Jeugdwerking

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse kunnen hier besproken worden.
Carlke
Re: Jeugdwerking

Post by Carlke » Sat Feb 23, 2019 9:34 am

gaat er weer over dat iedereen zijn centjes wil krijgen zeker onterecht of terecht dat weet ik niet .

Anti-Lyra

Post by Anti-Lyra » Mon Feb 25, 2019 12:32 pm

Ontoelaatbaar om die vijgen daar nog 2 jaar toe te laten.
Omgekeerd hebben zij ook elke uitgestoken hand geweigerd en telkens het alleenrecht geclaimd en geweigerd om iets voor de jeugd te delen.
“You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favorite football team.” - Eric Cantona. In Berlaar onze aartsrivaal Lyra in het roodwit gaan aanmoedigen, lager kan je echt niet vallen.

Yellow black joe

Post by Yellow black joe » Mon Feb 25, 2019 1:58 pm

Anti-Lyra wrote:
Mon Feb 25, 2019 12:32 pm
Omgekeerd hebben zij ook elke uitgestoken hand geweigerd en telkens het alleenrecht geclaimd en geweigerd om iets voor de jeugd te delen.
Zonder dat zal er geen verkoop zijn vrees ik!

esreil

Post by esreil » Tue Feb 26, 2019 2:04 pm

Anti-Lyra wrote:
Aan de andere kant .. wordt de lokroep voor sommige misschien groter om over te stappen van LL naar LK ... ?

Anti-Lyra

Post by Anti-Lyra » Tue Feb 26, 2019 6:54 pm

esreil wrote:
Tue Feb 26, 2019 2:04 pm
Anti-Lyra wrote:
Aan de andere kant .. wordt de lokroep voor sommige misschien groter om over te stappen van LL naar LK ... ?
Als we promoveren zal die lokroep sowieso onweerstaanbaar worden. Dan kunnen ze de boeken dichtdoen bij Lyra.
“You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favorite football team.” - Eric Cantona. In Berlaar onze aartsrivaal Lyra in het roodwit gaan aanmoedigen, lager kan je echt niet vallen.

KRKN

Post by KRKN » Wed Feb 27, 2019 7:43 am

Het jeugdcentrum te Kessel, waar zoveel Lierse en Kempische talenten hun carrière zijn gestart, is terug in Lierse handen. Het complex was eerder eigendom van het OCMW Lier. Luc Van Thillo, voorzitter van Lierse K., deed een bod op het jeugdcomplex, dat gisterenavond werd goedgekeurd door het OCMW en de gemeenteraad van Lier.

“De terreinen en infrastructuur in Kessel zijn na jaren verwaarlozing dringend toe aan grondige investeringen. Door deze verkoop is onze stad verzekerd dat de terreinen optimaal worden beheerd en bovendien ten goede komen aan de plaatselijke jeugdvoetballers.’ zo vertelde burgemeester Frank Boogaerts vorige week in de kranten.

Luc van Thillo is een tevreden man: "Nu dat de verkoop is afgerond kunnen we op korte termijn aan de werken beginnen. We gaan de grasvelden opnieuw inzaaien en ook het kunstgrasveld, dat nu in slechte staat verkeert, wordt aangepakt. De gebouwen en andere infrastructuur krijgen eveneens een upgrade zodat onze spelertjes opnieuw het nodige comfort krijgen. Deze aankoop is voor mij ook van een enorme symbolische waarde. Op deze gronden kenden vele Lierse talenten hun ontbolstering, dat moeten we koesteren.”

Anti-Lyra

Post by Anti-Lyra » Wed Feb 27, 2019 11:16 am

https://m.hln.be/regio/lier/raadslid-ma ... ~afe53c5e/

Schandalig! Verder zal ik maar niet reageren, of de censuurpolitie treedt weer in actie.

Flor

Post by Flor » Wed Feb 27, 2019 5:50 pm

Anti-Lyra wrote:
Wed Feb 27, 2019 11:16 am

Schandalig! Verder zal ik maar niet reageren, of de censuurpolitie treedt weer in actie.
Het probleem zit ‘m langs 2 kanten. Langs 1 kant lijkt het me ergens logisch om een ‘marktconform bedrag’ preciezer te specifieren. Anderzijds: als je zelf je eigen centen ergens insteekt, zou je niet voor al te lange tijd afhankelijk moeten zijn van de HV. Wie weet wat gaat er daar nog gebeuren.

Hoop dat er snel duidelijkheid is.

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Wed Feb 27, 2019 9:00 pm

Anti-Lyra wrote:

De censuurpolitie?

KRKN

Post by KRKN » Thu Feb 28, 2019 8:43 am

Thomas1906 wrote:
Wed Feb 27, 2019 9:00 pm
Anti-Lyra wrote:

De censuurpolitie?
Wijst op mijn ingrijpen hier af en toe :)

Post Reply