Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse kunnen hier besproken worden.
Lipser
Re: Clubnieuws

Post by Lipser » Thu Feb 09, 2023 2:28 pm

Justhomuch wrote:
Wed Feb 08, 2023 8:51 pm
KRKN wrote:
Wed Feb 08, 2023 8:47 pm
https://www.lierse.com/nieuws/cijfers-e ... n-positief

Ik hecht persoonlijk aan dit aspect veel belang. Benieuwd of ze het kunnen volhouden dit jaar. Het zou een mooie verwezenlijking zijn.
Bij die van dé Lyra konden ze het weer allemaal weerleggen hoor 😂

Een wijs man zei ooit: CIJFERS LIEGEN NOOIT!
Ik ben stillekesaan blij dat alle intellectuelen in Balder zitten - die met hun 5 man onder mekaar het groot gelijk aan het verdelen zijn.

Intussen zijn we op het Lisp een profploeg aan het bouwen, met vallen en opstaan. Lerende uit de fouten en de geschiedenis, maar met wel een klare blik op de toekomst.

KRKN

Post by KRKN » Sat Feb 18, 2023 2:13 pm

Iemand een idee wanneer losse tickets te kopen zijn voor de PO1 matchen? Ben al wat maten aan het optrommelen voor Lierse Beerschot, maar kan ze precies nog niet kopen.

Eric

Post by Eric » Wed Mar 01, 2023 3:41 pm

Hebben het weer vlaggen. Match zonder publiek na (een beetje) pyro en bekers tegen RWDM. Twee maten & twee gewichten..

Axassin

Post by Axassin » Wed Mar 01, 2023 3:52 pm

Eric wrote:
Wed Mar 01, 2023 3:41 pm
Hebben het weer vlaggen. Match zonder publiek na (een beetje) pyro en bekers tegen RWDM. Twee maten & twee gewichten..
Compleeeeeet buitensporig. Heb je bijvoorbeeld standard op Seraing gezien enkele weken geleden? een stuk of 10 bengalen. En die gaan er weer vanaf komen met een tik op de vingers. Idem voor vele andere ploegen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Barry

Post by Barry » Wed Mar 01, 2023 3:53 pm

Eric wrote:
Dit gaat nog altijd over hetzelfde als één maand geleden. We zijn toen in beroep gegaan en nu hebben ze ons nog eens zwaarder bestraft :shock: NIET TE GELOVEN.

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Mar 01, 2023 4:30 pm

Barry wrote:
Wed Mar 01, 2023 3:53 pm
Eric wrote:
Dit gaat nog altijd over hetzelfde als één maand geleden. We zijn toen in beroep gegaan en nu hebben ze ons nog eens zwaarder bestraft :shock: NIET TE GELOVEN.
Lierse wordt al een gans seizoen geviseerd... Staat er nog een openstaande rekening open?

KRKN

Post by KRKN » Wed Mar 01, 2023 7:22 pm

Axassin wrote:
Wed Mar 01, 2023 3:52 pm
Eric wrote:
Compleeeeeet buitensporig. Heb je bijvoorbeeld standard op Seraing gezien enkele weken geleden? een stuk of 10 bengalen. En die gaan er weer vanaf komen met een tik op de vingers. Idem voor vele andere ploegen.
Ongezien. Het is dit seizoen toch best binnen de perken gebleven? Ik vind een match achter gesloten deuren echt een exhuberante straf. Maar over dat vuurwerk dat naar ons werd geschoten op Lommel: muisstil. Erg frustrerend.

Devyd

Post by Devyd » Wed Mar 01, 2023 7:28 pm

Als dit niet geviseerd is weet ik het niet meer .

We zijn al eens gestraft geweest ,wat toen terecht was , maar vond het toen al streng .

Als je ziet wat er bij andere ploegen allemaal gebeurt , kan het er bij mij niet in dat we voor een paar bekertjes en 1 bengaal die in de tribune gedoofd is zulke straf krijgen !

Ik wacht bv nog altijd op anderlecht hun gesloten deuren voor 30 bengalen op het plein .

Standard al verschillende malen ongeregeldheden in de tribune , rwdm die eind vorig seizoen met een half vak amok maken op het terrein .
Nooit niks van gehoord ...

Justhomuch

Post by Justhomuch » Thu Mar 02, 2023 7:41 am

Voetbalbond maffia, vroeger, nu, en zal altijd zo blijven als daar niets tegen gedaan wordt.
Wij komen áltijd terug!

esreil

Post by esreil » Thu Mar 02, 2023 8:36 am

Buitensporig ? JA
2 maten, 2 gewichten ? JA

Maar het is niet omdat anderen ongestraft blijven dat wij niet in de fout zijn gegaan. Stop gewoon met dingen te gooien. Wees niet te beroerd om naar onszelf te kijken ipv enkel de sanctie te viseren.

Jammer dat wij de zondebok moeten zijn voor wat overal misloopt maar ondanks de zware sanctie zijn we niet onschuldig ...

(En ja, ik vind dit ook 80% niet terecht hoor en bovenstaande geeft ook maar een klein deel van mijn gevoel weer)

Post Reply