Clubnieuws
- Justhomuch
Re: Clubnieuws
Carlke heeft de belangerijkste zaken hier al wel opgesomt denk ik, ik ben toch met een goed gevoel naar huis gegaan, zin in volgend seizoen!
Wij komen áltijd terug!
Aanmodderen ja oke maar zie in brugge daar duurt het ook al heel lang. Wel belangrijk dat de plannen en zo er zijn en dat we hopelijk eens kunnen starten . Maar vind het wel knap van luc dat hij er niet de club mee in hoge schulden wil steken. Jammer van het afhaken van medeinvesteerder. Wat mij ook opviel is de clubs in buitenlandse handen in 1b die niet snel promoveren al aan minderen zijn met centen in te steken. Bij beveren door de niet promotie gaat het budjet naar omlaag. Dus stel dat ze er nog eens naast pakken !
Het beste zou natuurlijk zijn dat er toch een mede-investeerder komt, zodat we toch nog vooruit kunnen.
Weet niet hoelang LVT dit nog (hoofdzakelijk alleen) kan volhouden.
Bovendien zullen er toch supporters afhaken als je nog 5 jaar zegt dat top 6 halen het enige doel is.
Ik hoop op een seizoen zoals het voorbije, hebben toch een aantal mooie wedstrijden gezien en lang uitzicht gehad op een mogelijke promotie. Als we hetzelfde presteren ben ik tevreden.
Bovendien zullen er toch supporters afhaken als je nog 5 jaar zegt dat top 6 halen het enige doel is.
Ik hoop op een seizoen zoals het voorbije, hebben toch een aantal mooie wedstrijden gezien en lang uitzicht gehad op een mogelijke promotie. Als we hetzelfde presteren ben ik tevreden.
Hopeloos geval gij, ramptoerist.
Waar waart ge gisteren weer? Er waren genoeg comfortabele stoelen om u op te zetten hoor.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Dat wil iedereen binnen de club hoor medeinvesteerder.Mark wrote: ↑Fri May 26, 2023 10:28 amHet beste zou natuurlijk zijn dat er toch een mede-investeerder komt, zodat we toch nog vooruit kunnen.
Men zit met LVT aan zijn limieten dus hoogsthaalbare 1B! Geen medeinvesteerder of overnemer en men weet wat men de volgende jaren te wachten staat. Een minder seizoen en voor je het weet en beseft zit men in 1ste Amateurreeks! Je ziet nu al dat supporters afhaken, hoeveel zaten er amper tegen de twee titelkandidaten??? Er zaten begot meer uitsupporters dan thuis aanhang en dit voor zulke matchen!!! Nog een seizoen of twee zonder echte ambitie voor hogerop en er zit nog 1500 man en dan mag men blij zijn.Mark wrote: ↑Fri May 26, 2023 10:28 amHet beste zou natuurlijk zijn dat er toch een mede-investeerder komt, zodat we toch nog vooruit kunnen.
Ze hebben toch helemaal niet gezegd dat de komende 5 jaar top 6 altijd het doel zal zijn? Het doel is om tot de laatste speeldag mee te spelen voor promotie dit seizoen, wat mogelijk is door bij bij de eerste 6 te eindigen. Elk jaar willen ze een volgende stap zetten.Mark wrote: ↑Fri May 26, 2023 10:28 amHet beste zou natuurlijk zijn dat er toch een mede-investeerder komt, zodat we toch nog vooruit kunnen.
Luc staat open voor mede-investeerders. En als ik tussen de regels kan lezen, denk ik wel dat hij binnen dit en een jaar of 5 zal verkopen. Maar of dat dan weer een goeie zaak gaat zijn? Op korte termijn meer ambitie, dat wel.
Betreffende dat afhaken van de supporters: Hou de L-vakken maar in het oog volgend jaar
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Vraag is duld LVT wel inspraak??? Iemand met meer zeggenschap? Ik heb mijn twijfels. Van Lommel die opstapt, mensen met een Lierse hart die opstappen enz enz enz... Ok het natrappen van enkele mensen hoefden niet in de pers maar voor mij zegt het veel.Carlke wrote: ↑Fri May 26, 2023 10:37 amDat wil iedereen binnen de club hoor medeinvesteerder.Mark wrote: ↑Fri May 26, 2023 10:28 amHet beste zou natuurlijk zijn dat er toch een mede-investeerder komt, zodat we toch nog vooruit kunnen.