Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Gerucht gaat de ronde dat er gepraat word met bayer ,
Een grote speler uit de haven van Anwerpen .
Ook directieleden van VanHool geregeld gespot op het lisp
Dit zou een stap in de goede richting kunnen zijn .
Een grote speler uit de haven van Anwerpen .
Ook directieleden van VanHool geregeld gespot op het lisp
Dit zou een stap in de goede richting kunnen zijn .
Das wel goed nieuws! De vraag is bij Bayer: is dat als sponsor of als investeerder (leverkusen-gewijs)? Of staat de Belgische tak los van de Duitse?
Van Hool snap ik niet zo goed: die hebben wel wat reclame gemaakt voor hun jobdag maar die draaien bij mijn weten al jaren verlies. En hebben jaren de boot afgehouden wegens weinig interesse in voetbal. Zou wel echt wel een mooi naam zijn als shirtsponsor.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Absoluut. Al denk ik dat het VanHool vooral om die boardingreclame te doen was.
Maar je weet nooit natuurlijk.
Formerly known as Lisp-boy
- Justhomuch
Wij komen áltijd terug!
Garage Leemans zou ook stoppen met sponsoring. Dat is niet zo onlogisch nu zijn zoon ook zal vertrekken. Voor zo iemand zul je wel makkelijk een vervanger vinden.
Zimmerstaal zou effectief ook afhaken. Heylen Vastgoed kan dan weer de nieuwe hoofdsponsor worden.
Zimmerstaal zou effectief ook afhaken. Heylen Vastgoed kan dan weer de nieuwe hoofdsponsor worden.
Geruchten.. Nu Heylen vastgoed gene kleine speler hoor zijn aan het groeien en groeien... Men gaat toch meer financiële slagkracht krijgen wanneer die effectief hoofdsponsor zou worden!TV2002 wrote: ↑Sat Apr 08, 2023 6:34 pmGarage Leemans zou ook stoppen met sponsoring. Dat is niet zo onlogisch nu zijn zoon ook zal vertrekken. Voor zo iemand zul je wel makkelijk een vervanger vinden.