Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Dus, binnen 2 weekjes het museum! Ben erg benieuwd.
Die witte truitjes zijn ook best ok.
Die witte truitjes zijn ook best ok.
Terug uitkomen in 1B gaat betekenen dat je terug 5000-6000 man gaat trekken kan moeilijk anders met wedstrijden tegen Westerlo-Beerschot-Wilrijk-OHL en of eventueel YRKV-Lokeren en of Waasland-Beveren!
6000 lijkt me overdreven. Da's het dubbele van wat we nu trekken. Ik hoop het heel hard met je mee maar vrees ervoor.
Nu, anderzijds: je zit nu bijna aan 3000 abonnees. Dat aantal kan in 1B met ettelijke honderden omhoog in 1B denk ik. Ik denk dat je dan naar een 4000 supporters gaat.
Denk toch bij promotie naar 1B dat je terug mag rekenen op meer dan 4000 abo's!Dus 5000-6000 man is niet overdreven wanneer je tegen Beerschot-Wilrijk en of Westerlo-OHL of YRKV speelt...nu 1B is nog veraf maar mits gerichte aankopen na de winterstop...
Ik vraag me oprecht af hoeveel rek daar op zit.
Stel inderdaad dat we van het meest gunstige situatie uit gaan en dat we promoveren.
Je kan er dan wel vanuit gaan dat de huidige abonnees gaan verlengen en dat je dus rond de 3000 zitten. Je zult er inderdaad ook hebben die nu niet naar amateurvoetbal willen kijken en pas terugkomen als je in 1B zit. Ik vind het echter heel moeilijk om daar een getal op te plakken.
Als je naar 3500 abonneehouders gaat zit je al met een stijging van rond de 16%. Dat is vrij veel, lijkt me. Tel daar dan nog wat mensen bij die losse tickets kopen en je zit rond de 4000.
Je hebt hoe dan ook een deel van fans die nu op Lyra Lierse zitten en die niet meer terugkomen. Die hun keuze lijkt me gemaakt en sportief succes van ons gaat daar denk ik niet veel verandering in brengen.
Je hebt echter volgens mij nog een aanzienlijk deel dat vooral gewoon baalt dat Lierse zoals wij het kenden niet meer bestaat en die balen van de splitsing en geen keuze willen maken. Daar kan je er met een promotie misschien wel nog wat van terugwinnen. Nu promoveren zorgt wel voor een positieve flow natuurlijk. En ik denk ook dat het een sneeuwbaleffect is. Fans trekken meer fans aan.
Enfin, blijft giswerk natuurlijk
Ivm de P: vrij veel materiaal zou gerecupereerd worden voor de nieuwe tribune. Meerdere architectenbureaus zijn daarmee bezig en het zou al vrij snel kunnen gebeuren.
Ergens wel jammer, want de P is schoon, en bij uitbreiding heel die tribune. Als het goed gedaan wordt kan het echter wel een verbetering zijn denk ik.
Zou het lukken om al die kantoren te slijten?
Ergens wel jammer, want de P is schoon, en bij uitbreiding heel die tribune. Als het goed gedaan wordt kan het echter wel een verbetering zijn denk ik.
Goh, ik heb weet van een co-working space dat daar begin 2019 van start gaat. Dat brengt initieel ook al een 12-tal (kleine) bedrijfjes met zich mee, in de toekomst misschien meer. Daarnaast dacht ik dat een deel zou gebruikt worden voor evenementen; teambuildings etc... Of dat allemaal genoeg opbrengt om al de te maken kosten te verantwoorden, no idea.Eric wrote: ↑Mon Dec 03, 2018 7:34 amIvm de P: vrij veel materiaal zou gerecupereerd worden voor de nieuwe tribune. Meerdere architectenbureaus zijn daarmee bezig en het zou al vrij snel kunnen gebeuren.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Mij lijkt het toch een zinvol plan. Het stadion beschikt over een parking en is gemakkelijk bereikbaar. Het lijkt me dus geschikt voor dergelijke activiteiten. Potentieel zitten er dan misschien ook sponsors tussen die bedrijfjes die er actief zullen zijn.Axassin wrote: ↑Mon Dec 03, 2018 8:09 amGoh, ik heb weet van een co-working space dat daar begin 2019 van start gaat. Dat brengt initieel ook al een 12-tal (kleine) bedrijfjes met zich mee, in de toekomst misschien meer. Daarnaast dacht ik dat een deel zou gebruikt worden voor evenementen; teambuildings etc... Of dat allemaal genoeg opbrengt om al de te maken kosten te verantwoorden, no idea.Eric wrote: ↑Mon Dec 03, 2018 7:34 amIvm de P: vrij veel materiaal zou gerecupereerd worden voor de nieuwe tribune. Meerdere architectenbureaus zijn daarmee bezig en het zou al vrij snel kunnen gebeuren.
Het stadion staat dan ook niet meer telkens 2 weken leeg tussen 2 matchen, maar dan kan het dagdagelijks benut worden.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Ik denk inderdaad dat er wel een markt voor moet zijn. Liefst misschien geen bedrijven met een directe link met LVT; das toch maar een rare financiele kruisbestuiving op deze manier.Berrem wrote: ↑Mon Dec 03, 2018 9:03 amMij lijkt het toch een zinvol plan. Het stadion beschikt over een parking en is gemakkelijk bereikbaar. Het lijkt me dus geschikt voor dergelijke activiteiten. Potentieel zitten er dan misschien ook sponsors tussen die bedrijfjes die er actief zullen zijn.Axassin wrote: ↑Mon Dec 03, 2018 8:09 amGoh, ik heb weet van een co-working space dat daar begin 2019 van start gaat. Dat brengt initieel ook al een 12-tal (kleine) bedrijfjes met zich mee, in de toekomst misschien meer. Daarnaast dacht ik dat een deel zou gebruikt worden voor evenementen; teambuildings etc... Of dat allemaal genoeg opbrengt om al de te maken kosten te verantwoorden, no idea.Eric wrote: ↑Mon Dec 03, 2018 7:34 amIvm de P: vrij veel materiaal zou gerecupereerd worden voor de nieuwe tribune. Meerdere architectenbureaus zijn daarmee bezig en het zou al vrij snel kunnen gebeuren.
Het stadion staat dan ook niet meer telkens 2 weken leeg tussen 2 matchen, maar dan kan het dagdagelijks benut worden.
Heb wel mijn bedenkingen bij zo’n ruimte die je voor een paar uur kan huren. Vrij onvoorspelbaar qua inkomsten. Liefst gewoon een bedrijf dat netjes elke maand zijn vaste som neertelt. Twijfel ook aan het aantal startups in Lier.
Ivm die tribune: gezien er eerder al 1 gestaan heeft denk ik niet dat dat ao moeilijk is om er qua vergunningen een nieuwe te zetten. Vraag me wel af hoe reglementair OK die kantoren zijn. Geen zin om te moeten lezen dat er een boete neergedokt moet worden of die veranderingen omgedraaid moeten worden. Ik neem aan dat dat goed onderzocht is.