Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Ik heb toch al vanuit verschillende kanten gehoord dat die zoude sponsoren ja. Wel geen idee van de omvang van het partnership.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Iemand de affiche van "internationaal elite tornooi gezien U11 & U14" op facebook? Vooral Belgische en Nederlandse Clubs en 1 duitse club: "SC Bayer 05 Uerdingen" Werd Bayer ook niet genoemd als potentiële sponsor? Als je goed kijkt staat er ook nog een "mini" Bayer-logo staan tussen Deinze en SC Bayer 05 Uerdingen. Toevallig of subtiele hint naar nieuwe sponsor?
Als Bayer een echte (grote sponsor) wordt zou dat heel goed zijn, maar eerst zien en dan geloven.
Inderdaad, ik wilde hier net hetzelfde posten. Toch wel heel toevallig...Barry wrote: ↑Tue May 02, 2023 1:00 pmIemand de affiche van "internationaal elite tornooi gezien U11 & U14" op facebook? Vooral Belgische en Nederlandse Clubs en 1 duitse club: "SC Bayer 05 Uerdingen" Werd Bayer ook niet genoemd als potentiële sponsor? Als je goed kijkt staat er ook nog een "mini" Bayer-logo staan tussen Deinze en SC Bayer 05 Uerdingen. Toevallig of subtiele hint naar nieuwe sponsor?
Goed gezien, ik had het niet opgemerktBarry wrote: ↑Tue May 02, 2023 1:00 pmIemand de affiche van "internationaal elite tornooi gezien U11 & U14" op facebook? Vooral Belgische en Nederlandse Clubs en 1 duitse club: "SC Bayer 05 Uerdingen" Werd Bayer ook niet genoemd als potentiële sponsor? Als je goed kijkt staat er ook nog een "mini" Bayer-logo staan tussen Deinze en SC Bayer 05 Uerdingen. Toevallig of subtiele hint naar nieuwe sponsor?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Waarom zou Bayer Lierse willen sponsoren? Tenzij ze echt heel grote ambities hebben. Ik denk dat dit een beetje spoken zien is…
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Weet niet of die fors gesponsord worden.
Union is in handen van een Brit, Westerlo is in Turkse handen dat is geen sponsoring maar eigendom
Union is in handen van een Brit, Westerlo is in Turkse handen dat is geen sponsoring maar eigendom
Hoe bedoel je dat dit op hetzelfde neerkomt? Dat is toch helemaal iets anders? De grote multinationals sponsoren in grote competities met een grote zichtbaarheid. Waarom zou een firma zoals Bayer Lierse willen sponsoren? En een club overnemen zoals Union of Westerlo gaan die niet doen.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.