Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Barry
Re: Clubnieuws

Post by Barry » Sun May 14, 2023 6:26 pm

Misschien moeten we het fb-postje van RR afsluiten met onderstaand stukje uit GVA. Oja onze sportieve cel was toen HVL en RR ;)

Dat Tom Van Imschoot langs de grote poort kan vertrekken, heeft hij naast zijn eigen presteren te danken aan voorzitter Luc Van Thillo. Die hield hem vorig seizoen tijdens de winterstop de hand boven het hoofd op een moment dat een ander deel van de sportieve cel al met een opvolger praatte.

TV2002

Post by TV2002 » Sun May 14, 2023 6:42 pm

Barry wrote:
Sun May 14, 2023 6:26 pm
Misschien moeten we het fb-postje van RR afsluiten met onderstaand stukje uit GVA. Oja onze sportieve cel was toen HVL en RR ;)

Dat Tom Van Imschoot langs de grote poort kan vertrekken, heeft hij naast zijn eigen presteren te danken aan voorzitter Luc Van Thillo. Die hield hem vorig seizoen tijdens de winterstop de hand boven het hoofd op een moment dat een ander deel van de sportieve cel al met een opvolger praatte.
Dat was ik ook aan het denken. En wie was de persoon die na de nederlaag op de openingsspeeldag op Jong Genk al eens ging polsen bij een nieuwe coach om zijn vriend, TVI te vervangen?

G.C.

Post by G.C. » Sun May 14, 2023 9:57 pm

Hij spreekt van 8 man die weg zijn. Wie bedoelt hij dan? Hij met zijn vrouw? Vader en zoon Van Lommel (maar precies of dat echt Lierse connectie was waarvan hij spreekt) Van Kerckhoven en de fysio ?
En wie is die Kris Peeters die zijn bericht gedeeld heeft en zegt dat hij bij Lierse gewerkt heeft? Die zegt dan dat LVT zijn project omtrent Lierse gepikt heeft. Wat voor zever is dat? Zonder geld was er niks hè

Hij zal zijn redenen wel hebben maar ik vind dit echt niet zo constructief …

Carlke

Post by Carlke » Sun May 14, 2023 10:36 pm

Ach is dat niet zo bij vele voetbalclubs als je eraan begint is alles top , je blijft er dikwijls lang je voelt je er goed.tot op een dag dat je met paar mensen een andere mening hebt en plots is de liefde al stuk minder, je blijft nog een tijdje maar de meningen blijven verschillen tot de bom barst en opstapt. En dan ineens is alles slecht .

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sun May 14, 2023 11:08 pm

Carlke wrote:
Sun May 14, 2023 10:36 pm
Ach is dat niet zo bij vele voetbalclubs als je eraan begint is alles top , je blijft er dikwijls lang je voelt je er goed.tot op een dag dat je met paar mensen een andere mening hebt en plots is de liefde al stuk minder, je blijft nog een tijdje maar de meningen blijven verschillen tot de bom barst en opstapt. En dan ineens is alles slecht .
Een beetje zoals een huwelijk 😂
Wij komen áltijd terug!

KRKN

Post by KRKN » Mon May 15, 2023 7:44 am

Alle negativiteit ten zijde: ik ben erg blij met hoe dit seizoen gelopen is. Doelstelling behaald, een fantastische match tegen Anderlecht en drie keer gewonnen van de ratten. Het wordt geen sinecure om beter te doen.

Merci aan iedereen die het mogelijk gemaakt heeft. Nu volop aan de slag voor de voorbereiding.

ozzy105

Post by ozzy105 » Thu May 25, 2023 12:16 pm

26 jaar geleden......

Magico

Post by Magico » Thu May 25, 2023 7:47 pm

Heb op het laatste moment het praatcafé van deze avond nog moeten annuleren wegens te laat terug van werk. :(
Zou fijn zijn als iemand zich geroepen voelt om hier een kleine samenvatting te plaatsen. Eeuwige dankbaarheid :D

KRKN

Post by KRKN » Thu May 25, 2023 11:09 pm

Magico wrote:
Thu May 25, 2023 7:47 pm
Heb op het laatste moment het praatcafé van deze avond nog moeten annuleren wegens te laat terug van werk. :(
Zou fijn zijn als iemand zich geroepen voelt om hier een kleine samenvatting te plaatsen. Eeuwige dankbaarheid :D
Ik verwacht ook notulen! Het stadiondossier, inzicht in samenstelling kern,..

Carlke

Post by Carlke » Fri May 26, 2023 8:47 am

KRKN wrote:
Thu May 25, 2023 11:09 pm
Magico wrote:
Thu May 25, 2023 7:47 pm
Ik verwacht ook notulen! Het stadiondossier, inzicht in samenstelling kern,..
Ik zal het beetje proberen maar de andere die er waren mogen dit uiteraard,want anders ben ik binnen 2 dagen nog aan schrijven 🤣 het sportieve doel is top 6.transfers doen is heel moeilijk tegenwoordig want makelaars vragen maar op.er komt nog een spits bij, en ook verdedigers. Die jonge transfers doen de voorbereiding mee en dan zien ze wel. Pupe wil graag blijven maar makelaar doet moeilijk maar ook pupe zou gaan als hij hogerop kan. De schrijver en van acker word mee gepraat maar zijn heel graag bij ons. Hun familie is hier elke week om te eten. Of ze blijven ja in voetbal geen zekerheden. Het andere deel stadion dat gaat nog even duren vrees ik.andere investeerder wil niet mee betalen. De werken voor spelershome en fitnes zijn bezig.en als het af is krijgen we rondleiding. Zou heel knap worden. Sponsors ze hangen niet af van een hoofdsponsor. Zimmerstaal gaat niet weg. Hoop u beetje duidelijkheid te hebben gegeven.de rest mag het ook doen zoals gezegd want zal wel stukken vergeten zijn of verkeert opgevangen kunnen hebben. Er was redelijk wat volk en heeft toch even geduurd.

Post Reply