Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Carlke
Re: Clubnieuws

Post by Carlke » Fri Oct 13, 2023 2:54 pm

TV2002 wrote:
Fri Oct 13, 2023 11:58 am
KRKN wrote:
Thu Oct 12, 2023 7:15 pm
VERDERE UITBOUW SPORTIEF BELEID
12.10.2023
Om de professionalisering van de club verder te zetten wordt huidig jeugd coördinator Dirk Gyselinckx vanaf heden directeur voetbalzaken. De departementen van het eerste elftal, beloften en jeugd vallen sportief inhoudelijk onder zijn bevoegdheid.

Koen Schockaert zal fungeren als hoofd rekrutering en zal het aanspreekpunt blijven voor de clubs en makelaars. Dirk Gyselinckx zal de leiding nemen over het sportief departement. De link tussen eerste elftal, beloften en jeugd zal verder verankerd worden en een gloednieuw scoutingsdepartement zal worden uitgerold.

Rodrigo Vissers fungeert als team manager en heeft de dagelijkse operationele leiding van het A-elftal.

We wensen Dirk en zijn team veel succes toe!
Schockaert betaalt dus het gelag van een zwakkere transferperiode en zet een stapje opzij.

Gyselinckx krijgt dezelfde rol als Overmars bij Antwerp. Lijkt me niet slecht.
Mischien goed op lange termijn maat tot de winterstop zal het met deze spelers moeten. We zullen zien of het dan beter gaat. Er is geen geld dus ga maar spelers zoeken !

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Oct 13, 2023 3:09 pm

Carlke wrote:
Fri Oct 13, 2023 2:54 pm
TV2002 wrote:
KRKN wrote:
Thu Oct 12, 2023 7:15 pm
Schockaert betaalt dus het gelag van een zwakkere transferperiode en zet een stapje opzij.

Mischien goed op lange termijn maat tot de winterstop zal het met deze spelers moeten. We zullen zien of het dan beter gaat. Er is geen geld dus ga maar spelers zoeken !
Geld is er wel maar de voorzitter let op zijn centen... Waarom die eigenlijk de club overnam mag Joost weten! Betreffende Dirk, ieder zijn mening maar de volgende met een Lierse hart die opgeofferd word!

Carlke

Post by Carlke » Fri Oct 13, 2023 5:21 pm

ozzy105 wrote:
Fri Oct 13, 2023 3:09 pm
Carlke wrote:
TV2002 wrote:

Geld is er wel maar de voorzitter let op zijn centen... Waarom die eigenlijk de club overnam mag Joost weten! Betreffende Dirk, ieder zijn mening maar de volgende met een Lierse hart die opgeofferd word!
Ja komt op zelfde neer he geen geld of niks willen uit geven !

Justhomuch

Post by Justhomuch » Fri Oct 13, 2023 6:09 pm

Carlke wrote:
Fri Oct 13, 2023 5:21 pm
ozzy105 wrote:
Fri Oct 13, 2023 3:09 pm
Carlke wrote:

Ja komt op zelfde neer he geen geld of niks willen uit geven !
Dat is niet waar he, als ik een miljoen heb maar ik wil ze niet uitgeven, dan heb ik geen geld? 😅
Wij komen áltijd terug!

Barry

Post by Barry » Wed Oct 25, 2023 6:51 pm

Wat vinden jullie van de gelanceerde podcast? De naam zelf vind ik al goed gekozen. Eerst dacht ik dat ze de boekjes zelf gingen terugbrengen. Alleen de gasten vond ik persoonlijk minder gekozen. Ik had toch een LVT verwacht als eerste gast. Hopelijk komt er een vervolg en blijft het niet eenmalig zoals die kleedkamer-interviews van enkele jaren geleden.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Wed Oct 25, 2023 7:20 pm

Barry wrote:
Wed Oct 25, 2023 6:51 pm
Wat vinden jullie van de gelanceerde podcast? De naam zelf vind ik al goed gekozen. Eerst dacht ik dat ze de boekjes zelf gingen terugbrengen. Alleen de gasten vond ik persoonlijk minder gekozen. Ik had toch een LVT verwacht als eerste gast. Hopelijk komt er een vervolg en blijft het niet eenmalig zoals die kleedkamer-interviews van enkele jaren geleden.
Ik lees toch vooral positieve reacties hoor, ik was zelf eigenlijk aangenaam verrast, een LVT mag maar hoeft voor mij niet, ik ben er ook vrij zeker van dat die de revue wel eens zal passeren.
Wij komen áltijd terug!

Eric

Post by Eric » Thu Oct 26, 2023 12:44 pm

Ik was vrij skeptisch, maar vind het best goed gedaan!

Berrem

Post by Berrem » Thu Oct 26, 2023 6:55 pm

Leuke podcast. Goed concept.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

Devyd

Post by Devyd » Thu Oct 26, 2023 7:32 pm

Ik vondt het een goed ding .
En zou het 2 wekelijks doen de morgen voor elke thuis wedstrijd online zetten . Zodat mss wa extra volk getriggerd word om s´avonds toch naar de voetbal te gaan kijken .

Positieve en leuke content brengen
Maar zoals deze week super positief zijn en meerdere
Keren " de kentering is ingezet " herhalen
Na 1 match waarin de eerste helft een absolute draak was hoeft voor mij ook niet .

En ik weet niet hoe het bij jullie zit , maar verhalen als we kregen s'middags pitta in oosterwijk . Bezorgen mij
Spontaan rode kaken van schaamte .

Justhomuch

Post by Justhomuch » Thu Oct 26, 2023 8:39 pm

Devyd wrote:
Thu Oct 26, 2023 7:32 pm
Ik vondt het een goed ding .
En zou het 2 wekelijks doen de morgen voor elke thuis wedstrijd online zetten . Zodat mss wa extra volk getriggerd word om s´avonds toch naar de voetbal te gaan kijken .

Positieve en leuke content brengen
Maar zoals deze week super positief zijn en meerdere
Keren " de kentering is ingezet " herhalen
Na 1 match waarin de eerste helft een absolute draak was hoeft voor mij ook niet .

En ik weet niet hoe het bij jullie zit , maar verhalen als we kregen s'middags pitta in oosterwijk . Bezorgen mij
Spontaan rode kaken van schaamte .
Ik moest wel een beetje lachen, maar is idd wel schaamtelijk te noemen
Wij komen áltijd terug!

Post Reply