Clubnieuws
Re: Clubnieuws
De namen die hier eerder gepasseerd zijn , wist iedereen dat dat niks ging worden . Ten eerste omdat we niet op het hoogste niveau spelen , en ten tweede omdat we in zwaar weer zitten . Die grote namen willen hun vingers hier niet aan verbranden .
Dus lijkt het mij enigsinds een goed alternatief om eens die belgische coaches in het buitenland te bekijken .
Hetgeen Ozzy de waarzegger hier boven post is enkel maar eens rap rap op google opgezocht , hij weet amper waar het lisp is , laat staan dat hij deze coach kent .
En wat er in 2007 is gebeurt , notabene als speler doet hier helemaal niets ter zake .
Het zal zoizo strijden worden tot de laatste wedstrijd . Al hadden we Guardiola gaan halen ..
Dus lijkt het mij enigsinds een goed alternatief om eens die belgische coaches in het buitenland te bekijken .
Hetgeen Ozzy de waarzegger hier boven post is enkel maar eens rap rap op google opgezocht , hij weet amper waar het lisp is , laat staan dat hij deze coach kent .
En wat er in 2007 is gebeurt , notabene als speler doet hier helemaal niets ter zake .
Het zal zoizo strijden worden tot de laatste wedstrijd . Al hadden we Guardiola gaan halen ..
Veel succes in ieder geval. Ik had graag een Regi Van Acker zien komen, maar ik hoop dat hij me in positieve zin kan verbazen. Is toch een benoeming die me teleurgesteld achterlaat. Ook naar de zomer toe: is dit de man met een breed netwerk aan (Belgische) spelers? Dat lijkt me straf.
Ik denk dat we ondertussen al wel met elke gekende speler die eventueel bij ons zou passen welk gesproken hebben de afgelopen jaren . Degene die toen niet kwamen komen nu ook niet .KRKN wrote: ↑Sat Feb 24, 2024 12:11 pmVeel succes in ieder geval. Ik had graag een Regi Van Acker zien komen, maar ik hoop dat hij me in positieve zin kan verbazen. Is toch een benoeming die me teleurgesteld achterlaat. Ook naar de zomer toe: is dit de man met een breed netwerk aan (Belgische) spelers? Dat lijkt me straf.
En dat heeft enkel en alleen met zakkenvullerij te maken . Makelaars die op kap van spelers willen rijk worden vinden ons nu eenmaal niet interessant omdat we hier niet aan mee willen doen .
Kindermans gaat trouwens die functie op zich nemen .
Ik zie vooral een trainer die toch wel wat ervaring heeft met spelers uit regio´s die nogal gekend staan om hun lakse houding , met toch degelijke resultaten
Niks snel opgezocht totaal niks... Uit interesse heb ik de nieuwe trainer blijven volgen via oa media na zijn ontslag op het lisp. Het was niet fraai wat er gebeurt is in 2007 en al zeker niet tov de club, wij als oudere supporters vergeten dit niet hoor of wat dacht jij? Ten tweede zoals al gepost niks ervaring hier in België. Het mocht weer gene euro kosten. Nog iets ik denk dat ik het lisp meer heb bezocht heb in mijn leven dan jij hoor, ik zat daar bijna wekelijks vanaf het seizoen 1968-2014.... De ambitie spat er vanaf. Ik denk nu toch dat de meeste supporters-kenners weten hoelaat het is. No money, no glory mensen.Devyd wrote: ↑Sat Feb 24, 2024 11:24 amDe namen die hier eerder gepasseerd zijn , wist iedereen dat dat niks ging worden . Ten eerste omdat we niet op het hoogste niveau spelen , en ten tweede omdat we in zwaar weer zitten . Die grote namen willen hun vingers hier niet aan verbranden .
-
Niet mijn keuze, wordt ik niet echt vrolijk van, had eerder iemand gezien met ervaring in Belgie,niet in Afrika, tactisch sterk staat en ervaring heeft met degradatievoetbal of crisismanagement, maar het voordeel van de twijfel zeker en vast.
De nieuwe trainer en de spelers kunnen instant aan de slag, dat geld eigenlijk ook voor het bestuur, d.w.z.,zie dat er tegen volgend seizoen WEL een budget voor 1B klaar ligt !
De nieuwe trainer en de spelers kunnen instant aan de slag, dat geld eigenlijk ook voor het bestuur, d.w.z.,zie dat er tegen volgend seizoen WEL een budget voor 1B klaar ligt !
Ik dacht dat men niet te snel zou beslissen, is dit alles wat men kan binnen halen????
Kent niks van de challenger pro-league!
Ik hoop dat ik er naast zit, maar hier verwacht ik niks van !
Voor mij een heel slechte keuze !!
Kent niks van de challenger pro-league!
Ik hoop dat ik er naast zit, maar hier verwacht ik niks van !
Voor mij een heel slechte keuze !!
Hoe is het mogelijk dat je die terug naar hier haalt ...
Ferm teleurgesteld in hun keuze, dit is niet wie of wat Lierse nu en ook volgend seizoen nodig heeft.
Ferm teleurgesteld in hun keuze, dit is niet wie of wat Lierse nu en ook volgend seizoen nodig heeft.
Formerly known as Lisp-boy
- Justhomuch
Snap ik ook niet, maar denk dat een nieuw bestuur niet met het verleden gaat rekening houden.
Wij komen áltijd terug!
Of ze hebben hun huiswerk niet gemaakt.Justhomuch wrote: ↑Sat Feb 24, 2024 3:12 pmSnap ik ook niet, maar denk dat een nieuw bestuur niet met het verleden gaat rekening houden.
Formerly known as Lisp-boy