Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Blijkbaar is er maandagnamiddag een oefenwedstrijd gespeeld tegen de invallers/bankzitters van Antwerp?
Formerly known as Lisp-boy
Een stomme vraag mss.
Die nieuwe bezoekerstribune wordt die niet dichtgemaakt langs de achterkant?
Die nieuwe bezoekerstribune wordt die niet dichtgemaakt langs de achterkant?
- Justhomuch
Waarschijnlijk als er hiervoor een sponsor wordt gevonden.
Is een commercieel interessante ruimte dus het zou spijtig zijn moest er hiermee niets worden gedaan.
De Facebook-communicatie van de club is toch wel een beetje schrijnend op dit moment.
Dit getuigt er toch van dat er weinig tot geen voeling is met wat er onder en tussen de supporters leeft.
Eerst een post met "de kapitein is terug". Natuurlijk een stormpje van verontwaardiging want Pietro bracht gisteren weinig tot niets van meerwaarde. Hij vertraagde het spel. Sommige zijn echt wel grof in hun reacties (meestal ook wel steeds dezelfde).
En dit dan gevolgd door een post waarin met veel bombarie de 3e clean sheet op rij verkondigd wordt. Weer een storm van verontwaardiging.
Ik begrijp ergens de strekking wel die van mening is dat ze precies de supporter zo een beetje uitlachen.
Je kan dergelijke posts tenminste toch wel erg ongelukkig noemen. Je moet toch wel een betje de misnoegdheid (terecht of onterecht) aanvoelen.
Dit getuigt er toch van dat er weinig tot geen voeling is met wat er onder en tussen de supporters leeft.
Eerst een post met "de kapitein is terug". Natuurlijk een stormpje van verontwaardiging want Pietro bracht gisteren weinig tot niets van meerwaarde. Hij vertraagde het spel. Sommige zijn echt wel grof in hun reacties (meestal ook wel steeds dezelfde).
En dit dan gevolgd door een post waarin met veel bombarie de 3e clean sheet op rij verkondigd wordt. Weer een storm van verontwaardiging.
Ik begrijp ergens de strekking wel die van mening is dat ze precies de supporter zo een beetje uitlachen.
Je kan dergelijke posts tenminste toch wel erg ongelukkig noemen. Je moet toch wel een betje de misnoegdheid (terecht of onterecht) aanvoelen.
- Justhomuch
Natuurlijk, als ze niets posten is het ook niet goed, ik zie bij andere ploegen het social media team ook geen negatieve zaken posten, en eigenlijk doen ze dat nergens...Fiero67 wrote: ↑Mon Sep 29, 2025 2:25 pmDe Facebook-communicatie van de club is toch wel een beetje schrijnend op dit moment.
Maar ik snap de frustraties 100% van de supporters, maar sommigen zouden toch eens beter 2x nadenken eer ze iets reageren, de ziekte van deze tijd.
Wij komen áltijd terug!
Morgen een oefenmatch tegen Fortuna Sittard hoor ik, zal achter gesloten deuren zijn.
1-8 gewonnen. Onze doelpunten voor de komende 7 matchen weer opgebruikt.