Sommige spreken nog steeds over Luc Deurne Noord maar deze twee hebben bewezen een Lierse hart te hebben dat is duidelijk. Voeten op de grond, financieel gezond en dag en nacht met de club bezig. Nog zo iemand is de grote man van Alibo, jeugdvoorzitter en ook dag nacht in Kessel en Lier te vinden. Ook zeer veel respect voor.
Sommige spreken nog steeds over Luc Deurne Noord maar deze twee hebben bewezen een Lierse hart te hebben dat is duidelijk. Voeten op de grond, financieel gezond en dag en nacht met de club bezig. Nog zo iemand is de grote man van Alibo, jeugdvoorzitter en ook dag nacht in Kessel en Lier te vinden. Ook zeer veel respect voor.
- Justhomuch
En nog buitengehoond worden door bepaalde "supporters"smiths wrote: ↑Sat Aug 10, 2024 12:26 pmYorrick is advocaat en weet goed waar hij over praat, is steeds vriendelijk en helpt altijd waar hij kan, kwam mee sneeuw ruimen indertijd met zijn kind. Net zoals zijn baas die elke dag wel in het stadion iets aan het repareren is. Nooit gezien zo'n voorzitter. Beide staan hun bureaus af om in de concierge woning hun bureau te maken. Zodat men deze kan verhuren waar veel vraag naar is.
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
-
Leuk om horen, dat hun bedoelingen met de club de juiste zijn,daar twijfelt niemand aan denk ik.smiths wrote: ↑Sat Aug 10, 2024 12:26 pmYorrick is advocaat en weet goed waar hij over praat, is steeds vriendelijk en helpt altijd waar hij kan, kwam mee sneeuw ruimen indertijd met zijn kind. Net zoals zijn baas die elke dag wel in het stadion iets aan het repareren is. Nooit gezien zo'n voorzitter. Beide staan hun bureaus af om in de concierge woning hun bureau te maken. Zodat men deze kan verhuren waar veel vraag naar is.
- Justhomuch
Ik denk dat je u daar nog serieus in zou kunnen vergissen, paar matchen verliezen en "Lucske" moet weer kleur bekennenTamas Krivitz wrote: ↑Thu Aug 22, 2024 11:40 amLeuk om horen, dat hun bedoelingen met de club de juiste zijn,daar twijfelt niemand aan denk ik.smiths wrote: ↑Sat Aug 10, 2024 12:26 pmYorrick is advocaat en weet goed waar hij over praat, is steeds vriendelijk en helpt altijd waar hij kan, kwam mee sneeuw ruimen indertijd met zijn kind. Net zoals zijn baas die elke dag wel in het stadion iets aan het repareren is. Nooit gezien zo'n voorzitter. Beide staan hun bureaus af om in de concierge woning hun bureau te maken. Zodat men deze kan verhuren waar veel vraag naar is.
Wij komen áltijd terug!
Wakker worden Luc!Justhomuch wrote: ↑Thu Aug 22, 2024 11:55 amIk denk dat je u daar nog serieus in zou kunnen vergissen, paar matchen verliezen en "Lucske" moet weer kleur bekennenTamas Krivitz wrote: ↑Thu Aug 22, 2024 11:40 amLeuk om horen, dat hun bedoelingen met de club de juiste zijn,daar twijfelt niemand aan denk ik.smiths wrote: ↑Sat Aug 10, 2024 12:26 pmYorrick is advocaat en weet goed waar hij over praat, is steeds vriendelijk en helpt altijd waar hij kan, kwam mee sneeuw ruimen indertijd met zijn kind. Net zoals zijn baas die elke dag wel in het stadion iets aan het repareren is. Nooit gezien zo'n voorzitter. Beide staan hun bureaus af om in de concierge woning hun bureau te maken. Zodat men deze kan verhuren waar veel vraag naar is.
Nieuwe aflevering met Dirk Gyselinckx! Zalige mens.