Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Ja klopt is totaal niet hetzelfde maar ik bedoel dat bij clubs als Westerlo het geld wel gewoon binnenkomt via die eigenaar. En wat komt die hier zoeken? Is net hetzelfde verhaal voor en sponsor, wat heeft die daar te zoeken?Berrem wrote: ↑Tue May 02, 2023 4:56 pmHoe bedoel je dat dit op hetzelfde neerkomt? Dat is toch helemaal iets anders? De grote multinationals sponsoren in grote competities met een grote zichtbaarheid. Waarom zou een firma zoals Bayer Lierse willen sponsoren? En een club overnemen zoals Union of Westerlo gaan die niet doen.
Ik ga proberen de vraag te beantwoorden waarom Bayer potentieel zou kunnen zien in Lierse, dit is puur mijn gedachte.GeelZwart wrote: ↑Tue May 02, 2023 6:29 pmJa klopt is totaal niet hetzelfde maar ik bedoel dat bij clubs als Westerlo het geld wel gewoon binnenkomt via die eigenaar. En wat komt die hier zoeken? Is net hetzelfde verhaal voor en sponsor, wat heeft die daar te zoeken?Berrem wrote: ↑Tue May 02, 2023 4:56 pmHoe bedoel je dat dit op hetzelfde neerkomt? Dat is toch helemaal iets anders? De grote multinationals sponsoren in grote competities met een grote zichtbaarheid. Waarom zou een firma zoals Bayer Lierse willen sponsoren? En een club overnemen zoals Union of Westerlo gaan die niet doen.
- investeren in het stadion en naam dragen hiervan
- Zijn zeer actief in Duitsland ivm sport, meer dan voetbal alleen, je moet maar eens kijken op hun website. Waarom Lierse als voetbalclub? Een visie die dicht bij het Duits voetbal ligt; schuldenvrij blijven, en met talent van eigen bodem? Begin maar te oefenen op Bayer Lierse Kempenzonen
- de meest logische piste: LVT kent mensen binnen Bayer?
Ik geef toe, deze theorie is even stabiel als onze verdediging dit seizoen, maar we hebben toch maar mooi ons doel bereikt
Is dit niet gewoon het oude logo van betreffende club https://commons.wikimedia.org/wiki/File ... _1987).svgBarry wrote: ↑Tue May 02, 2023 1:00 pmIemand de affiche van "internationaal elite tornooi gezien U11 & U14" op facebook? Vooral Belgische en Nederlandse Clubs en 1 duitse club: "SC Bayer 05 Uerdingen" Werd Bayer ook niet genoemd als potentiële sponsor? Als je goed kijkt staat er ook nog een "mini" Bayer-logo staan tussen Deinze en SC Bayer 05 Uerdingen. Toevallig of subtiele hint naar nieuwe sponsor?
Lijkt me ook gewoon dat. Als het om sponsering gaat zou ik daar als bedrijf niet content mee zijn: je kan moeilijker harder verborgen worden op de afficheCanon wrote: ↑Wed May 03, 2023 10:14 amIs dit niet gewoon het oude logo van betreffende club https://commons.wikimedia.org/wiki/File ... _1987).svgBarry wrote: ↑Tue May 02, 2023 1:00 pmIemand de affiche van "internationaal elite tornooi gezien U11 & U14" op facebook? Vooral Belgische en Nederlandse Clubs en 1 duitse club: "SC Bayer 05 Uerdingen" Werd Bayer ook niet genoemd als potentiële sponsor? Als je goed kijkt staat er ook nog een "mini" Bayer-logo staan tussen Deinze en SC Bayer 05 Uerdingen. Toevallig of subtiele hint naar nieuwe sponsor?
Vandaag nog wat nieuwtjes/geruchten gehoord (die hier misschien ook al ter sprake zijn gekomen):
- Nico Van Kerkhoven zou er zelf voor gekozen hebben om toch niet te blijven volgend jaar
- Er is effectief een groep rond Bayer die interesse toont
- Zimmerstaal heeft in principe nog een contract tot het einde van volgend seizoen, onduidelijk of ze wel dan niet zullen blijven. Veel tegenstrijdige geruchten.
- We zitten financieel op onze limiet, maar we gaan er niet over
Het blijven geruchten, het kan dus zijn dat we volgende week weer iets compleet andere te horen krijgen
- Nico Van Kerkhoven zou er zelf voor gekozen hebben om toch niet te blijven volgend jaar
- Zimmerstaal heeft in principe nog een contract tot het einde van volgend seizoen, onduidelijk of ze wel dan niet zullen blijven. Veel tegenstrijdige geruchten.
Het blijven geruchten, het kan dus zijn dat we volgende week weer iets compleet andere te horen krijgen
In elk geval is het wel heel random dat een club uit de Duitse 5e klasse hier in Kessel een tornooi komt spelen.KRKN wrote: ↑Wed May 03, 2023 10:33 amLijkt me ook gewoon dat. Als het om sponsering gaat zou ik daar als bedrijf niet content mee zijn: je kan moeilijker harder verborgen worden op de afficheCanon wrote: ↑Wed May 03, 2023 10:14 amIs dit niet gewoon het oude logo van betreffende club https://commons.wikimedia.org/wiki/File ... _1987).svgBarry wrote: ↑Tue May 02, 2023 1:00 pmIemand de affiche van "internationaal elite tornooi gezien U11 & U14" op facebook? Vooral Belgische en Nederlandse Clubs en 1 duitse club: "SC Bayer 05 Uerdingen" Werd Bayer ook niet genoemd als potentiële sponsor? Als je goed kijkt staat er ook nog een "mini" Bayer-logo staan tussen Deinze en SC Bayer 05 Uerdingen. Toevallig of subtiele hint naar nieuwe sponsor?
Tot heden veel geruchten... De balans tot heden nl betere spelers die vertrokken of zullen vertrekken, VI die het niet meer zag zitten, sponsors die afhaken, contraktverlengingen die uitblijven! Ieder zijn gedacht maar dit voorspelt weinig goeds.
Niet overdrijven het is mei nog 2 matchen te gaan.
Van Nico klopt inderdaad. Die was ook wat misnoegd dat hij pas heel laat werd ingelicht over de samenstelling van de trainersstaf.TV2002 wrote: ↑Wed May 03, 2023 1:34 pmVandaag nog wat nieuwtjes/geruchten gehoord (die hier misschien ook al ter sprake zijn gekomen):
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”