Clubnieuws
- Justhomuch
Re: Clubnieuws
Ik blijf wel achter Kindermans staan, voor mij is hij gewoon kop van jut, hij moest het notabene met een heel beperkt budget doen zoals we allemaal weten. En dan is het maar logisch dat niet elke transfer een schot in de roos is, dit seizoen was het inderdaad allemaal wat minder, maar overall heeft die toch goed werk geleverd? En zeker voor die zijn leeftijd.
We kunnen enkel maar hopen op een snelle vervanging die op dezelfde golflengte zit als het bestuur, en dan mag er EINDELIJK nog eens wat positief nieuws volgen, want wij Lierse supporters worden toch wel écht op de proef gesteld de laatste tijd.
We kunnen enkel maar hopen op een snelle vervanging die op dezelfde golflengte zit als het bestuur, en dan mag er EINDELIJK nog eens wat positief nieuws volgen, want wij Lierse supporters worden toch wel écht op de proef gesteld de laatste tijd.
Wij komen áltijd terug!
Nja Slecht was het ni helemaal maar Claes en Oulare blijven toch bizarre beslissingen. Oulare zei hij was omdat die ni paste bij de manier waarop hij wil spelen. Rare uitleg toch.
- Justhomuch
-
Tamas Krivitz
De eigenzinnigheid van Kindermans leidde tot rare kronkels die de club schade toebracht, anderzijds heeft hij ook wel goede dingen (transfers) gedaan. Als de club niet meer met Kindermans wil doorgaan, dan zullen hem wel meer feiten aangewreven worden dan enkel Mauro Lenaerts denk ik....
Dit beleid doet veel denken aan het beleid onder Maged enig verschil het financiële plaatje maar voor de rest? Net hetzelfde.
- Justhomuch
Zoiets gebeurt nooit zo maar denk ikTamas Krivitz wrote: ↑Sat Dec 06, 2025 5:13 pmDe eigenzinnigheid van Kindermans leidde tot rare kronkels die de club schade toebracht, anderzijds heeft hij ook wel goede dingen (transfers) gedaan. Als de club niet meer met Kindermans wil doorgaan, dan zullen hem wel meer feiten aangewreven worden dan enkel Mauro Lenaerts denk ik....
Wij komen áltijd terug!
Is het wel zo dat Kindermans is moeten opstappen? Nog steeds geen bevestiging op website en FB...
Denk ik ook welTamas Krivitz wrote: ↑Sat Dec 06, 2025 5:13 pmDe eigenzinnigheid van Kindermans leidde tot rare kronkels die de club schade toebracht, anderzijds heeft hij ook wel goede dingen (transfers) gedaan. Als de club niet meer met Kindermans wil doorgaan, dan zullen hem wel meer feiten aangewreven worden dan enkel Mauro Lenaerts denk ik....