Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Is het zo dat Luc adequaat gehandeld heeft? We hebben alleen een bericht in Gva van deze middag.Tamas Krivitz wrote: ↑Fri Dec 05, 2025 6:40 pmMauro Lenaerts was duidelijk geen transfer van Kindermans, een onvergetelijke fout van een manager die zijn eigen aankopen laat primeren op de aankomende eigen jeugd.
Ego, koppigheid en hautaniteit hebben hem genekt, in feite was het een aangekondigde kroniek als je zijn podcoast van in de zomer goed beluisterde: talent en jeugd gaat boven ervaring en we kopen transfervrij een reserve 2 die dan de titularis 1 gaat vervangen die we verkopen zodra er enkele euro's op tafel gelegd worden, tja, dat kan per uitzondering wel eens lukken , maar als het de regel wordt ga je op termijn ontegensprekelijk de dieperik in, LVT heeft het jammer genoeg iets te laat opgemerkt maar wel accuraat gehandeld.
Het is 19 uur en de club heeft nog niks gecommuniceerd.
Ik verwacht morgen het officiele bericht . De club doet er volgens mij heel goed aan om eerst bijzonder goed na te denken voor ze de communicatie doen .
In het verleden is dit wel eens anders geweest remember ?
De kranten hebben wss via een lek het nieuws al door gekregen .
Daar ben ik het mee eens. Het is wel zo dat de supporters de laatste dagen al wat te verduren hebben gekregen.Devyd wrote: ↑Fri Dec 05, 2025 7:10 pmIk verwacht morgen het officiele bericht . De club doet er volgens mij heel goed aan om eerst bijzonder goed na te denken voor ze de communicatie doen .
Helemaal mee akkoord.Tamas Krivitz wrote: ↑Fri Dec 05, 2025 6:40 pmMauro Lenaerts was duidelijk geen transfer van Kindermans, een onvergetelijke fout van een manager die zijn eigen aankopen laat primeren op de aankomende eigen jeugd.
Ego, koppigheid en hautaniteit hebben hem genekt, in feite was het een aangekondigde kroniek als je zijn podcoast van in de zomer goed beluisterde: talent en jeugd gaat boven ervaring en we kopen transfervrij een reserve 2 die dan de titularis 1 gaat vervangen die we verkopen zodra er enkele euro's op tafel gelegd worden, tja, dat kan per uitzondering wel eens lukken , maar als het de regel wordt ga je op termijn ontegensprekelijk de dieperik in, LVT heeft het jammer genoeg iets te laat opgemerkt maar wel accuraat gehandeld.
Na het beluisteren van die podcast had ik niet het minste vertrouwen meer in Kindermans na zijn "vreemde" uitspraken.
De vraag is nu wel : waren we ondertussen met eventuele spelers bezig om ons te versterken of niet? Zo ja, wie werkt die dossiers nu dan af?
Formerly known as Lisp-boy
Gemengde gevoelens bij. Nu moet je weer bouwen en weer een visie uittekenen. Zoiets kost geld. Anderzijds: ik vond Kindermans inderdaad een bepaalde arrogantie uitstralen die zeker nu toch wel erg wrang aanvoelt.
Niet dat het allemaal slecht is: een geblesseerde Kireev aan de kakkers aansmeren voor een erg stevige som. Mpanzu uit het niks opgevist en meteen weer kunnen verkopen. De Kerf gaat ook opleveren,...
Maar er zitten toch ook wel kemels bij (nu: bij iedereen zeker?). Sy moest toch de grote man worden, en dat zien we niet op het veld. Het geschipper met Matuta en Daguin, Ik viel bijna niet van mijn stoel toen hij op de supportersavond zei dat "we vooral moesten hopen dat Adinany niet geblesseerd uitviel". Hoop is geen strategie.
Ik hoop ergens wél dat de strategie van actief scouten in 1e amateur en in de Franse lagere klasse verdergezet wordt. Daar geloof ik wel in. Het is ook écht geen gemakkelijke job, met ons budget.
Benieuwd wie er nu uit de bus komt.
A propos: Obbi z'n geluk op sociale media kan niet op.
Niet dat het allemaal slecht is: een geblesseerde Kireev aan de kakkers aansmeren voor een erg stevige som. Mpanzu uit het niks opgevist en meteen weer kunnen verkopen. De Kerf gaat ook opleveren,...
Maar er zitten toch ook wel kemels bij (nu: bij iedereen zeker?). Sy moest toch de grote man worden, en dat zien we niet op het veld. Het geschipper met Matuta en Daguin, Ik viel bijna niet van mijn stoel toen hij op de supportersavond zei dat "we vooral moesten hopen dat Adinany niet geblesseerd uitviel". Hoop is geen strategie.
Ik hoop ergens wél dat de strategie van actief scouten in 1e amateur en in de Franse lagere klasse verdergezet wordt. Daar geloof ik wel in. Het is ook écht geen gemakkelijke job, met ons budget.
Benieuwd wie er nu uit de bus komt.
A propos: Obbi z'n geluk op sociale media kan niet op.
Haal Tom Van Imschoot maar als Technisch directeur! Die heeft het ook altijd goed gedaan met beperkt budget
Oulare terughalen nu?
Dat ligt ook mij nog op mijn maag. Die hadden we zo goed kunnen gebruiken.
Dat ligt ook mij nog op mijn maag. Die hadden we zo goed kunnen gebruiken.
Toch ook gemengde gevoelens hier. Met heel beperkte middelen heeft die toch wel wat gedaan. Er zat heel wat talent tussen voor weinig geld, zo eerlijk moeten we zijn. Veel beter dan de jaren ervoor ook. Je kan nog veel directeurs en trainers verslijten, aan ons fundamenteel gebrek aan centen verhelpt dat niks. Ik had kindermans wel eens willen bezig zien mét wat geld te besteden. In zijn stijl wat eigengereid, daar volg ik wel in, maar dat is ook niet meer dan stijl. Maar goed, het blijft dus maar wachten op een overnemer of mede investeerder die de club wat nieuwe zuurstof kan geven.
-
Vergaaneglorie
Er is gewoon geen of veel te weinig kapitaal voor vooruitgang te boeken, met deze armzalige bedragen moet je inbreng van kapitaal en mede zeggenschap aanvaarden.