Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Visie? Are you fucking kiddin' me!? We hebben misschien wel de duidelijkst afgelijnde visie binnen het profvoetbal.
Beperkte financiële middelen, dat wel. Maar we roeien met de beschikbare riemen (of toch grotendeels) die we hebben. En dat doen we op dit moment gewoon uitstekend. We zijn jaar na jaar gegroeid op sportief vlak in 1B. De heren die de beslissingen nemen, verdienen dus iets meer van jullie krediet imo.
Beperkte financiële middelen, dat wel. Maar we roeien met de beschikbare riemen (of toch grotendeels) die we hebben. En dat doen we op dit moment gewoon uitstekend. We zijn jaar na jaar gegroeid op sportief vlak in 1B. De heren die de beslissingen nemen, verdienen dus iets meer van jullie krediet imo.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Heb het niet juist verwoord eigenlijk excuus daarvoor, aan de visie op dit moment is er niks mis mee integendeel eigen jeugd kansen geven, Belgische spelers en letten op de centen eigenlijk het gevoerde beleid onder Mr Van Laer destijds! Doelde wanneer er op termijn een medeeigenaar met centen zou gevonden worden welke visie die heeft enz... Het eerste punt dat ik aanhaalde blijf ik bij hoor moet LVT het alleen blijven runnen zie ik Lierse en zou niet onlogisch zijn een liftclub worden.
- Justhomuch
Er vertrekt nen speler en hopsa het gezeik begint weer, dat we financieel gezond zijn hoor ik jullie niets van zeggen, mss gewoon voor Club Brugge of Antwerp supporteren jongens, daar zit het geld...
Wij komen áltijd terug!
Dit is geen gezeik, maar een nuchtere vaststelling.
Ik denk dat het voor iedereen toch duidelijk is dat als ons budget niet significant omhoog gaat we geen verdere stappen meer kunnen zetten en vroeg of laat een terugval zullen kennen (bv door wat pech bij de samenstelling van onze kern).
Bovendien trekt Van Lommel zich terug als investeerder/sponsor en ik heb een gerucht gehoord (ik hoop echt dat het niet waar is) dat ook Zimmerstaal zich zou terug trekken.
Als Luc alles alleen moet doen, zal hij ofwel extra moeten investeren (als hij dat kan) of anders zal het bergaf zijn.
Iedereen heeft tegen Anderlecht ook gezien wat voor een potentieel er is voor een Lierse in 1ste klas. Want of je, je daar nu kan in vinden of niet, voor de meeste Lierse supporters moet het eerste klas zijn. Voor wedstrijden tegen Club Brugge, Standard en Anderlecht lopen ze warm en kan je +10000 halen. Wedstrijden tegen Virton, Dender en Deinze vinden de meeste maar niks, en dan blijf je steken op 3000, of na nog een aantal jaar in 1B op 1500.
Dat is gewoon de harde realiteit, helaas!
Ik denk dat het voor iedereen toch duidelijk is dat als ons budget niet significant omhoog gaat we geen verdere stappen meer kunnen zetten en vroeg of laat een terugval zullen kennen (bv door wat pech bij de samenstelling van onze kern).
Bovendien trekt Van Lommel zich terug als investeerder/sponsor en ik heb een gerucht gehoord (ik hoop echt dat het niet waar is) dat ook Zimmerstaal zich zou terug trekken.
Als Luc alles alleen moet doen, zal hij ofwel extra moeten investeren (als hij dat kan) of anders zal het bergaf zijn.
Iedereen heeft tegen Anderlecht ook gezien wat voor een potentieel er is voor een Lierse in 1ste klas. Want of je, je daar nu kan in vinden of niet, voor de meeste Lierse supporters moet het eerste klas zijn. Voor wedstrijden tegen Club Brugge, Standard en Anderlecht lopen ze warm en kan je +10000 halen. Wedstrijden tegen Virton, Dender en Deinze vinden de meeste maar niks, en dan blijf je steken op 3000, of na nog een aantal jaar in 1B op 1500.
Je kan het niet beter verwoorden... Je kan Lierse wat vergelijken met destijds Antwerp nl een slapende reus... Daar zat ook na jaren tweede klasse op een bepaald moment op een kille zaterdagavond nog amper 1500 man en een trommelaar in de tribunes! Lierse terug in eerste klasse en je speelt tegen Club, Anderlecht, Antwerp, Westerlo en nog enkele clubs gemakkelijk voor 10000 man simpel.Mark wrote: ↑Fri Mar 17, 2023 11:29 amDit is geen gezeik, maar een nuchtere vaststelling.
- Justhomuch
Oke Ozzy.Mark wrote: ↑Fri Mar 17, 2023 11:29 amDit is geen gezeik, maar een nuchtere vaststelling.
En wat heeft dit te maken met een middelmatige speler die vertrekt? Ander en beter!
Wij komen áltijd terug!
Sorry,
Maar Tabekou een middelmatige speler noemen is er ver over!
Hij was 1 van onze sterkhouders, ondanks sommige mindere wrdstrijden.
En dit heeft alles te maken met de toekomst van onze club.Sommige mensen zien alles door een roze bril, anderen zoals Ozzy en ik zijn iets realistiser en kritisch.
En dit heeft alles te maken met de toekomst van onze club.Sommige mensen zien alles door een roze bril, anderen zoals Ozzy en ik zijn iets realistiser en kritisch.
Realistischer en kritischer? Alles tot en met afbreken bij verlies en bij winst alles onrealistisch ophemelen : is dat niet vermoeiend?Mark wrote: ↑Fri Mar 17, 2023 5:04 pmSorry,
Ivm Tabekou : Idd ander en beter
Misschien, dat Ozzy dit soms doet maar ik echt niet. En verder iieder zijn mening.
En ik hoop echt dat Luc 1 van de komende dagen of weken een partner investeerder kan voorstellen.
Zodat sommige hier niet van hun roze wolk donderen.
En ik hoop echt dat Luc 1 van de komende dagen of weken een partner investeerder kan voorstellen.
Zodat sommige hier niet van hun roze wolk donderen.
Idem, hoop dat LVT iemand kan vinden met dezelfde visie maar vooral meer slagkracht lees financiële middelen!