Stadion
Re: Stadion
Wat me dan ook meteen wel de meest betrouwbare bron lijkt. Er is al veel gezegd en geschreven over ons veld, maar uiteindelijk lijkt dit me een prima oplossing. Een 'gewoon' veld met een hybride 16-meter.Justhomuch wrote: ↑Tue Apr 25, 2023 10:46 pmIn juni gaan ze blijkbaar aan een hybride veld beginnen volgens onze greenkeeper op fb
@Mark: ik denk dat de beloften van Antwerp er op gaan blijven spelen. Dat lijkt me net een structurele bron van inkomsten (en tevens een reden waarom ze dit nieuwe veld aanleggen)? We gaan het van dat soort dingen moeten hebben om aan inkomsten te komen. Ik vind dat een goede zaak. Kan ons sportief enkel maar helpen.
Weet ik niet, ik denk dat die inkomsten zeer minimaal zijn en niet opwegen tegen de schade aan het veld.
Hoop echt dat er meer investeerders komen zodat we niet van dit soort zaken afhankelijk zijn, en ons budget kunnen verdubbelen naar +/- 5mj.
Hoop echt dat er meer investeerders komen zodat we niet van dit soort zaken afhankelijk zijn, en ons budget kunnen verdubbelen naar +/- 5mj.
Ik blijf erbij, een goed onderhouden veld moet 1 wedstrijd per weekend aankunnen. We hebben dit jaar wel wat pech gehad natuurlijk met onze grasmat. Zo zaten er engerlingen in en hebben we meermaals wedstrijden gehad in de gietende regen.
Was dat niet 200k per jaar ofzoiets? Vond dat toch een aanzienlijk som in ieder geval. Allez, procentueel gezien op ons budget in ieder geval. Vraag me alleen af of dat naar de club of Infralier gaat.
Dat laatste is een zeer goede vraag
Dat geld gaat naar de huisbaas, en dat is Infralier. De club huurt enkel en ondervindt er dus enkel de nadelen van.
Als je voldoende kapitaalkrachtige investeerders hebt zijn zulke toestanden dus niet nodig.
Ik hoop dat er echt werk gemaakt wordt van het aantrekken van bijkomend kapitaal.
Ik hoop dat er echt werk gemaakt wordt van het aantrekken van bijkomend kapitaal.
https://sporza.be/nl/2023/04/28/opvalle ... 671921825/
Fantastisch experiment. Zouden ze hier ook mogen doen, elke week een vol stadion en de aanhang aan de basis verbreden. Investeren in lange termijn voedingsbodem.
Slechts 1 kanttekening. Het kost geld ...
Maar ik ben fan !
Fantastisch experiment. Zouden ze hier ook mogen doen, elke week een vol stadion en de aanhang aan de basis verbreden. Investeren in lange termijn voedingsbodem.
Maar ik ben fan !
Een meer haalbare actie zou zijn om -18 jarigen gratis binnen te laten (of voor 2 euro ofzo). Dan bouw je ook aan een supportsbasis. Want die kinderen/jongeren verbinden zich met de club. Dat vind ik op dit moment een serieus gemist kans. Als ik nu mijn neefjes wil meenemen, dan denk ik al vaak. Laat maar...esreil wrote: ↑Fri Apr 28, 2023 2:41 pmhttps://sporza.be/nl/2023/04/28/opvalle ... 671921825/
Maar ik ben fan !
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Daar heb je echt een punt!
Denk dat wij momenteel te weinig jonge supporters hebben.
Denk dat wij momenteel te weinig jonge supporters hebben.