Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse kunnen hier besproken worden.
Justhomuch
Re: Clubnieuws

Post by Justhomuch » Tue Jan 27, 2026 12:27 pm

ozzy105 wrote:
Tue Jan 27, 2026 12:18 pm
Justhomuch wrote:
Tue Jan 27, 2026 6:25 am
Tamas Krivitz wrote:
Mon Jan 26, 2026 10:31 am

Stop die hetze tegen Ozzy nu eens, op deze manier ben jij even vermoeiend, dit is een forum met ieder zijn waarheid,
let it be !
Waarom hebben ze hem op het ander forum letterlijk weggepest denk je? Leg me dat eens uit? Het zal wel aan mij liggen zeker 😉
Dit had wel een hele andere reden Justho waarom zij mij daar hebben weggepest nl rubriek Politiek... Meningsverschillen weet je wel. Rare is dat wat ik 10 jaar geleden daar verkondigde ook nu uitkomt nl verdwijnen stilaan middenklasse, armoede, de SZ onderuit halen door 1 bepaalde partij maar dit terzijde. 😉
Dat was zeker niet alleen om uw politieke voorkeur, daar irriteerde ook 99% van dat forum aan u, geef gerust uw mening, maar blijf niet overloos hetzelfde herhalen, dat is nu toch niet zoveel gevraagd?
Wij komen áltijd terug!

ozzy105
Re: Clubnieuws

Post by ozzy105 » Tue Jan 27, 2026 12:36 pm

Justhomuch wrote:
Tue Jan 27, 2026 12:27 pm
ozzy105 wrote:
Tue Jan 27, 2026 12:18 pm
Justhomuch wrote:
Tue Jan 27, 2026 6:25 am

Waarom hebben ze hem op het ander forum letterlijk weggepest denk je? Leg me dat eens uit? Het zal wel aan mij liggen zeker 😉
Dit had wel een hele andere reden Justho waarom zij mij daar hebben weggepest nl rubriek Politiek... Meningsverschillen weet je wel. Rare is dat wat ik 10 jaar geleden daar verkondigde ook nu uitkomt nl verdwijnen stilaan middenklasse, armoede, de SZ onderuit halen door 1 bepaalde partij maar dit terzijde. 😉
Dat was zeker niet alleen om uw politieke voorkeur, daar irriteerde ook 99% van dat forum aan u, geef gerust uw mening, maar blijf niet overloos hetzelfde herhalen, dat is nu toch niet zoveel gevraagd?
Laatste heb je een punt Justho geef ik toe maar dit is uit frustratie. Ik ga daar opletten. Maar geloof mij wat op het andere forum gebeurt is lag vooral aan mijn politieke voorkeur en opmerkingen enz.

Post Reply