Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse kunnen hier besproken worden.
Axassin
Re: Clubnieuws

Post by Axassin » Mon Jul 07, 2025 4:23 pm

Netzer wrote:
Sun Jul 06, 2025 4:59 pm
Axassin wrote:
Sun May 04, 2025 6:28 pm
Netzer wrote:
Wed Apr 30, 2025 5:49 pm
Hoe ver staan ze ondertussen met die klacht over de vergoedingen i.v.m. Lukaku?
Uitspraak zou uitgesteld zijn van 10 april naar eind mei. Heb me laten vertellen dat we wel over goede papieren beschikken voor een uitspraak in ons voordeel.
Ondertussen zijn we juli.
Is er al nieuws over de uitspraak in deze zaak?

En wat met de Duitse groep? Zijn ze inderdaad vertrokken of niet?

Van wat ik gehoord heb, zouden de Duitsers vertrokken zijn. 't is te zeggen, ze zijn er nooit echt geweest want hebben nooit een betaling ontvangen. Blijkbaar zouden ze zich ook teruggetrokken hebben uit de beurs. In die zin was die 5% een goede zaak om te testen of het een goede bruid is/was. Niet dus. Mijn info is wel maar 'van horen zeggen', dus geen idee wat er effectief speelt.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Mon Jul 07, 2025 6:18 pm

Vergaaneglorie wrote:
Wed Apr 02, 2025 11:27 am
Lijkt mij een Deinze verhaal ok is maar 5% als het misloopt en geen kat overboord, maar moest het wel een goede oplossing zijn is die 5% niks en blijf je ter plaatse trappelen.
Mss wel goed gezien van Luc eerst ff aftasten en een jaartje aanzien dat het wel ok is.
Het gaat nog waar zijn ook denk ik oplichters overal...

Justhomuch

Post by Justhomuch » Mon Jul 07, 2025 8:32 pm

Vergaaneglorie wrote:
Mon Jul 07, 2025 6:18 pm
Vergaaneglorie wrote:
Wed Apr 02, 2025 11:27 am
Lijkt mij een Deinze verhaal ok is maar 5% als het misloopt en geen kat overboord, maar moest het wel een goede oplossing zijn is die 5% niks en blijf je ter plaatse trappelen.
Mss wel goed gezien van Luc eerst ff aftasten en een jaartje aanzien dat het wel ok is.
Het gaat nog waar zijn ook denk ik oplichters overal...
Lijkt mij ook zo idd, ik snap ook niet dat je jezelf zou kunnen "inkopen" zonder een bedrag te storten.
Wij komen áltijd terug!

Post Reply