Shirts 2020-2021
Re: Shirts 2020-2021
Dan hoop ik dat het zo laat is omdat er extra sponsor is !
Dan hoop ik dat het te maken heeft met nieuwe sponsor !
Morgen op Westerlo met de shirts van vorig seizoen dus ?
Formerly known as Lisp-boy
Ondertussen nog geen nieuws van de nieuwe shirts en zaterdag is de eerste thuiswedstrijd.
De supporters mochten een hele tijd geleden zelf hun eigen ontwerp insturen en daarop zou het nieuwe shirt dan gebaseerd worden werd toen verteld.
Er verschenen redelijk wat creaties via facebook e.d., dus welk ontwerp is nu uiteindelijk gekozen ?
Of is heel deze opzet een stille dood gestorven ?
De supporters mochten een hele tijd geleden zelf hun eigen ontwerp insturen en daarop zou het nieuwe shirt dan gebaseerd worden werd toen verteld.
Er verschenen redelijk wat creaties via facebook e.d., dus welk ontwerp is nu uiteindelijk gekozen ?
Formerly known as Lisp-boy
Terechte vraag.Lisp-boy wrote: ↑Tue Aug 25, 2020 6:48 pmOndertussen nog geen nieuws van de nieuwe shirts en zaterdag is de eerste thuiswedstrijd.
-
Ik hoop vooral niet dat ze met een of ander basisontwerpke van Jako gaan afkomen.
Het is wel zo dat je voor specialere ontwerpen ruim op tijd moet zijn wegens andere leveranciers. Volgens mij was die wedstrijd al heel lang geleden dus als men dat te lang heeft laten liggen kan dit gebeuren.
Het is wel zo dat je voor specialere ontwerpen ruim op tijd moet zijn wegens andere leveranciers. Volgens mij was die wedstrijd al heel lang geleden dus als men dat te lang heeft laten liggen kan dit gebeuren.
Volgens mij wordt dit de verassing van de namiddag. Een retro- shirt ter ere van de eerste voorziter.