Aanvang seizoen 2021-2022
- Justhomuch
Re: Aanvang seizoen 2021-2022
Nog twee dagen! Den deze gaat toch meteen verlengen Hopelijk volgen er veel met mij.
Nee, enkel dat de abocampagne op 1 juni start. Compensatie en dergelijke zullen dan ook wel ineens bekend gemaakt worden, maar moet eerlijk zeggen dat me dat niet zoveel uitmaakt. Alle respect voor zij die daar natuurlijk wel gebruik van gaan maken.
2.... Nee mij ook niet hoor !
- Justhomuch
Zal wel gelijkaardig zijn aan vorig seizoen gok ik. Misschien een kleine verhoging.
Nog 1 dagske
Ni echt compensatie geen abbo voor mij dit seizoen
Er is inderdaad wel vrij weinig compensatie aan. Pas op, voor mij persoonlijk maak ik er geen issue van en ik begrijp de club dat ze de centen broodnodig hebben. Maar ik begrijp zeker ook de mensen die meer compensatie hadden verwacht, we hebben tenslotte maar 2-3 matchen kunnen zien vorig seizoen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Idd, snap het ook wel. Denk dat dit toch wel wat mensen zal frustreren, maar snap het vanuit de club ook zeker en vast.Axassin wrote: ↑Tue Jun 01, 2021 8:22 amEr is inderdaad wel vrij weinig compensatie aan. Pas op, voor mij persoonlijk maak ik er geen issue van en ik begrijp de club dat ze de centen broodnodig hebben. Maar ik begrijp zeker ook de mensen die meer compensatie hadden verwacht, we hebben tenslotte maar 2-3 matchen kunnen zien vorig seizoen.