Aboverkoop seizoen 2024-2025
Re: Aboverkoop seizoen 2024-2025
Ik wou vandaag onze palieterkaarten gaan halen in suporterslokaal maar bbq gepland met nodige wijn , dan gaan we niet meer rijden he deze week wel eens naar lier zelf kan ik ineens de nieuwe tribune eens kijken !
Pols ineens is hoe het loopt met de verkoop aub
-
Ieder jaar minder en minder abo's volgens mij........Het begint de meeste supporters duidelijk te worden dat je met de ambities van ons bestuur en het jaarlijks budget op niveau van 1e Amateur nooit (meer) in 1A zult terechtkomen,er moet daar duidelijk iets gebeuren, geld is TE belangrijk geworden in het professioneel voetbal.
Ons bestuur moet wel willen openstaan voor bijkomende investeerders (er zijn ook voldoende betrouwbare buitenlandse partners) en daar twijfel ik een beetje aan, het gaat ook tenkoste van mede-zeggingschap en macht, wie mee investeert zet ook zijn paaltjes.
De slapende supporters,en dat zijn er heel wat,die komen kijken naar een ploeg met ambitie die minstens meedoet voor de prijzen, de believers zijn met alles tevreden, die gaan nog kijken in 2e Amateur,wat natuurlijk meer dan hun goed recht is.Slot: er is al zeer goed werk geleverd door het bestuur, teveel om op te noemen, maar voetbal draait hoofdzakelijk nog altijd om sportief resultaat en hiervoor heb je een fatsoenlijk budget nodig !
Ons bestuur moet wel willen openstaan voor bijkomende investeerders (er zijn ook voldoende betrouwbare buitenlandse partners) en daar twijfel ik een beetje aan, het gaat ook tenkoste van mede-zeggingschap en macht, wie mee investeert zet ook zijn paaltjes.
De slapende supporters,en dat zijn er heel wat,die komen kijken naar een ploeg met ambitie die minstens meedoet voor de prijzen, de believers zijn met alles tevreden, die gaan nog kijken in 2e Amateur,wat natuurlijk meer dan hun goed recht is.Slot: er is al zeer goed werk geleverd door het bestuur, teveel om op te noemen, maar voetbal draait hoofdzakelijk nog altijd om sportief resultaat en hiervoor heb je een fatsoenlijk budget nodig !
Nu een 900 waarvan een klein 200 int sfeervak
Nog niet geraakt volgende week niet werken dus dan zal het gebeuren !
- Justhomuch