Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse kunnen hier besproken worden.
Netzer
Re: Clubnieuws

Post by Netzer » Mon May 08, 2023 2:41 pm

Devyd wrote:
Sun May 07, 2023 11:58 am
Als wij de komende 10 jaar financieel stabiel blijven , en rustig kunnen bouwen en mee doen net onder de top .
Dan teken ik daar direct voor ! .
Uiteraard zou het pakken leuker zijn om alle weken voor een vol huis in 1A te spelen , maar ge kunt verwachtingen hebben en tegelijk realistisch zijn ook he .
Sorry maar neen, dat kan en mag toch de ambitie niet zijn om tevreden te zijn met nog pakweg 10 jaar 1b ?
Helemaal akkoord met het financieel stabiel blijven, maar je mag nooit op voorhand tevreden zijn met nog 10 jaar in 1b aan te modderen.
Je hebt natuurlijk gelijk dat we realistisch moeten zijn, maar als dit voor ons het enige realistische is dan zijn ze financieel veel te beperkt en moeten ze echt wel op zoek naar berouwbare investeerders. Is dat allemaal zo simpel ? Uiteraard niet. Maar de ambitie en de wil om zo snel mogelijk naar 1a te promoveren moet er gewoon zijn, anders kan je er even goed mee ophouden.
Formerly known as Lisp-boy

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon May 08, 2023 2:49 pm

Lisp-boy wrote:
Mon May 08, 2023 2:41 pm
Devyd wrote:
Als wij de komende 10 jaar financieel stabiel blijven , en rustig kunnen bouwen en mee doen net onder de top .
Uiteraard zou het pakken leuker zijn om alle weken voor een vol huis in 1A te spelen , maar ge kunt verwachtingen hebben en tegelijk realistisch zijn ook he .
Sorry maar neen, dat kan en mag toch de ambitie niet zijn om tevreden te zijn met nog pakweg 10 jaar 1b ?
Helemaal akkoord met het financieel stabiel blijven, maar je mag nooit op voorhand tevreden zijn met nog 10 jaar in 1b aan te modderen.
2...Als je bekijkt hoeveel supporters er nog maar aanwezig waren op een bepaald moment op de bosuil na zovele jaren in tweede klasse.... Niet zelden zaten daar nog maar amper 2000 man.. En dit voor een grootstad! Laat Lierse nog 2 jaar in deze reeks ballen en er zit nog 1000 man en een trommelaar!!! Dat gaat de realiteit zijn. LVT moet eens eindelijk zijn kaarten op tafel gooien, ik zeg niet dat hij de club in gevaar moet brengen maar met het verdubbelen van bv het budget gaat dit ook niet gebeuren niet vergeten dat VT gene sukkelaar is he! Dat is een van de rijkere burgers in dit land volgens de media toch.

Fiero67

Post by Fiero67 » Mon May 08, 2023 3:07 pm

Is dit dan de grote wens???

https://www.hln.be/voetbal/hoofdaandeel ... ~a704393e/

Geld is altijd mooi in het begin. Maar achteraf altijd miserie als er geen successen volgen: Cercle Brugge, KV oostende, KV Kortrijk, .....

Fiero67

Post by Fiero67 » Mon May 08, 2023 3:11 pm

ozzy105 wrote:
Mon May 08, 2023 2:15 pm
Fiero67 wrote:
Sun May 07, 2023 2:20 pm
Axassin wrote:
Sun May 07, 2023 12:50 pm

Applaus! 8-)
Gewoon een foto van zijn madam posten. Daar kan hij niet tegen. Allez, zo hebben ze hem op het LL forum toch weg gekregen.
Was een Facebook-foto. En maar van zijn tak maken dat dat niet kon vanwege de privacy… terwijl elke foto die je op FB post openbaar bezit wordt ….
Je moet je wel afvragen Fiero hoe de heren aan naam en gegevens zijn gekomen van mijn echtgenote uiteraard en zonder haar wil! Niemand kent mij en idem mijn wederhelft niet op dat forum. Ik had al een vermoeden eerder toen mijn posts een paar keer aangepast werden enz...
Ik geef grif toe, Ozzy, dat wat ze je daar gelapt hebben niet netjes is en ook helemaal niet nodig. Je kan van mening verschillen en soms serieus van mening verschillen maar het moet wel binnen de perken blijven.

Mark

Post by Mark » Mon May 08, 2023 4:51 pm

Fiero67 wrote:
Mon May 08, 2023 3:07 pm

Geld is altijd mooi in het begin. Maar achteraf altijd miserie als er geen successen volgen: Cercle Brugge, KV oostende, KV Kortrijk, .....
Neen, natuurlijk niet:
Maar de 3 clubs die je vermeld zijn allemaal in buitenlandse handen: Amerikanen, Aziaten, en Fransen.

