Clubnieuws
-
Re: Clubnieuws
Ok thx maar 1 ik gebruik die rommel niet, en 2 dat zou toch zeker op de site moeten staan!
Ben het wel met je eens dat de site ook up to date zou moeten zijn.Vergaaneglorie wrote: ↑Tue Jun 11, 2019 2:07 pmIs het mijn fout of heb ik gelijk? Op de site zie ik niets van inkomende transferts, wel eten tegen virton, sponsoring goed doel......enz maar niks van in en uitgaand.
Eric wrote: ↑Tue Jun 11, 2019 4:57 pmBen het wel met je eens dat de site ook up to date zou moeten zijn.Vergaaneglorie wrote: ↑Tue Jun 11, 2019 2:07 pmIs het mijn fout of heb ik gelijk? Op de site zie ik niets van inkomende transferts, wel eten tegen virton, sponsoring goed doel......enz maar niks van in en uitgaand.
We dienen er wel mee rekening te houden dat de sociale media en site slechts door vrijwilligers beheerd worden. Dus we moeten er wel begrip voor tonen. Als je geen Facebook hebt kan je misschien wel het Whatsapp kanaal volgen voor de transfer info.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
-
Ja ok maar als je je ergens voorzet moet je het toch een beetje opvolgen en updaten, dit trekt op niks!
Sorry daar ben ik hard in, je zet je schouwders er onder of je stopt er mee
Sorry daar ben ik hard in, je zet je schouwders er onder of je stopt er mee
Zou de site ook liever up to date zien. Apart bericht over start abo-verkoop vind ik ook een must. Maar liever geen vast personeelslid hiervoor betalen
-
Je zou beter een beetje respect tonen voor het vrijwillige werk.
Stel je anders kandidaat om het zelf/beter te doen .... maar dat zal je niet doen waarschijnlijk ...
Stel je anders kandidaat om het zelf/beter te doen .... maar dat zal je niet doen waarschijnlijk ...
Bij mijn weten wel, maar die verzet wel echt bergen werk hoor. Toen ook al. In - toen zeker - erg belabberde omstandigheden.Vergaaneglorie wrote: ↑Wed Jun 12, 2019 7:58 pmzou het dezelfde persoon zijn als bij het 'echte' lierse toen? was ook om te wenen die site!
-
Ik vond de website toen ook wel schrijnend. Zowel qua lay-out als taalgebruik.
Dat laatste was ook verschrikkelijk soms afgelopen seizoen,zeker die business advertenties waren slecht geschreven.
Dat laatste was ook verschrikkelijk soms afgelopen seizoen,zeker die business advertenties waren slecht geschreven.
Vooral in het begin. De laatste tijd vond ik het toch een stuk beter (geen sporen naar WD meer in advertenties en dergelijke).Thomas1906 wrote: ↑Thu Jun 13, 2019 1:05 pmIk vond de website toen ook wel schrijnend. Zowel qua lay-out als taalgebruik.
Vanavond koop ik m’n abo trouwens