Shirts 2024-2025
Re: Shirts 2024-2025
Smaken verschillen he, daar valt niks aan te snappenJusthomuch wrote: ↑Tue Jul 30, 2024 2:11 pmIk heb de uittenue gezien op kontich en vond deze echt niet lelijk, in tegendeel zelfs, snap de commentaar niet van sommige.
Ik vind het te simpel en er goedkoop uitzien. Zowel het shirt, de broek en de kousen zo effen in dezelfde kleur zonder ook maar één detail in een andere kleur erin verwerkt (buiten de witte sponsor dan), ik vind dat gewoon niet mooi. Dat geeft voor mij de indruk het goedkoopste uit het aanbod gekozen te hebben.
Maar nogmaals dat is mijn mening en smaken verschillen. Ik zal daar waarschijnlijk gewoon ne moeilijke in zijn
Formerly known as Lisp-boy
- Justhomuch
Ik vond dat ook op foto, maar in't echt viel het echt goed mee, maar idd smaken en kleuren.Lisp-boy wrote: ↑Tue Jul 30, 2024 4:47 pmSmaken verschillen he, daar valt niks aan te snappenJusthomuch wrote: ↑Tue Jul 30, 2024 2:11 pmIk heb de uittenue gezien op kontich en vond deze echt niet lelijk, in tegendeel zelfs, snap de commentaar niet van sommige.
Ik vind het te simpel en er goedkoop uitzien. Zowel het shirt, de broek en de kousen zo effen in dezelfde kleur zonder ook maar één detail in een andere kleur erin verwerkt (buiten de witte sponsor dan), ik vind dat gewoon niet mooi. Dat geeft voor mij de indruk het goedkoopste uit het aanbod gekozen te hebben.
Maar nogmaals dat is mijn mening en smaken verschillen. Ik zal daar waarschijnlijk gewoon ne moeilijke in zijn
Wij komen áltijd terug!
Ik heb ze gezien tegen union die witte reclame op dat lichte blauw is toch weinig zichtbaar . Zou het niet graag hebben als sponsor. Voor de rest de tenu op zich geen probleem mee !
- Justhomuch
In dat opzicht geef ik je 100% gelijk, zou rap aan den telefoon hangen
Wij komen áltijd terug!
Een fijne zwarte omranding van de witte sponsor zou dat subtiel kunnen oplossen.
Ik vindt dat het lang duurt om het thuis shirt voor te stellen .
En daar boven op had ik toch op zen minst een soort fandag verwacht ,al is het maar om de jonge gasten op handtekening jacht te sturen .
En daar boven op had ik toch op zen minst een soort fandag verwacht ,al is het maar om de jonge gasten op handtekening jacht te sturen .
Thuistenue gaat waarschijnlijk pas vlak voor Zulte bekend gemaakt worden. Ik heb al wel goede dingen gehoord (brede strepen )
3 normale vertikale strepen, meer moet dat niet zijn.
Zeker in het seizoen dat we terug K. Lierse S.K. noemen.
Maandag komt er een teaser. Woensdag worden ze bekend gemaakt.
Arbohouders krijgen 10 euro korting.
Arbohouders krijgen 10 euro korting.