Daarom bij voorkeur Belgische investeerders (eventueel Nederlanders of Duitsers) en inderdaad zal het niet gemakkelijk zijn om die te vinden.
Maar als je weigert om je macht te delen (en ik denk dat daar het schoentje wringt) zal het nooit lukken.
Afwachten wat er de komende weken zal meegedeeld worden.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Mon May 08, 2023 5:25 pm

Lisp-boy wrote:
Devyd wrote:
Je hebt natuurlijk gelijk dat we realistisch moeten zijn, maar als dit voor ons het enige realistische is dan zijn ze financieel veel te beperkt en moeten ze echt wel op zoek naar berouwbare investeerders. Is dat allemaal zo simpel ? Uiteraard niet. Maar de ambitie en de wil om zo snel mogelijk naar 1a te promoveren moet er gewoon zijn, anders kan je er even goed mee ophouden.
LVT wilt zo snel mogelijk naar 1A, om daar in de middenmoot te draaien, maar eens dat zo ver is worden de supporters hun eisen ook weer bijgedraaid... hij vertelde in een interview zwart op wit dat wij een lift-club gaan zijn, dus neen, geen 10 jaar 1b maar wel om de zoveel jaar terug degraderen.

Het was toch van in den beginne duidelijk dat wij met een veel kleiner budget gingen moeten doen dan de rest van de clubs waar we tegen spelen? Waarom valt iedereen zo uit de lucht?
Wij komen áltijd terug!

Carlke

Post by Carlke » Mon May 08, 2023 6:25 pm

Justhomuch wrote:
Mon May 08, 2023 5:25 pm
Lisp-boy wrote:
Devyd wrote:
LVT wilt zo snel mogelijk naar 1A, om daar in de middenmoot te draaien, maar eens dat zo ver is worden de supporters hun eisen ook weer bijgedraaid... hij vertelde in een interview zwart op wit dat wij een lift-club gaan zijn, dus neen, geen 10 jaar 1b maar wel om de zoveel jaar terug degraderen.

Het was toch van in den beginne duidelijk dat wij met een veel kleiner budget gingen moeten doen dan de rest van de clubs waar we tegen spelen? Waarom valt iedereen zo uit de lucht?
Oke is wel zo maar met dit budjet ga je niet groeien zo realistisch moet je ook zijn.

LTID1906

Post by LTID1906 » Mon May 08, 2023 8:15 pm

Ik ga eens helemaal out of the box denken sorry alvast voor de haatreacties de kans is groot dat mijn theorie ook niet klopt. De stad Lier investeert 10 265 000 euro in een heel nieuw stadion en jeugdcomplex voor Lyra-Lierse. Ik denk dat LVT misschien op termijn toch de fusie aan wilt gaan met Lyra-Lierse onder een andere naam dan komt het eerste elftal op het Lisp spelen het jeugdcomplex in Kessel verhuist naar Berlaar waar ze 6 jeugdvoetbalvelden hebben liggen met beregeninginstallatie en gloednieuwe kleedkamers, kantine, loods en etc. en dat de beloften dan in het stadion gaat spelen dat ze nu voor het eerste elftal van Lyra gaan maken.
DEZE CLUB GAAT NOOIT KAPOT!

Saki

Post by Saki » Mon May 08, 2023 8:21 pm

LTID1906 wrote:
Mon May 08, 2023 8:15 pm
Ik ga eens helemaal out of the box denken sorry alvast voor de haatreacties de kans is groot dat mijn theorie ook niet klopt. De stad Lier investeert 10 265 000 euro in een heel nieuw stadion en jeugdcomplex voor Lyra-Lierse. Ik denk dat LVT misschien op termijn toch de fusie aan wilt gaan met Lyra-Lierse onder een andere naam dan komt het eerste elftal op het Lisp spelen het jeugdcomplex in Kessel verhuist naar Berlaar waar ze 6 jeugdvoetbalvelden hebben liggen met beregeninginstallatie en gloednieuwe kleedkamers, kantine, loods en etc. en dat de beloften dan in het stadion gaat spelen dat ze nu voor het eerste elftal van Lyra gaan maken.
Out of the box denken is niet slecht maar het scenario dat je schetst is quasi onmogelijk. Korte les LL; dit kan statutair enkel als de aandeelhouders en dus de supporters van Lyra-Lierse dit goedkeuren. Samenwerken met LL in welke vorm dan ook zal altijd gebeuren onder bepaalde voorwaarden en met respect voor de normen en waarden van de beide clubs.
De stad investeert niet in het stadion van LL dat financieren we zelf. Het nieuwe gemeentelijke jeugdcentrum van Lier ligt ook niet in Berlaar.

Nirvana

Post by Nirvana » Tue May 09, 2023 10:09 pm

Fiero67 wrote:
Mon May 08, 2023 3:07 pm

Jep, en wij waren de 1ste in dat lijstje met een faillissement tot gevolg.

Ga ook maar eens in STVV vragen hoe blij ze zijn met hun Japanners ondanks redelijk sportieve resultaten.

Ik hoop dat Lierse haar eigenzinnige Vlaamse weg blijft behouden.

Post Reply